Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorvet zei:GE MOET NIET ALTIJD ROEPEN!!!
Fock man, examens zijn gedaan en mijn laptop heeft een BSOD elk uur gehad.![]()
En ik begin te twijfelen over mijn richting en of ik toch niet zou veranderen![]()
TimeFtw zei:Ja, khoop ook wel dat mijn punten voor die paper meevallenPractica heb ik niet moeten doen. Gij hebt dat nog van Verstraete gehad zeker?
Althans, zo lijkt het.)Davy993 zei:Vandaag mijn punten gehad, voor alle 6 vakken geslaagd, zalig!
Snowyflake zei:edit: pauze zal wat langer worden dan verwacht bezig aan top 99 vrouwen van 2012 ...

Matt. zei:Proficiat! Welke richting?

edraket zei:Alleen industrieel is deftig qua niveau op de hogeschool, de rest is bezigheidstherapie. VOILA, ne kenner eeft gesproken. En uiteraard enkel niveau op KaHo. Duuuuuuuh.
Davy993 zei:Thx
1ste jaar bedrijfsmanagement, in Artevelde




Utred zei:FAK IK HEB ZIN IN WIET

Snowyflake zei:edit: pauze zal wat langer worden dan verwacht bezig aan top 99 vrouwen van 2012 ...

Racing_Genk zei:ns, gij doet rechten
Nuff said

Damn right. We moesten een NKO-onderzoek laten doen, en da mens zei mij da mijn stembanden rood zagen en da komt normaal van te rokenTimeFtw zei:Nou, nochtans niet goed voor neus keel en stembanden![]()


_ns_ zei:Gij hebt nog genen bal bewezen
Nuff said![]()




Utred zei:Damn right. We moesten een NKO-onderzoek laten doen, en da mens zei mij da mijn stembanden rood zagen en da komt normaal van te roken
Ik rook nochtans niet, en smoren ook echt zelden eigenlijk.