Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!Welk vak?
SoYeah zei:Heeft er iemand hier van de KUL ook probs met de Blackboard App? Je kan precies enkel inloggen als je bent ingeschreven bij een associatie van de kul e.g. lessius. Dafuq?
Wat was er mis met standaard Android api gebruiken, login en paswoord in settings opslaan en gewoon proper nieuwe berichten zien en de mogelijkheid om bestanden op uwe gsm open te doen... PFFFFFFFFFF het is 2012 :')Fighting Hobbit zei:Natuurkunde I... Maar goed, het is tenminste bij de fysici, wat het iets uitdagender maakt.

Nooby4Ever zei:ps: al die mensen die nog wachten op een (her)inschrijvings-mail, je moet eerst je toleranties in orde brengen voor je die krijgt. (KUL)
Dus ik kan niks doen met toleranties. Gewoon afwachten dus?Th1x4nG zei:KU Leuven staat er ook tussen, maar pls, die Blackboard app is zo kansloos. Elke keer opnieuw uw school kiezen en paswoord invullen.Wat was er mis met standaard Android api gebruiken, login en paswoord in settings opslaan en gewoon proper nieuwe berichten zien en de mogelijkheid om bestanden op uwe gsm open te doen... PFFFFFFFFFF het is 2012 :')
Nuja, BB in general is een erg droevige bedoeling natuurlijk.

Fighting Hobbit zei:Natuurkunde I... Maar goed, het is tenminste bij de fysici, wat het iets uitdagender maakt.
Ik ben benieuwd hoeveel studenten je gaat hebben. Alleszins is er bij ons op kot dit jaar een eerstejaartje die fysica gaat doen. Ik zal ze aanmoedigen om te gaan. 

Gatsby zei:'t Is al opnieuw online!
Wel stom dat de deadline van het indienen van je curriculum op 15/10 is en je pas rond 15/11 weet of het is goedgekeurd.
Ironpole zei:Heb mij ingeschreven se, ook curriculum voorgesteld. Benieuwd hoelang dat spelleke weeral gaat duren.

Tibokio zei:Jama, ik heb geen 50% CSEDus ik kan niks doen met toleranties. Gewoon afwachten dus?
Mijn modeltraject zonder enig keuzevak ingediend de dag na de proclamatie. Nog altijd geen reactieIronpole zei:Heb mij ingeschreven se, ook curriculum voorgesteld. Benieuwd hoelang dat spelleke weeral gaat duren.

Fliblit zei:Heeft er iemand Zweeds I opgenomen als keuzevak? Ik zou dat echt willen doen, maar ik ga het mezelf dan weer moeilijk maken zeker![]()
