Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
syNk zei:
Hebben u normen niet aangetoond dat ze vooral tot falen leiden?

Dude, lees anders mijn post nog is deftig

Ik ben goed bezig, ZEKER IN VERGELIJKING MET mijn eigen normen = ik doe een pak meer dan wat ik gewoonlijk doe.

Mensen kunnen nooit eens gewoon blij zijn als de dingen eindelijk eens goed gaan :sop:

Mr.DarK

Legacy Member
Cadiuro zei:
Momenteel niet, vanmiddag nog wel...

Dan ben ik niet alleen:unsure:... Ik ga er eens mee stoppen voor vandaag, toch nog genoeg tijd om alles eens rustig door te nemen.

Orchidee

Legacy Member
Fuck, hier is ook alles weg van toledo. Had morgen nog een oplossingsbundel nodig voor fysica. Aaargh ik moet echt leren meer op te slaan. :angry:

Exorikos

Legacy Member
Morgen aan R1 op een terrasje gaan leren en 's avonds naar het vuurwerk kijken op het meer van Genève.

Iemand

Legacy Member
Laatste slabakweekend door sport en nog een afspraak. Daarna wordt het hard knallen.
25% int fiscaal geleerd, 33% familale VP, 0% IPR.

25e FVP
29e IPR
31e IFR

edraket

Legacy Member
Pff, naar fonnefeesten geweest en maat is supermottig geworden van den drank. Vroegtijdig einde van de avond. Keek er nochtans naar uit :'(

Th1x4nG

Legacy Member
Nachtshift represent. Ik zit aan een gemiddelde van 3 hoofdstukken statistiek per dag, 21 in totaal. Dus het gaat af geraken deze week.

Donderdag hebben ze een sessie ingelegd van 4 uur om samen het examen van januari te maken, das nog wel nobel eigenlijk... Zaterdag het examen.

Plan is om nu al een beetje op mijn gemak te zijn voor statistiek, zou maandag nog nen dag aan verbintenissenrecht willen geven en dinsdag ene aan boekhouden. Operationeel onderzoek heb ik uiteindelijk ni bekeken deze zomer (jawel, 2 dagen... ma 't interesseert me geen kloten) en kheb ma enen dag voor da examen, dus ik veronderstel dak da ga meepakken. Of ge moogt me gerust pm'en als ge een centje wilt bijverdienen en da examen in mijn plaats gaan maken. :unsure:

Feit is dat het nog kleine vier weken op volle toeren draaien wordt, en als ik er dan 5 van de 6 slaag bennek nen happy camper.

Duckwhisperer

Legacy Member
Terug op kot, vanmiddag ne keer beginnen op 't gemakske.

En fuck ik zie bruin, enkel de negerinne in de fitness was mij nog voor. :cool:

lantaarnpaal

Legacy Member
Het nadeel van iets al 3 keer geleerd te hebben is dat ik alles al lijk te kennen ;_;

Boemkool

Legacy Member
Weet er iemand hoe da ongeveer zit qua regeling in ugent om u voor meer studiepunten in te schrijven? Stel dat ik nu twee herexamens van mijn eerste jaar buis, kan ik mij dan volgend jaar voor 16 ipv 14 vakken inschrijven?

Gatsby

Legacy Member
reFleX.be zei:
Weet er iemand hoe da ongeveer zit qua regeling in ugent om u voor meer studiepunten in te schrijven? Stel dat ik nu twee herexamens van mijn eerste jaar buis, kan ik mij dan volgend jaar voor 16 ipv 14 vakken inschrijven?

Bij ons is het zo dat je gewoon je curriculum via Oasis moet samenstellen en dit voorstel moet indienen. Je kan dus gewoon je curriculum opvullen met bv 16 vakken en dit als voorstel indienen. Het hangt af van de faculteit of ze het zullen goedkeuren of niet. Dacht dat dit de normale gang was vanaf dit jaar om een GIT-voorstel te doen. Ze houden rekening met oa de volgtijdelijkheid van bepaalde vakken.

OT: ik heb vanaf begin deze maand tot nu al meer gedaan dan tijdens het hele eerste semester. :scream:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan