TimeFtw
Legacy Member
Matt. zei:Jup, examen was redelijk slecht van mij vorig jaar maar 'k had 15 voor m'n paper en 16 voor de practica (wel veel tijd in gestoken, maar paid off) dus ik moest ni veel punten meer halen.
Bij die oefeningen goed opletten, ik was ergens een factor 10^5 vergeten doorrekenen en gans dat spel was gecrasht, en dan tijd tekort gehad.(Van die koeltoren bacterieverspreiding simulatie daar, of is da ni meer?)
Ja, khoop ook wel dat mijn punten voor die paper meevallen
Practica heb ik niet moeten doen. Gij hebt dat nog van Verstraete gehad zeker?
!

(met de topic he, bij het studeren is't wa minder ..) nog maar 190 posts

