Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:Zo'n lange tekst en dan vergeet je hem nog te stofferen met voorbeelden van de begrippen die hij vroeg?![]()
Gencultuurco-evolutie! Gemotiveerde autonomie! Belangenaltruïsme! Gemengde dispersie bij jagers-verzamelaars! Etc. Ik stuur wel een PM, AlterationAlteration zei:

Zodat je een bewijs bent dat je je examen hebt ingediend mocht de prof het examen kwijt raken. Wat nu wel gevaarlijk realistisch lijkt te wordentommie314 zei:waarom heb je een aftekenlijst nodig,

Hipser! OMGedraket zei:Toch ook eens switchen naar Mac nu, was ik al een tijdje van plan. Tijd voor nekeer iets nieuws!
glashelder zei:Vreemdste examen ooit, vanmiddag. Toen er na 20 minuten nog niemand te bekennen was (geen prof, geen assistenten, geen toezichtshouders) is er een groepje naar de FSA gegaan. Daar hebben ze de prof opgebeld, bleek dat hij het examen vergeten was :') Hij zat in de Ledeganck mondelinge examens af te nemen.
Hij heeft dan de examenvragen aan de telefoon gedicteerd (de echte of op dat moment verzonnen, dunno) en hij ging onmiddellijk afkomen maar zo konden we al beginnen. Na nog eens 10 minuten komt er een medewerker van de FSA af met de afgeprinte blaadjes (spelfouten en zo, aangezien die mensen ook niet weten hoe je die begrippen schrijft). Twee "grote" vragen die even goed begrippen hadden kunnen zijn... In niets vergelijkbaar met zijn vorige examens (dat waren altijd vragen die over het ganse boek gingen, zo van "leg uit hoe je van hoofdstuk 1 tot hoofdstuk 25 komt"). Nu gewoon twee begrippen uitleggen. En dan een derde vraag die 10 'echte' begrippen zijn.
Prof komt na 10 minuutjes binnen, heeft hij gewoon de studente die op dat moment mondeling aan 't doen was meegepakt naar ons examen :') Dus door Gent met die studente in zijn autoKorte toelichting bij 't examen en een "excuseer, ik zal het nooit meer doen" (dit is z'n laatste jaar, volgend jaar is hij met pensioen). En nog eens gewoon gezegd dat de eerste vragen echt heel kort beantwoordbaar zijn, we moesten geen voorbeelden geven, gewoon de theorie, "dus dat is een paar lijntjes, je gaat je pen niet leegschrijven hier."
Tijdens 't examen is hij gewoon achteraan gaan zitten met die studente om haar nog haar examen te laten doenVerder ook geen aftekenlijst, "want bij een vak dat gaat over altruïsme, vertrouwen en reputatie zou het raar zijn om met een aftekenlijst te komen hé." Ik zou zeggen dat er zeker niemand gaat buizen voor ons examen, maar een vriendin van me heeft moeilijk examenrooster en doet dit vak in tweede zit omdat ze morgen nog een lastiger vak heeft uit het eerste jaar. Dus sowieso al één herexamen, arme prof.
Volgende examen is donderdag, maar dat is het bekende vak waarbij de prof elk jaar dezelfde vragen stelt aan richtingen die op een ander dag examen hebben... En waarbij je gewoon alles mag meepakken (boek, samenvatting, oude opgeloste examenvragen, opgeloste examenvragen van dit jaar die je wel van de één of ander gekregen hebt). Dus ja. Morgen eens die vragen oplossen en euh. That's it? (Nog een examen daarna hoor, dat zal minder zijn.)
Da's goed, want gaan lopen was geen heel goede keuze.
Conditie = (64 - 4i√(101))/742). Miniem tot imaginair, dus.
Nas zei:Hoe kan je nu een examen vergeten :') :') :') :') :')
En ik ben wel voor OS X, maar sowieso geen laptop fan. Ik heb een iMac staan thuis en dan met dat het in het begin van het jaar promotie was, een MacBook Pro gekocht met 10% korting ofzo.

edraket zei:Toch ook eens switchen naar Mac nu, was ik al een tijdje van plan. Tijd voor nekeer iets nieuws!

hahaCadiuro zei:En kben ni eens ver rondgegaanConditie = (64 - 4i√(101))/742). Miniem tot imaginair, dus.
Hoeveel formules gaat gij nog uitvinden? 
Mijn eerste keer waren 7/13 vragen berekeningen, mijn derde keer maar 2 vragen. Best toch eens die zaken over vragenvolgordes etc bekijken, die smeerlap vraagt dat wel.Nas zei:Btw, een vraag voor glas en Drew. Ik veronderstel dat het meeste van die vragen van gayhomofag methodologie uit hoofdstuk 6 (steekproeven) komen? Want 8 en vooral 9 niet te vet geblokt![]()
Ik sla op zijn bakkes godverdomme!Drew zei:Mijn eerste keer waren 7/13 vragen berekeningen, mijn derde keer maar 2 vragen. Best toch eens die zaken over vragenvolgordes etc bekijken, die smeerlap vraagt dat wel.

Drew zei:Mijn eerste keer waren 7/13 vragen berekeningen, mijn derde keer maar 2 vragen. Best toch eens die zaken over vragenvolgordes etc bekijken, die smeerlap vraagt dat wel.
Bij mij twee keer maar twee vragen daarover. Idd vragen over vraagvolgordes en de do's en don'ts van al de verschillende soorten bevragingen. Over experimentele designs zit er altijd wel iets tussen maar niet vooral dat... Wel ook altijd over die soorten fouten. Als we dit onderzoek doen en we concluderen dat blahblah, welk soort fout is dat dan.Over die concretiseringsfout e.d.?glashelder zei:Serieus?Bij mij twee keer maar twee vragen daarover. Idd vragen over vraagvolgordes en de do's en don'ts van al de verschillende soorten bevragingen. Over experimentele designs zit er altijd wel iets tussen maar niet vooral dat... Wel ook altijd over die soorten fout. Als we dit onderzoek doen en we concluderen dat blahblah, welk soort fout is dat dan.
josilirios zei:hahaHoeveel formules gaat gij nog uitvinden?
![]()


Nas zei:Over die concretiseringsfout e.d.?
J.F. zei:Nog 10 paginaaa's

WolCoM zei:Keer vertrekken naar Leuven voor men 2e morgenmiddag. Kom op NMBS, liefst geen 2u deze keer!
