RonnoR
Legacy Member
Bah, net lessenrooster bekeken. Ik dacht laatste jaar, even uitbollen zodat ik wat extra tijd krijg voor mijn thesis, niks van. Tussen de 27 en 33 uur les per week, en dat na zo'n zwaar schakeljaar
. In ieder geval naar alle lessen gaan de eerste twee weken en zien wat er geskipped kan worden.
. In ieder geval naar alle lessen gaan de eerste twee weken en zien wat er geskipped kan worden.
Dan kan ik gewoon naar een infomoment over "specifieke keuzes en opdrachten in het kader van de opleiding" (whuh?) én om mijn boeken en geen les tot 18u45


ad:

