Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

aXl_

Legacy Member
haha, m'n implementatie van m'n traveling salesman probleem met meer dan één salesman in matlab begint te werken!

Nu nog iets maken zodat ik subloops automatisch kan detecteren maar dat gaat voor morgen zijn. M'n matlab skills zijn iets te roestig om dat nu nog ff in elkaar te steken ^^.

Matt.

Legacy Member
Meh, een kwartiertje pauze is zo om. Zou toch nog 20blz willen doen vandaag, wordt doorwerken, want het tempo is <10blz/uur momenteel.

Nunak

Legacy Member
Mijn gedachten dwalen de hele tijd af naar de vorige post-examen feestjes :(

THE BIG PICTURE BEKOS, THE BIG PICTURE

EDIT: ok na enige evaluatie is gebleken dat post-examen feestjes in juni leuker zijn dan in januari-februari en in juni kan ik 4 dagen feesten :woohoo:

Matt.

Legacy Member
Bekos zei:
Mijn gedachten dwalen de hele tijd af naar de vorige post-examen feestjes :(

THE BIG PICTURE BEKOS, THE BIG PICTURE

Er is altijd nog augustus, dan zijn er toch ook niet veel feestjes. :unsure: Nog minder motiverend voor mij, want ik moet sowieso thesissen als ik geen herexamens heb. :unsure:

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Krijg wel mijne klop. Aan't twijfelen tussen slapen en morgenochtend leren of nu verder doen.

Ik ga nu gaan maffen. Heb het niet kunnen afwerken, maar ik sta liever morgen op met een semi-frisse kop. Heb al meer dan 10u gestudeerd vandaag, het is genoeg geweest. Morgen gaan we gewoon volle gas!

Nunak

Legacy Member
Matt. zei:
Er is altijd nog augustus, dan zijn er toch ook niet veel feestjes. :unsure: Nog minder motiverend voor mij, want ik moet sowieso thesissen als ik geen herexamens heb. :unsure:

Mja ik ga de tweede zit toch maar proberen te vermijden (hoewel ik vermoed dat dat al te laat is). Herexamen omdat ik perse naar een feestje wou, gaat er toch net over :p

Anyway, alle leerstof doorgenomen. Nu even pauze en daarna eens nagaan op welke stukken ik mij morgen moet focussen.

Th1x4nG

Legacy Member
Videozone
Gisteren da ni afgezien, die 'Brianna - 13 jaar' op 14:00... Heeft die nu echt een ferme snor of zie ik da verkeerd? :')

Snowyflake

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Videozone
Gisteren da ni afgezien, die 'Brianna - 13 jaar' op 14:00... Heeft die nu echt een ferme snor of zie ik da verkeerd? :')

denk dat ge het verkeerde filmke hebt gelinkt, tgaat over homo's :')

Tsubasa

Legacy Member
Subai zei:
Ik ga nu gaan maffen. Heb het niet kunnen afwerken, maar ik sta liever morgen op met een semi-frisse kop. Heb al meer dan 10u gestudeerd vandaag, het is genoeg geweest. Morgen gaan we gewoon volle gas!

² mijn kop staat niet naar rendabiliteit. Kan trouwens de slaap gebruiken want begin alles door elkaar te halen. Verschrikkelijk irritant gevoel dat hopelijk na slapen weg is. (is meestal zo, maar niet altijd)

Moet zeggen, heb deze blok serieus onderschat. Economie studeren is toch anders, zeker met dat elk vak oefeningen heeft. Heb veel bijgeleerd op vlak van studiemethode en zal hem toch wat moeten aanpassen. Paar keer gewoon beginnen leren zonder weten waar ik aan begin/structuur/..., maar dat marcheert niet :p. In geschiedenis kwam ik dan weg met een 10 of 11 omdat dat grote open vragen zijn en ge wel wat kunt terug halen + dat leerde voor mij gemakkelijker. Als ge het hier niet kunt omdat het te vaag in uw koppeke zit, dan zit ge daar :p. Niet dat elk vak in economie zo is uiteraard.

