Orchidee
Legacy Member
joshetei zei:Ja vooral in't eerste, we zaten met een stuk of 10 Oostvlamingen uit de gemeenten rond Gent in de W-VL groep terwijl Eeklo dan weer in de andere groep zat, sloeg echt nergens op![]()
Ik zat in de groep 'Ieper-Poperinge'
Voor ons was het wel leutig 
Maar ze hebben dat dit jaar afgeschaft, heb ik gehoord.




