Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
Allesbehalve brol tbh. Hun bekendste nummers wel heel commercieel, dat wel.

Th1x4nG

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb hier veel te veel ongelezen boeken staan, ik kom maar niet toe aan studeren :sop:
Alle ja, ik heb 4 hoofdstukken van de 21 gedaan tot nu toe, ik heb wel pas de 24ste examen.

echt, seriously girl :rofl:

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb hier veel te veel ongelezen boeken staan, ik kom maar niet toe aan studeren :sop:
Alle ja, ik heb 4 hoofdstukken van de 21 gedaan tot nu toe, ik heb wel pas de 24ste examen.

Als dat ATW is, niet te vroeg mee beginnen :p Dat werkt echt tegendraads. Is eigenlijk bij elk vak zo... Je hersenen herkennen op de duur de stof veel te snel, en dan krijgen ze zo'n "ha, dat ken ik wel hoor"-gevoel, terwijl je het eigenlijk toch niet fatsoenlijk kent omdat je het altijd relaxed gelezen hebt ipv geleerd, wegens de late examendatum :D Niet te vroeg beginnen is de boodschap! Als je alles min of meer begrijpt en alles al degelijk is samengevat, dan is 5 dagen ruuuuuuim voldoende om te blokken.

Nooby4Ever

Legacy Member
Hier gaat het redelijk al zit ik nog niet de uren te presteren van in een blok (20 en 22ste examen)

Fliblit

Legacy Member
Ik begrijp alles, en het blijkt nog redelijk te plakken ook, al zit ik ook bijlange niet aan mijn blokuren. Redelijk beschamend hoe weinig ik doe. Hopelijk beklaag ik het me niet :unsure: maar ik heb er al bij al nog goeie hoop op.

coldplayke

Legacy Member
Bananarama zei:
Als dat ATW is, niet te vroeg mee beginnen :p Dat werkt echt tegendraads. Is eigenlijk bij elk vak zo... Je hersenen herkennen op de duur de stof veel te snel, en dan krijgen ze zo'n "ha, dat ken ik wel hoor"-gevoel, terwijl je het eigenlijk toch niet fatsoenlijk kent omdat je het altijd relaxed gelezen hebt ipv geleerd, wegens de late examendatum :D Niet te vroeg beginnen is de boodschap! Als je alles min of meer begrijpt en alles al degelijk is samengevat, dan is 5 dagen ruuuuuuim voldoende om te blokken.

Daarom dat ik mezelf dwing elk hoofdstuk in normale mensentaal aan mijn ma uit te leggen. Dan moet je wel echt ALLES uitleggen, anders gaat ge er inderdaad snel over :p
Nu, de meeste punten worden toch behaald op die klankoefeningen en die kan ik wel. Stambomen zijn ook geen probleem, het zijn die kakvragen met minieme betekenisverschillen die ik haat :sop:

De vorige keer had ik een 9, een 10 moet doenbaar zijn
En fuck, mijn hond is net weggelopen

Wikkesman

Legacy Member
ik heb er 6 :sad:
en al mijn boeken staan op mijn laptop
voor extra scheel te zien en extra nek- en rugklachten :(

Cadiuro

Legacy Member
Quote van Xander de Rycke: "Proficat Lionel Cox! Je bent nu op Hans van Temsche na de populairste schutter van België!"

Utred

Legacy Member
Vandaag mijn opa gaan helpen in de tuin, dus het zal voor morgen zijn.
Wat nog altijd veel te vroeg is eigenlijk maar we gaan es zot doen.

GemaneDude

Legacy Member
Volgende week vrijdag mijn enige herexamen, ik heb nu al alles geleerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan