Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
syNk zei:Hebben u normen niet aangetoond dat ze vooral tot falen leiden?

Mr.DarK zei:Zien jullie uw vakken in "my courses (2011-2012)" op Toledo?
Cadiuro zei:Momenteel niet, vanmiddag nog wel...
... Ik ga er eens mee stoppen voor vandaag, toch nog genoeg tijd om alles eens rustig door te nemen.Mr.DarK zei:Zien jullie uw vakken in "my courses (2011-2012)" op Toledo?
Nooby4Ever zei:Ik heb ze nog allemaal

reFleX.be zei:Weet er iemand hoe da ongeveer zit qua regeling in ugent om u voor meer studiepunten in te schrijven? Stel dat ik nu twee herexamens van mijn eerste jaar buis, kan ik mij dan volgend jaar voor 16 ipv 14 vakken inschrijven?