Allee, morgen zijn we er vanaf en we zien wel. Heb in ieder geval goede voornemens voor volgend semester. Geen enkel boek opendoen voor de blok/overtuigd zijn dat alles wel lukt in de blok in een redelijk lastig schakeljaar zal niet meer gebeuren :D.

Bertold

Legacy Member
Lijkt mij inderdaad te zot om dat schakeljaar TEW te doen zonder in het jaar te leren :D

Tsubasa

Legacy Member
Bertold zei:
Lijkt mij inderdaad te zot om dat schakeljaar TEW te doen zonder in het jaar te leren :D

Er zijn er mss die het kunnen, maar ik helaas niet :p. Als ik juist schat, sowieso 3/6 en als morgen goed gaat, 4/6. Damage control, dat wel.

Bertold

Legacy Member
Hebt ge dan al uw vakken van het 1e semester gedaan? Ik dacht dat er meer waren dan 6? ik kan wel mis zijn natuurlijk..

Tsubasa

Legacy Member
Bertold zei:
Hebt ge dan al uw vakken van het 1e semester gedaan? Ik dacht dat er meer waren dan 6? ik kan wel mis zijn natuurlijk..

Nee, maar 6. Het zijn natuurlijk de meer lastigere uit de 3 bachelorjaren, maar op zich dus wel doenbaar. Het is gewoon anders leren en heb zo wel tijd verprutst. Als ge nooit oefeningen heb moeten maken, onderschat ge ook hoe lang dat duurt :p. Ik zeg het, anderen hadden het mss wel gekund maar ik heb mij wat mispakt. De moeilijkheid is gelukkig niet het probleem (buiten mss wiskunde).

Maar goed, ik ga maffen.

Matt.

Legacy Member
Succes Tsubasa!

Als het vrijdag goed gaat minstens 3/6, wat best weer triest is. 1 vak sowieso gebuisd, 2 waaraan ik twijfel, zullen normaal alletwee 9 of 10 zijn. Voordeel is dat het alletwee vakken van meerdere proffen zijn en (voor zover iedereen weet) ge vrijstellingen krijgt voor de delen van de aparte proffen, waardoor ik van die twee vakken sowieso maar de helft opnieuw moet doen, moest het een 9 zijn. Dus dat zijn dan eigenlijk maar 2 halve herexamens, en zeker doenbaar.
Die 100% projectvakken zullen wel deugd doen volgend semester, kan ik mij veel beter voor motiveren dus dat zijn 3 vakken sowieso geslaagd, dan nog "maar" 3 vakken waarvan ik examen heb itt 6 nu... Blokken kan ik mij echt niet voor motiveren. Ik heb voor ieder vak weer minstens 1 dag verspild deze examenperiode, bv. voor het vak van vrijdag had 'k 3 dagen, gisteren amper iets gedaan en vandaag ook maar laat in gang geraakt. :sop: Met al die projecten en practica had ik ook nog zo goed als niets van de cursussen bekeken voor nieuwjaar... Al een chance dat ik nog relatief gemakkelijk leer zeker. :unsure:

Nu ja, nog twee dagen tanden bijten, na dit semester zou het allemaal redelijk vlot moeten gaan. Volgend jaar vooral keuzevakken die me ook veel beter liggen en maar 3 vakken/semester, waarvan 3 projectvakken, dus volgend jaar maar 3 examens op een volledig jaar (+thesis ofc).

Matt.

Legacy Member
Iedereen hier alweer geplooid? Nog een uurke leren en dan slapen. Succes nog, almost there!

Nunak

Legacy Member
Maar ik ga er nu wel mee stoppen. Succes aan iedereen die straks examen heeft!

Misericordiam

Legacy Member
Nog drie kwartier herhalen en dan laatste examen maken.

Eindelijk!!

Succes aan de rest enzo...

kil911ler

Legacy Member
Mensen die vandaag 1 moeten afleggen, courage é! We zijn er bijna :D


Om 9u mag ik mijn laatste examen afleggen en het mag wel. Sinds Kerstmis er goed ingevlogen en amai, ben bijna op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan