glashelder
Legacy Member
Subai zei:Ik moest spontaan lachen met "al de rest" al behoor ik blijkbaar tot een restgroep nu![]()
Gezellig, ik zit dan in auditorium C.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Subai zei:Ik moest spontaan lachen met "al de rest" al behoor ik blijkbaar tot een restgroep nu![]()
glashelder zei:Gezellig, ik zit dan in auditorium C.
joshetei zei:Al die zotte vragen (en antwoorden) op onze facebookgroep van ons jaar, voor het examen van morgen. Kheb gans die conversatie afgeprint, morgen eens opt gemak lezen opt examen![]()
Iemand zei:Auditorium F. Mondeling rond 3 uur.
ad
een auditorium F hadden? A, B, C en D ken ik, en I, II, III en de rode en de blauwe zaal.glashelder zei:Ik wist niet eens dat wij (allez, jullie eigenlijk, wij hebben geen lokalenad
een auditorium F hadden?
A, B, C en D ken ik, en I, II, III en de rode en de blauwe zaal.

Iemand zei:2e verdieping van een kloostervleugel.
Tis naast de rode zaal als ik mij niet vergis.
Er is blijkbaar nog een auditorium G ook. Eén doolhof is dat nog voor mij
Ik vind daar elk jaar nieuwe sluiproutes.Het gebouw waar je les in krijgt was vroeger een klooster.glashelder zei:Klooster?Er is blijkbaar nog een auditorium G ook. Eén doolhof is dat nog voor mij
Ik vind daar elk jaar nieuwe sluiproutes.

Iemand zei:Het gebouw waar je les in krijgt was vroeger een klooster.![]()
Daarmee die toffe binnentuin.Joeshoe zei:Ik rijd toevallig met een oud fordje en dat moet echt de beste vergelijking ooit zijn ivm mac vs de rest.Klopt als een bus.
. Hier ook een oud Fordje (allee, niet van mezelf). 
Bekos zei:Ik snap m nie![]()
Cadiuro zei:"Hi, I'm a programmer"
BATS STALEN ONDERBROEK
DAAR KOMDE NI IN, KEREL
Tenzij ik em echt verkeerd begrepen heb









Cadiuro zei:Ik wil ni gaan slapen want dan is mijn pauzedag om![]()