Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Greenie

Legacy Member
Utred zei:
Vraagske. Als gij zo jaarverantwoordelijke en al diene shizzle zijt, en ge moet bv stageroosters verdelen, is da dan aanvaardbaar om voor uw eigen te zorgen als beloning voor het werk dat ge daar insteekt, of moet ge u als laatste bedienen?

pretty sure dat alle jaarverantwoordelijken voor hun eigen eerst uit zijn :)
1) Voor op hun CV
2) Hun examenrooster / stagerooster / ...
(En wat is een stagerooster ? :x)


Verder motivatie weg,
ken het wel, maar al die subscripts, superscripts, juiste plaats van de getransponeerde (echt geen zin om constant matrix dimensies te checken), ...

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Vraagske. Als gij zo jaarverantwoordelijke en al diene shizzle zijt, en ge moet bv stageroosters verdelen, is da dan aanvaardbaar om voor uw eigen te zorgen als beloning voor het werk dat ge daar insteekt, of moet ge u als laatste bedienen?

Ik doe alles at random. Mensen laten kiezen wat ze willen en als er voor een bepaalde groep teveel mensen zijn, at random verplaatsen. (Maar meestal zijn er toch te weinig mensen voor de groep die ik wil dus ik zit bijna altijd goed. :unsure:)

TimeFtw

Legacy Member
Burrid zei:
Wel begrijpelijk dat alle mastercursussen in het engels zijn, maar waarom is een 3e bachelorvak van de biologie ook int engels?

Als dat vak in het programma van buitenlandse studenten zit?

Utred

Legacy Member
Misericordiam zei:
Ik heb nog een maat gehad en die pafte terwijl dat ie aan't blokken was ('t was wel een hoogescholer :s:s:s:s:s:s:s). Kerel had dan ook nog es zalige punten...

Man, 'k heb dat ook es gedaan in't middelbaar en 'k deed m'n boek open, 'k las de eerste zin en 'k deed hem weer dicht.

Doet gij da ook?
Nee ze. Ik smoor bijna uitsluitend op festivals of als de zon lekker schijnt.


Matt. zei:
Ik doe alles at random. Mensen laten kiezen wat ze willen en als er voor een bepaalde groep teveel mensen zijn, at random verplaatsen. (Maar meestal zijn er toch te weinig mensen voor de groep die ik wil dus ik zit bijna altijd goed. :unsure:)
Tis dat de deftige stageplaatsen voor audiologie nogal dun gezaaid zijn( dit jaar 3 in een ziekenhuis voor klinische, en de andere 16 in een audionova ofzo een beetje oorapparaten steken en oordoppen verkopen) dus ik ga toch proberen voor da wa te kunnen beïnvloeden.

Burrid

Legacy Member
TimeFtw zei:
Als dat vak in het programma van buitenlandse studenten zit?

Kan wel, maar normaal is erasmus enkel voor master dacht ik.
Nu goed, veel maakt het niet uit.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Tis dat de deftige stageplaatsen voor audiologie nogal dun gezaaid zijn( dit jaar 3 in een ziekenhuis voor klinische, en de andere 16 in een audionova ofzo een beetje oorapparaten steken en oordoppen verkopen) dus ik ga toch proberen voor da wa te kunnen beïnvloeden.

Gelijk een echte politieker. Jammer, maar uw keuze uiteraard.

TimeFtw

Legacy Member
Burrid zei:
Kan wel, maar normaal is erasmus enkel voor master dacht ik.
Nu goed, veel maakt het niet uit.

Awel, als een buitenlandse student in zijn master naar hier komt en hij neemt dat dan als keuzevak :p

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
Zit weer zwaar te twijfelen tussen elektrotechniek en computerwetenschappen. Het probleem is voornamelijk dat ik bij beide richtingen niet echt een idee heb waar ze zich mee bezighouden in de latere jaren of in hun latere job. Ben nu het opleidingsaanbod, dus alle vakken e.d., en internet aan het checken om wat meer een idee te krijgen. Overstappen gaat nu nog probleemloos, maar het is wel de laatste kans om geen achterstand te moeten oplopen, daarmee dat het weer opspeelt ;)



³

Of Kate Upton.

Ik denk eigenlijk dat ze later vaak in dezelfde jobs terechtkomen. Ik wou eerst ook elektrotechniek doen, maar nadat ik dat had gehoord, toch maar voor WE gekozen.
Maar inderdaad, nu is de moment om te wisselen als je wil.

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Gelijk een echte politieker. Jammer, maar uw keuze uiteraard.

Ik kijk er niet naar uit om zo dingen te doen eerlijk gezegd, maar da kan nogal belangrijk zijn voor de toekomst:p
Ik ben sowieso de slimsten dus ik verdien het!

Burrid

Legacy Member
TimeFtw zei:
Awel, als een buitenlandse student in zijn master naar hier komt en hij neemt dat dan als keuzevak :p

Enkel mag men normaal geen keuzevakken uit bachelor nemen.
Bij mij deden ze er al moeilijk over, en vooral omdat het uit een andere richting is, maja :o

Greenie

Legacy Member
130 nog te gaan :)

Ik ga pitten, geen motivatie om het moeilijke stuk te herhalen ookal moet het.
Ik zal morgen wel iets vroeger wakker worden ervoor, voor ik naar het laatste ga...
Geen idee hoe het gaat aflopen (het moet lukken, maar als em het verkeerde vraagt...)

Nunak

Legacy Member
Ik ga mij nog eens een lekker pintje watertje inschenken se!
nom nom nom

Subai

Legacy Member
I want to sleep... Maar ik moet eerst die geschiedenis afwerken! FUUU... Echt spijt dat ik niet heel het boeltje heb samengevat. Mijn notities zijn vreet onduidelijk. Mja, dat er nog instampen en gaan slapen. Hij is dan ook over het laatste stuk gevlogen in amper 2 uur :/

Hoe kon ik ook deftig noteren aan zo'n tempo (OT: verder doen nu, wil het niet TE laat maken ook) :)

Tsubasa

Legacy Member
Ik ga nu alles leren dat ik heb opgeschreven vandaag in een goe warm bad :love:

Daarna nog fucking rendabiliteit (zal wel wat uren vragen, ga er mss rap over gaan, dat is dan één ratio die ik niet zal kunnen berekenen) en op een rappeke de sociale balans (is ook niet zo groot). Dat gastcollege doe ik mss morgen voor het examen als ik moet wachten omdat ik te vroeg ben.

ETA: 14u

Matt.

Legacy Member
Nog koffietje nemen. Wel weer ni kunnen slapen dan maar nog een shitload aan werk en al moe aan 't worden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan