Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
Kheb op 4 jaar tijd nog nooit de boeken geleerd eigenlijk :/ in de samenvattingen is al de bullshit tenminste weggelaten.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Tweede adem gevonden. Al z'n mijn longen ook wel rap leeg als de wat moeilijkere oefeningen beginnen komen. :p

Geweldig. :P
Maar Th1x, hoeveel dagen hebben jullie voor VBR?
En Boek 1 gaat veel te traag naar mijn goesting :(

Orchidee

Legacy Member
boogje zei:
Gewoon uit uw boek leren. De meeste mensen kunnen echt geen goede samenvattingen maken, vind ik. :/ En dan ben je ook meteen zeker dat je de juiste dingen leert.

Thoja af en toe zijn die eens goed hoor. Vorig jaar ging er een geweldige samenvatting de ronde van wijsbegeerte. Ik had eerst de cursus geleerd en dan de samenvatting maar in feite was de samenvatting echt genoeg. Wel grappig, er stond ergens 1 iets fout uitgelegd in de samenvatting, en iedereen die de vraag daarover trok had dat fout. Den docent vroeg zo doodserieus in de laatste groep (dus de 22e groep) ofdat er misschien een studentensamenvatting de ronde deed, want iedereen maakte diezelfde fout. 'Nee hoor, die samenvatting bestaat vooral ook nog geen 3-4 jaar ofzo' :ironic:

Diegene die die samenvatting heeft gemaakt, heeft wel veel te veel tijd verprutst aan dat vakske. :p

AmandaH

Legacy Member
Liquigi zei:
pff motivatie is weer nergens he, heb zo een ik-doe-het-volgend-jaar-of-in-augustus-wel-gevoel :(
Vakantie kan niet rap genoeg daar zijn

motivatietips altijd welkom
Ik heb dat gevoel nooit. Als ik zou kunnen kiezen tussen hard werken bij de examens in januari/juni en dan geen herexamens hebben in augustus dan weet ik het wel hoor. 't is nu niet dat ge iets beters kunt doen dan studeren in deze periode. :p

NotoriousP

Legacy Member
EK voetbal?

Anyway, net mailtje gehad, eerste keuze als thesis gekregen. :cool:

Tsubasa

Legacy Member
Duckwhisperer zei:

²

Hoofdstuk 2 nagekeken hier. Veel langer geduurd als verwacht, maar is ook één van de hoofdstukken met de meeste oefeningen. Kan het wel denk ik. Ook niet zo moeilijk.

Nog hoofdstuk 3,4,6,7,8,9,10,13,14,16,19 en 20 te gaan :unsure:. /Zin

Edit: haha, het helpt om die uit te typen. Ik wil mijn pauze meteen stoppen :lol:

megrohlsta

Legacy Member
Vanmiddag examen geografie - landenstudie
Ik heb geen meer zin om te leren, heb er misschien een kleine 2u aan geleerd in totaal en ik moet zeker een 14 halen om geen herexamen te hebben. Er zijn zeker 8 kaarten te kennen, 19 presentaties, de actualiteit van januari tot nu en dan nog reportages van vlaanderen vakantieland...
Kan eigenlijk dus even goed pro forma gaan. :unsure:

insomnia

Legacy Member
Examen was wel in orde denk ik, toch zeker aangezien ik niet erg veel punten meer moest halen. Nu hopelijk vandaag nog wat verzet krijgen anders ga ik in de problemen komen voor dat rotvak van overmorgen.
Maar eerst een filmke.

WolCoM

Legacy Member
Nog goed uurke herhalen en dan es eten en vertrekken.
Vanavond al weer beginnen voor examen van vrijdag in het beste geval. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan