ThibaultDC
Legacy Member
Voor zover ik weet moet je voor 50 studiepunten geslaagd zijn in het academiejaar om het volgende jaar een cumul van 70 studiepunten te kunnen doen, maar er zijn inderdaad waarschijnlijk variaties per faculteit.reFleX.be zei:Weet er iemand hoe da ongeveer zit qua regeling in ugent om u voor meer studiepunten in te schrijven? Stel dat ik nu twee herexamens van mijn eerste jaar buis, kan ik mij dan volgend jaar voor 16 ipv 14 vakken inschrijven?





