Iconz
Legacy Member
Tsubasa zei:Ik ga nu alles leren dat ik heb opgeschreven vandaag in een goe warm bad
Daarna nog fucking rendabiliteit (zal wel wat uren vragen, ga er mss rap over gaan, dat is dan één ratio die ik niet zal kunnen berekenen) en op een rappeke de sociale balans (is ook niet zo groot). Dat gastcollege doe ik mss morgen voor het examen als ik moet wachten omdat ik te vroeg ben.
ETA: 14u
Relax, dat is echt geen moeilijk examen..





