Utred
Legacy Member
Nas zei:Euh, dat heb ik helemaal niet gezegd![]()
Awelja da zou logisch zijn.
Kwil nu echt wel weten wie het is eigenlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Euh, dat heb ik helemaal niet gezegd![]()
Ok, ze is wel van West-Vlaanderen. Maar ik heb ook familie die woont in Antwerpen, dusjaUtred zei:Awelja da zou logisch zijn.
Kwil nu echt wel weten wie het is eigenlijk.


Nas zei:Merci e, konijn! Als gij wat bitchez be trippin problemen hebt (al betwijfel ik dat dit zal gebeuren), ge weet mij te vinden!
Nas zei:Ge kunt niet altijd krijgen wat je wilt, konijn.






Awel dat doet mij zeer.3. Het gaat over mijn familie e. Ik wil Kerstmis niet vieren met Utred aan mijn tafel.
I haz only luv 4 library chickDrew zei:Nas heeft een oogje op zijn nicht gni gni

Utred zei:Awel dat doet mij zeer.

GemaneDude zei:Ik blijf het toch vreemd vinden dat we voor Spaans een hele pagina met scheldwoorden en vloeken moeten vanbuiten kennen. x)
Bv. verkoop brommer tss. 2 studenten
(500 eur)
 A vraagt betaling ; B beweert betaald te
hebben
 Wie bewijst wat en hoe?
 Verkoop brommer tussen twee handelaars
 Verkoop brommer tussen handelaar en
niet handelaar
Vincort zei:Iemand die hier de verschillen me kan zeggen? Ons handboek praat veel over de bewijswaarde, maar de bewijslast daarentegen...
joshetei zei:Juist officieel in verlof gegaanein-de-lijk, een examenperiode daar kan ik nog mee leven, maar nu is er nog 2 maand hard thesiswerk aan voorafgegaan dus kan wel eens wat vakantie gebruiken
![]()
syNk zei:Actori incumbit probatio, de eiser draagt de bewijslast.
Vincort zei:Iemand die hier de verschillen me kan zeggen? Ons handboek praat veel over de bewijswaarde, maar de bewijslast daarentegen...
Zot hejoshetei zei:Juist officieel in verlof gegaanein-de-lijk, een examenperiode daar kan ik nog mee leven, maar nu is er nog 2 maand hard thesiswerk aan voorafgegaan dus kan wel eens wat vakantie gebruiken
![]()
ga morgenavond ook wreed op mijn gemak zitten. Momenteel nog wat parlementaire vragen aan het bekijken..Balsaus zei:bij een waarde hoger dan 375 moet er een onderhandse akte of authentieke akte bij overeenkomst zijn? Dus met die akte kunt ge dat bewijzen. En als het tussen 2 handelaren is kan de eiser ook bewijzen via koopmansboek (boekhouding) , (boekhouding is geen bewijs tegen iemand die niet handelaar is).
Ben niet zeker , of als er een akte is geldt er in elk geval enkel de akte als bewijs?
