Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Kheb eens mijn GIT samengesteld. Ik geraak aan niet meer dan 45 SP doordat ik nog met dat eerstejaarsvak zit opgezadeld. (volgtijdelijkheidvereisten)
6 SP van eerste jaar, 15 van tweede en 24 van derde. Miserie miserie.

Utred

Legacy Member
Geniaal:lol:

Dit jaar huur ik een fiets. Vorig jaar heb ik meer reparatiekosten gehad dan ik nu betaal:p

Matt.

Legacy Member
8 en 11. :sop: Keiveel mensen gefrustreerd omdat die prof echt onredelijk streng is. Als iedere prof zo streng zou zijn, zat ik al lang op de hoogeschool. :s

stinky

Legacy Member
Wilde u eens zoals ne goeie student inschrijven voor de vakantiecursus boekhouden van volgende week. Krijg ik nen error :sop:.

Da wordt illegaal in de les zitten zoals nen echten Dany.

lantaarnpaal

Legacy Member
stinky zei:
Wilde u eens zoals ne goeie student inschrijven voor de vakantiecursus boekhouden van volgende week. Krijg ik nen error :sop:.

Da wordt illegaal in de les zitten zoals nen echten Dany.

Is het illegaal om in een aula te gaan zitten waar je normaal gezien geen les van krijgt?

Sir. K

Legacy Member
Thesis 14 en herexamens 12 en 14. Over het algemeen nét 1 puntje tekort voor onderscheiding. Wel jammer, maar kga er niet wakker van liggen. Allé 2de master is binnen, nu eens beginnen aan het echte (werk)leven :(

stinky

Legacy Member
tommie314 zei:
Tommie314 zal er zijn n

:niceone:

Ik ben wss den enige kerel zonder gekleurde broek die er wat ouder uit ziet dan al de rest.
En als grootsten hint, op krukken :).

Joeshoe

Legacy Member
Nògmaals twee mails gekregen om te zeggen dat we binnenkort onze inschrijvingsmail gaan krijgen. Da's nu al de 5de op twee weken tijd.

STUUR TOCH GEWOON DIE FUCKING MAIL

boogje

Legacy Member
16 voor internationale politiek sinds 1945
17 voor argumentatieleer

Bachelor binnen. :cool:

Lorvet

Legacy Member
Net terug van opnieuw 3 dagen "bezinningsdagen", tijd om mij mentaal voor te bereiden op het nieuwe schooljaar!
Utred zei:
Eigen stem en spraakvorming: 10
Basisbegrippen logopedie: 18

Fuck ik ben blij met die 10. Als ik dat vak opnieuw had moeten doen was ik depressief geworden.

Totaalscore: 797/1000:cool:
Fock man, da's echt gestoord veel. Tijd om een nieuwe richting te pakken omdat de uitdaging ervan af is?

Furywitch zei:
Algemene Scheikunde 10/20
Analyse I 9/20
Analyse II 11/20
Informatica 8/20
Wiskundige Basistechniek 9/20
Meetkunde en Lineaire Algebra 14/20
Waarschijnlijkheidsrekening en statistiek 8/20.

Echt balen van die 9's. swat, khad erger verwacht lol.
U nog niet zien posten hier denk ik. Wel enorm balen van al die 9's en 8'en. Wat ga je volgend jaar doen.
DaTa zei:
Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?
Jup gedaan, is in het begin volstoppen met goeie raad en doorsturen van nogal veel oplossingen/formularia/enz...
Ik had er 4 (samen met o.a. freakykiller btw), waarvan 1 in 1ste zit er door is, 1 in 2de zit, 1 waarvan ik het nog niet weet maar met een cava 2de zit, en 1 iemand met 7 buizen die gaat veranderen. Werk goed gedaan vind ik dat :p
Ironpole zei:
Da had ik ook. Kan niet eh Lorvet. :naughty:
Sorry, zal het niet meer doen :sad: Ik heb wel een positief effect op jouw punten gehad he :p Mijn 2de mede petekindjes waren allebei na 1 jaar al veranderd, dus dat compenseert misschien nog.


stinky zei:
:niceone:

Ik ben wss den enige kerel zonder gekleurde broek die er wat ouder uit ziet dan al de rest.
En als grootsten hint, op krukken :).
What happened? Hoe gaan uw komende jaren er dan uitzien btw?

Furywitch

Legacy Member
Lorvet zei:
U nog niet zien posten hier denk ik. Wel enorm balen van al die 9's en 8'en. Wat ga je volgend jaar doen.

Kheb zitten twijfelen tussen elektrotechniek en werktuigkunde, maar toch besloten voor werktuigkunde te gaan. Kzit inderdaad nog niet zo lang op de 9llives forums, laatste tijd meer en meer wel :p.

SoYeah

Legacy Member
Heeft er hier iemand al via examencontracten tew @ kul gedaan?
Ik heb nml. de globale economie onder dat type gedaan : 10/20.
Adviseerbaar voor andere vakken waar het niet uitgesloten is?

Boemkool

Legacy Member
Van men zeven herexamens zijn er vier door. De drie buizen samen zijn welgeteld 12 studiepunten dus ik mag net nog een Combi-GIT doen. Volgend jaar 2e bach HIR aan 72 studiepunten, oh dear.

fragflap

Legacy Member
Mastamane zei:
Een maat van mij zit in Brussel (Etterbeek eigenlijk) en heeft daar de tijd van zen leven. Als je naar KDG wilt gaan omdat uw vrienden daar ook gaan, zou ik toch nog eens nadenken.
Een tof gedeelte van naar hogeschool of unief gaan is in mijn ogen toch dat je veel nieuwe mensen leert kennen wat toch wel een beetje afgeremd wordt als je bij je vorige vrienden blijft plakken. :)


Het wordt definitief de VUB. Maandag gaan inschrijven.
Domme vraag mss, maar hoe kan je best in contact komen met nieuwe mensen, voor mij is dat allemaal nieuw.

:bow:

Off topic: wat betekent imo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan