Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fighting Hobbit

Legacy Member
Nu heb ik toch ook eens reden om te klagen! Ik merk net dat ze me waarschijnlijk een oefenzitting om 8u 's morgens aangesmeerd hebben...

SoYeah

Legacy Member
Heeft er iemand hier van de KUL ook probs met de Blackboard App? Je kan precies enkel inloggen als je bent ingeschreven bij een associatie van de kul e.g. lessius. Dafuq?

Th1x4nG

Legacy Member
SoYeah zei:
Heeft er iemand hier van de KUL ook probs met de Blackboard App? Je kan precies enkel inloggen als je bent ingeschreven bij een associatie van de kul e.g. lessius. Dafuq?

KU Leuven staat er ook tussen, maar pls, die Blackboard app is zo kansloos. Elke keer opnieuw uw school kiezen en paswoord invullen. :lol: Wat was er mis met standaard Android api gebruiken, login en paswoord in settings opslaan en gewoon proper nieuwe berichten zien en de mogelijkheid om bestanden op uwe gsm open te doen... PFFFFFFFFFF het is 2012 :')

Nuja, BB in general is een erg droevige bedoeling natuurlijk.

Nooby4Ever

Legacy Member
ps: al die mensen die nog wachten op een (her)inschrijvings-mail, je moet eerst je toleranties in orde brengen voor je die krijgt. (KUL)

NotoriousP

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Natuurkunde I... Maar goed, het is tenminste bij de fysici, wat het iets uitdagender maakt.

Dat vak kan je toch half in je slaap doen? Bovendien is de solutions manual van Serway ook niet zo moeilijk om te vinden. :p

Tibokio

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
ps: al die mensen die nog wachten op een (her)inschrijvings-mail, je moet eerst je toleranties in orde brengen voor je die krijgt. (KUL)

Jama, ik heb geen 50% CSE :unsure: Dus ik kan niks doen met toleranties. Gewoon afwachten dus?

Fliblit

Legacy Member
Heeft er iemand Zweeds I opgenomen als keuzevak? Ik zou dat echt willen doen, maar ik ga het mezelf dan weer moeilijk maken zeker :unsure:

SoYeah

Legacy Member
Th1x4nG zei:
KU Leuven staat er ook tussen, maar pls, die Blackboard app is zo kansloos. Elke keer opnieuw uw school kiezen en paswoord invullen. :lol: Wat was er mis met standaard Android api gebruiken, login en paswoord in settings opslaan en gewoon proper nieuwe berichten zien en de mogelijkheid om bestanden op uwe gsm open te doen... PFFFFFFFFFF het is 2012 :')

Nuja, BB in general is een erg droevige bedoeling natuurlijk.

Ja, die staat er idd tussen. Ik selecteer 'KU Leuven' en ik krijg gwn een wit scherm. Handig als zaklamp maar niet echt de bedoeling neem ik aan :)
Ik heb een preview gezien van dat platform. Zag er best goed uit.
Helaas, het zal bij een preview blijven :(

Exorikos

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Natuurkunde I... Maar goed, het is tenminste bij de fysici, wat het iets uitdagender maakt.

Een oefenzitting om 8u is een uitnodiging om in je bed te blijven liggen. Zo heb ik het toch altijd gezien. :unsure: Ik ben benieuwd hoeveel studenten je gaat hebben. Alleszins is er bij ons op kot dit jaar een eerstejaartje die fysica gaat doen. Ik zal ze aanmoedigen om te gaan. :)

lantaarnpaal

Legacy Member
wtf in Leuven.

Ik parkeer mij, steek 20 cent in, is het te weinig voor dat parkeerautomaat.
Steek ik 30 cent in, 1 minuut parkeertijd meer :wtf: (en nog altijd ni genoeg)


dan maar niet betaald :evil:

Utred

Legacy Member
Net mijn gele fiets gaan halen. Fuck dat ding rijdt vlot. Op weg naar huis ben ik wel verschillende keren bijna gevallen omdat ik helemaal niet meer gewoon ben dat mijn remmen deftig werken.
Het is ook een ideale fiets om zotte slipmoves mee uit te halen.
Er waren daar 3 eerstejaars die hun moeder hadden meegebracht:unsure:

Ironpole

Legacy Member
Heb mij ingeschreven se, ook curriculum voorgesteld. Benieuwd hoelang dat spelleke weeral gaat duren.

Gatsby

Legacy Member
Gatsby zei:
't Is al opnieuw online!
Wel stom dat de deadline van het indienen van je curriculum op 15/10 is en je pas rond 15/11 weet of het is goedgekeurd.

Ironpole zei:
Heb mij ingeschreven se, ook curriculum voorgesteld. Benieuwd hoelang dat spelleke weeral gaat duren.

:p

Gisteren was er ook een infosessie over GIT's en daar waren er ook een paar met mama en papa.

TheRedDevils

Legacy Member
Als alles goed gaat straks, zit ik grotendeels in mijn 3de jaar!
Mijn pa gaat mee om ze te overtuigen :unsure:

edraket

Legacy Member
Juij, eindelijk mail gehad voor thesis. Straks eens bellen voor een afspraak.
Ook nog eens naar Gent om mijne gele velo binnen te doen, ze belden hier al <_<

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb mij ingeschreven se, ook curriculum voorgesteld. Benieuwd hoelang dat spelleke weeral gaat duren.
Mijn modeltraject zonder enig keuzevak ingediend de dag na de proclamatie. Nog altijd geen reactie :p

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Heeft er iemand Zweeds I opgenomen als keuzevak? Ik zou dat echt willen doen, maar ik ga het mezelf dan weer moeilijk maken zeker :unsure:

Ik wil dat misschien wel, of Portugees. Schijnbaar is dat niet zo moeilijk en vrij speels, vergelijkbaar met Frans in het middelbaar :p

En bah, die bachelorpaper-onderwerpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan