Succes Tsubasa!
Als het vrijdag goed gaat minstens 3/6, wat best weer triest is. 1 vak sowieso gebuisd, 2 waaraan ik twijfel, zullen normaal alletwee 9 of 10 zijn. Voordeel is dat het alletwee vakken van meerdere proffen zijn en (voor zover iedereen weet) ge vrijstellingen krijgt voor de delen van de aparte proffen, waardoor ik van die twee vakken sowieso maar de helft opnieuw moet doen, moest het een 9 zijn. Dus dat zijn dan eigenlijk maar 2 halve herexamens, en zeker doenbaar.
Die 100% projectvakken zullen wel deugd doen volgend semester, kan ik mij veel beter voor motiveren dus dat zijn 3 vakken sowieso geslaagd, dan nog "maar" 3 vakken waarvan ik examen heb itt 6 nu... Blokken kan ik mij echt niet voor motiveren. Ik heb voor ieder vak weer minstens 1 dag verspild deze examenperiode, bv. voor het vak van vrijdag had 'k 3 dagen, gisteren amper iets gedaan en vandaag ook maar laat in gang geraakt.

Met al die projecten en practica had ik ook nog zo goed als niets van de cursussen bekeken voor nieuwjaar... Al een chance dat ik nog relatief gemakkelijk leer zeker.
Nu ja, nog twee dagen tanden bijten, na dit semester zou het allemaal redelijk vlot moeten gaan. Volgend jaar vooral keuzevakken die me ook veel beter liggen en maar 3 vakken/semester, waarvan 3 projectvakken, dus volgend jaar maar 3 examens op een volledig jaar (+thesis ofc).