Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Subai

Legacy Member
Godverdomme, ging om acht terug beginnen, zit ik hier nog altijd. Damn! Had net een goede dag. Terug verder doen tot ik ben waar ik wou zijn = punishing yourself ftw!

TheRedDevils

Legacy Member
Kzit ier al efkes met koppijn en opeens kom ik het woord KOPFSCHMERZ tegen

:rofl:
:rofl:

cdp1193

Legacy Member
Nas zei:
Hoe kan je nu een examen vergeten :') :') :') :') :')

En ik ben wel voor OS X, maar sowieso geen laptop fan. Ik heb een iMac staan thuis en dan met dat het in het begin van het jaar promotie was, een MacBook Pro gekocht met 10% korting ofzo.

De prof van plantkunde staat daarvoor gekend: vorig jaar was hij zijn examen vergeten en had hij z'n GSM afgezet waardoor niemand hem kon bereiken, dit jaar zag hij na 45 min dat er een pagina ontbrak in 1 van de examenversies. Het leuke is, is dat er al mensen met die versie ingediend hadden.

Mudi

Legacy Member
Pfff, teveel gechilled voor een examen van morgen omdat iemand zei dat de prof zeer mild was en dat er bijna niemand buisde. Net gehoord gekregen van een student van vorig jaar dat er vorig jaar 4 van de 10 studenten gebuisd waren op dat examen :s

Ik heb al een 0/5 gescoord op dat vak en dus moest een 10 op 15 scoren op het examen, vergeet dat maar!!!

Een herexamen is een feit geworden :(

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Nee, 't is die vraag dat ik niet kon, wel kostelijk natuurlijk. Vond die vraag van overheidssteun ook niet zo duidelijk, bij dat van DL en PIGS heb'k niet zo'n zotte oplossingen gevonden, maar toch genoeg gok ik. Oefening van kapitaal/welvaart heb'k gewoon letterlijk die grafiek van die ene op confidus gekopieerd :p

DL en PIGS was het slechtste bij mij denk ik daar ga ik mss nog een puntje voor krijgen maar meer niet denk ik. Bij die kapitaal/welvaart heb ik ook letterlijk die grafiek vanop confidus :p

Lorvet

Legacy Member
cdp1193 zei:
De prof van plantkunde staat daarvoor gekend: vorig jaar was hij zijn examen vergeten en had hij z'n GSM afgezet waardoor niemand hem kon bereiken, dit jaar zag hij na 45 min dat er een pagina ontbrak in 1 van de examenversies. Het leuke is, is dat er al mensen met die versie ingediend hadden.
Meet Ronny Verhoeven :p Heeft blijkbaar zijn assistent die daarvoor verantwoordelijk was publiekelijk voor al het vuil van de wereld uitgescholden.

Subai

Legacy Member
Wtf, ik ben al klaar met het stuk waar ik 2 uur voor gerekend had :/

Tja, voetbal kijken dan maar!

Subai

Legacy Member
Beste studenten,

Het examen Koude Oorlog vindt donderdag 14 juni om 14u plaats in audtoria I en II van de Universiteitstraat. Jullie worden als volgt over deze twee auditoria verdeeld:

AUDITORIUM I: ENKEL STUDENTEN BACHELOR POLITIEKE WETENSCHAPPEN + STUDENTEN BACHELOR/MASTER GESCHIEDENIS

AUDITORIUM II: AL DE REST (DUS OOK DE VOORBEREIDINGSPROGRAMMA'S AND SCHAKELPROGRAMMA'S IP EN EU!)

Met vriendelijke groet,

Mattias

Ik moest spontaan lachen met "al de rest" al behoor ik blijkbaar tot een restgroep nu :cry:

edraket

Legacy Member
Damn, Squidbillies is geniaal. Perfecte ontspanning tijdens blok, maar afleveringen van 10 min!

Tsubasa

Legacy Member
Alleen het 1e hoofdstuk nagekeken. Dat is uiteraard 2 keer niks. Een belachelijk inleidend hoofdstuk van 10 pagina's over de beslissingen die de CFO moet maken. Veel tijd verkloot vanavond. Waarom is er verdomme geen druk? Heb maar 1 dag meer :wtf:

Joeshoe

Legacy Member
Tsubasa zei:
Als je met een Audi of Mercedes rijdt terwijl je een Fordje gewoon bent, is dat een groot verschil. Als ik op de mac zit van mijn vriendin, voel ik niet hetzelfde verschil :p. Maar ik ben mss een te grote fan van rijden om dat objectief te kunnen beoordelen :p.

Ik rijd toevallig met een oud fordje en dat moet echt de beste vergelijking ooit zijn ivm mac vs de rest. :p Klopt als een bus.

joshetei

Legacy Member
Al die zotte vragen (en antwoorden) op onze facebookgroep van ons jaar, voor het examen van morgen. Kheb gans die conversatie afgeprint, morgen eens opt gemak lezen opt examen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan