Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Hiere se, ni zo goe geknald als dak had gehoopt voor vandaag, ma twas ook wel vrij lastig en begin eindelijk het licht te zien. Ik giet mij nog nen Hopus in en zet de laatste Louie op, hopen dak morgen ni alles vergeten ben. :p

Edit: coole glazen! zo ga ik er es 1 moeten pikken in Leuven :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Meh, Marktrock viel tegen. Kwas beter thuisgebleven om tot 3uur te gamen, als ik dan toch is zo laat mocht gaan slapen. Da kost minder.

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
Fuck, al heel den ochtend niks gedaan. Nu es in gang schieten :s:s

Idem! Ons ma is een dagske weg, en dus moeten ik en mijn zussen het huishouden hier doen. Tis er dus op neer gekomen dat de ene vroeger is vertrokken naar haar vriend, de andere vroeger naar haar werk en een zus die te lui is en vies komt als ze wat moet doen. Conclusie: Kheb alleen mogen kijken voor het eten en de afwas; en alleen de was moeten doen (en twas net een volle wasmand met kousen die buitengehangen moest worden :sad:) Ben wel de enige die herexamens heeft, maar toch konden die drie hrt hier weer flikken dat ik al het werk moest doen.
/rant


Ah deze middag is iedereen nu weg, blokken zal het zijn!

Wikkesman

Legacy Member
wie heeft er motivatieproblemen

tis is nog is goe weer, nu gaat het zeker niet(het leren:sop:)

Obscurax

Legacy Member
Wikkesman zei:
wie heeft er motivatieproblemen

tis is nog is goe weer, nu gaat het zeker niet(het leren:sop:)

Hier zware motivatieproblemen, kan me totaal niet concentreren door die verrekte tinnitus. :sad:

Veel zin om op de mtb te springen en een toer te gaan maken.

Wikkesman

Legacy Member
Obscurax zei:
Hier zware motivatieproblemen, kan me totaal niet concentreren door die verrekte tinnitus. :sad:

Veel zin om op de mtb te springen en een toer te gaan maken.

ik heb eerder zin in roesmiddelen :baard:

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:
Fuck, al heel den ochtend niks gedaan. Nu es in gang schieten :s:s

Ik heb dat elke ochtend :unsure:

Kmag nochtans echt niet buizen. Maar ik denk dat het wel gaat lukken, da's echt niet goed :sad:

Nas

Legacy Member
Hoeveel heb je er, Fliblit?

En ik hoor net van een maat dat die peet van sociale psychologie zei dat diegene die er in 2e zit doorzijn voor dit vak op twee handen te tellen zijn :s:s

Th1x4nG

Legacy Member
Nas zei:
En ik hoor net van een maat dat die peet van sociale psychologie zei dat diegene die er in 2e zit doorzijn voor dit vak op twee handen te tellen zijn :s:s
Mja, komt ervan als ge de allermoeilijkste richting van den unif gaat doen :s :s

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:
Hoeveel heb je er, Fliblit?

En ik hoor net van een maat dat die peet van sociale psychologie zei dat diegene die er in 2e zit doorzijn voor dit vak op twee handen te tellen zijn :s:s

Vier. Drie examens (9-9-7), één essay.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan