Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

RonnoR

Legacy Member
Bah, net lessenrooster bekeken. Ik dacht laatste jaar, even uitbollen zodat ik wat extra tijd krijg voor mijn thesis, niks van. Tussen de 27 en 33 uur les per week, en dat na zo'n zwaar schakeljaar :(. In ieder geval naar alle lessen gaan de eerste twee weken en zien wat er geskipped kan worden.

Lorvet

Legacy Member
glashelder zei:
Vraagje: normaal is er geen les hé, woensdag met de Student Kick Off? Ik herinner mij dat precies van vorige jaren maar 'k weet nu niet of het wishful thinking is :p Dan kan ik gewoon naar een infomoment over "specifieke keuzes en opdrachten in het kader van de opleiding" (whuh?) én om mijn boeken en geen les tot 18u45 :woohoo:
Verkeerd gedacht ben ik bang :p Vorige keer had ik de hele woensdag les tot 17u15 als ik mij niet vergis ;)

gecko

Legacy Member
Heeft er iemand ervaring met vak Marketing van de Handelsingenieurs@KUL? Ik zou dit willen opnemen als keuzevak, maar zie dat dit een vak is van 1ste bach (=potentieel buisvak?).

DaTa

Legacy Member
gecko zei:
Heeft er iemand ervaring met vak Marketing van de Handelsingenieurs@KUL? Ik zou dit willen opnemen als keuzevak, maar zie dat dit een vak is van 1ste bach (=potentieel buisvak?).

Dat was het gemakkelijkste vak in het eerste jaar, om daar op te buizen moest ge écht al moeite doen.

-----

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jep ... 2 jaar verpest.

Warenkunde en Nijverheidstechnologie
Sociaal Recht
Douanereglementering
Milieurecht

Hier moet ik nog een vak uit kiezen, iemand ervaring met de vakken? (hogent)

Sociaal Recht is aan te raden! Moet ik haar .ppt eens doorsturen? Milieurecht kon ik ook kiezen, maar dat leek mij zo nutteloos :x

Vedeco

Legacy Member
glashelder zei:
Misschien is het alleen mijn hippiefaculteit :unsure:

Zelfs op de Blandijn, toch wel de grootste hippiefaculteit in Gent, hadden we les :unsure:

Doen ze in Brussel ook zoiets?

glashelder

Legacy Member
Vedeco zei:
Zelfs op de Blandijn, toch wel de grootste hippiefaculteit in Gent, hadden we les :unsure:

Allez :s Ik herinner mij dat ik vorig jaar speciaal naar Gent moest achter boeken, want er was geen les die woensdag. En dan nog gesukkel omdat ik moest omlopen door de Student Kick Off.

Nu, ik heb toevallig deze woensdag les van dezelfde prof als de woensdagen vorig jaar, dus misschien valt het dan toch nog weg.

edraket

Legacy Member
Lap, geen inschrijvingsbewijs mee voor mijne velo. Voor een maand gehuurd dan maar, kzal nog es moeten teruggaan.

Het liep daar weer vol met onzekere eerstejaars met hun moeder. Ik wil ze allemaal knuffelen en vertellen dat alles goed komt. :hug:

Zeker de poezekes.

Utred

Legacy Member
Ma gij loser. Ik had dat ook niet mee. Er zijn daar gelijk 37 copyshops binnen een straal van 200 meter waar ge dat voor 15 cent ofzo kunt afprinten.
Zotte probleemoplossende vaardigheden ze meneer den burgie:s:s:s:s

edraket

Legacy Member
Utred zei:
Ma gij loser. Ik had dat ook niet mee. Er zijn daar gelijk 37 copyshops binnen een straal van 200 meter waar ge dat voor 15 cent ofzo kunt afprinten.
Zotte probleemoplossende vaardigheden ze meneer den burgie:s:s:s:s

Kben nog nie ingeschreven lol.

Utred

Legacy Member
Aja, dan lukt dat niet natuurlijk. Mijn excuses dat ik uw burgievernuft heb beledigd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan