stinky
Legacy Member
Furywitch zei:Algemene Scheikunde 10/20
Analyse I 9/20
Analyse II 11/20
Informatica 8/20
Wiskundige Basistechniek 9/20
Meetkunde en Lineaire Algebra 14/20
Waarschijnlijkheidsrekening en statistiek 8/20.
Echt balen van die 9's. swat, khad erger verwacht lol.
Kzou zeker analyse eens gaan inkijken. Ze durven daar wel is een puntje bij te geven voor het goede doel
.Btw, kan iemand zich hier al herinschrijven? Ik krijg:
Opgelet: u kunt pas herinschrijven nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen. (U kunt ook pas inschrijven voor andere opleidingen of opleidingsonderdelen nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen.)


Ik vertrek morgenavond en kom ni meer terug tot volgende week zondag , geen zin om dan pas mijn vakken te gaan kiezen.


het enige ambetante is da ge tot half oktober geen studentenkaart kunt laten zien in den alma 
