Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

TimeFtw

Legacy Member
Matt. zei:
Jup, examen was redelijk slecht van mij vorig jaar maar 'k had 15 voor m'n paper en 16 voor de practica (wel veel tijd in gestoken, maar paid off :p) dus ik moest ni veel punten meer halen. :unsure:
Bij die oefeningen goed opletten, ik was ergens een factor 10^5 vergeten doorrekenen en gans dat spel was gecrasht, en dan tijd tekort gehad. :p (Van die koeltoren bacterieverspreiding simulatie daar, of is da ni meer?)

Ja, khoop ook wel dat mijn punten voor die paper meevallen :p Practica heb ik niet moeten doen. Gij hebt dat nog van Verstraete gehad zeker?

Orchidee

Legacy Member
Fack Stubru met al hun fuifmuziek voor de moment... kben veel te veel in een uitgaansmood aant raken. Nog 20u doorbijten

Nunak

Legacy Member
Davy993 zei:
Vandaag mijn punten gehad, voor alle 6 vakken geslaagd, zalig :) !

Ja lap dus nu nie alleen die mannen die al gedaan hebben die komen stoeffen, maar ook de strevers die op alles geslaagd zijn :s:s:s

Proficiat! :niceone:

Snowyflake

Legacy Member
Het begint hier weer wat vooruit te gaan :D (met de topic he, bij het studeren is't wa minder ..) nog maar 190 posts :D

kil911ler zei:
Elke week een taak indienen voor 1 vak en dan komen er nog taken bij van andere vakken :unsure:

:rofl: :rofl::rofl::rofl:

Nunak

Legacy Member
Allez kwartierke pauze en dan de 2 laatste (kleine) hoofdstukken doen.

Misericordiam

Legacy Member
Utred gaat wel zorgen dat dees topic gevuld raakt.

Met of zonder tetten

(hopelijk met)

TheRedDevils

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Fack Stubru met al hun fuifmuziek voor de moment... kben veel te veel in een uitgaansmood aant raken. Nog 20u doorbijten

Echt é, rotzakken. Zin om die radio op de grond te smijten :s:s

Efflorescence

Legacy Member
Meervoudige regressieanalyse, variantieanalyse en factoranalyse vind ik gemakkelijk maar (blijkbaar?) het gemakkelijkste, clusteranalyse, snap ik echt niet. :wtf:

Insanitarium

Legacy Member
Efflorescence zei:
Meervoudige regressieanalyse, variantieanalyse en factoranalyse vind ik gemakkelijk maar (blijkbaar?) het gemakkelijkste, clusteranalyse, snap ik echt niet. :wtf:

Clusteranalyse? Is dat niet een random steekproef trekken uit de verschillende clusters?

Het zit wel vrij ver bij mij, dus hecht er niet te veel waarde aan :p

Exorikos

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Fack Stubru met al hun fuifmuziek voor de moment... kben veel te veel in een uitgaansmood aant raken. Nog 20u doorbijten

Vrijdagavond Gunther D! Al was de muziekkeuze van Mish Mash toch veel subliemer. De vrijdagavonden na het laatste examen met Mish Mash waren altijd geniaal op kot.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan