Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooby4Ever zei:ps: al die mensen die nog wachten op een (her)inschrijvings-mail, je moet eerst je toleranties in orde brengen voor je die krijgt. (KUL)

glashelder zei:Ook bachelorpaper dit jaar. Zie het niet echt zitten, maar 't is meer uit onzekerheid en niet goed weten wat of hoe. Zal wel zien zeker.
ben nie de enigste 
Th1x4nG zei:Ik ga donderdag nog naar statistiek kijken om van mijn 9 een 10 te proberen maken![]()

Fliblit zei:Heeft er iemand Zweeds I opgenomen als keuzevak? Ik zou dat echt willen doen, maar ik ga het mezelf dan weer moeilijk maken zeker![]()
Als ik ooit door het eerste jaar unief geraak 

J.F. zei:En bah, die bachelorpaper-onderwerpen.

Fliblit zei:Wtf wij hebben op donderdag van 19u tot 21u religie zingeving en levensbeschouwing??
Troost u, ik mag er niet eens aan beginnen![]()
J.F. zei:Weet iemand trouwens hoeveel pagina's ongeveer 90.000 tekens is (spaties inclusief)?![]()

