Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

stinky

Legacy Member
Furywitch zei:
Algemene Scheikunde 10/20
Analyse I 9/20
Analyse II 11/20
Informatica 8/20
Wiskundige Basistechniek 9/20
Meetkunde en Lineaire Algebra 14/20
Waarschijnlijkheidsrekening en statistiek 8/20.

Echt balen van die 9's. swat, khad erger verwacht lol.

Kzou zeker analyse eens gaan inkijken. Ze durven daar wel is een puntje bij te geven voor het goede doel :).

Btw, kan iemand zich hier al herinschrijven? Ik krijg:
Opgelet: u kunt pas herinschrijven nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen. (U kunt ook pas inschrijven voor andere opleidingen of opleidingsonderdelen nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen.)

Iemand

Legacy Member
Godverdomme. Gebuisd :(

9/20 Internationaal fiscaal recht
14/20 Familiale vermogensplanning
16/20 Internationaal privaatrecht

Zal het meenemen naar volgend jaar.

Utred

Legacy Member
Je kan maar de dag na de proclamatie herinschrijven.

Het valt hier precies veel tegen:s:s
Komaan Orchidee, ik geloof in u! Dat komt allemaal wel in orde!

Balsaus

Legacy Member
Wanneer sturen ze bij de kul herinschrijvingsmail? :angry: Ik vertrek morgenavond en kom ni meer terug tot volgende week zondag , geen zin om dan pas mijn vakken te gaan kiezen.

En ik ga waarschijnlijk meer dan 40 studiepunten opnemen 1ste semester :s

Alteration

Legacy Member
Is de fb-groep bij iedereen hier zo'n broeihaard van gesukkel en foute informatie?
Ook buiten de examens? Dacht dat het een meerwaarde zou zijn, niks is minder waar.

McGregor

Legacy Member
Balsaus zei:
Wanneer sturen ze bij de kul herinschrijvingsmail? :angry: Ik vertrek morgenavond en kom ni meer terug tot volgende week zondag , geen zin om dan pas mijn vakken te gaan kiezen.

En ik ga waarschijnlijk meer dan 40 studiepunten opnemen 1ste semester :s

Vorig jaar was dat de 23ste bij mij, dus het kan nog wel even duren hoor.

Joeshoe

Legacy Member
Balsaus zei:
Wanneer sturen ze bij de kul herinschrijvingsmail? :angry: Ik vertrek morgenavond en kom ni meer terug tot volgende week zondag , geen zin om dan pas mijn vakken te gaan kiezen.

Wij hebben al een stuk of 10 mails gekregen om ons te vertellen dat we binnenkort die mail gaan krijgen.

yo-dawg-original-image.jpg

SoYeah

Legacy Member
Weet er trouwens iemand hier of je aan de KUL toleranties kunt inzetten mbt tot vorige academiejaren of is het effectief enkel voor het 'lopende' academiejaar?

lantaarnpaal

Legacy Member
SoYeah zei:
Weet er trouwens iemand hier of je aan de KUL toleranties kunt inzetten mbt tot vorige academiejaren of is het effectief enkel voor het 'lopende' academiejaar?

enkel voor het lopende

welk wilt ge tolereren?

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
Proficiat!! Ik heb ook net te horen gekregen dat ik op m'n schakeljaar voor alles ben geslaagd, khad het wel zeker ni verwacht. :-)

Nice kerel! Want het schakeljaar lijkt me toch wel een erg zwaar jaar.

cdp1193

Legacy Member
Fysica I: 10/20. 'k ben volledig geslaagd voor m'n eerste jaar farmacie. Ik ga dus een redelijk grote vrijstelling krijgen in de geneeskunde.

kil911ler

Legacy Member
Fuck yeah! 2x 11 :D

Nog 90 studiepunten te gaan en diploma is binnen :applause:

Th1x4nG

Legacy Member
Balsaus zei:
lol een dag voor het academiejaar begint.

wa boeit het eigenlijk? :unsure: het enige ambetante is da ge tot half oktober geen studentenkaart kunt laten zien in den alma :cry: ze laten u wel passeren, daar ni van

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
wa boeit het eigenlijk? :unsure: het enige ambetante is da ge tot half oktober geen studentenkaart kunt laten zien in den alma :cry: ze laten u wel passeren, daar ni van

alma :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan