Greenie
Legacy Member
We zullen onze zeep maar niet laten vallen zeker ?Burrid zei:Laatste tijd is het mij opgevallen dat vrouwen meestal onderaan de trein gaan zitten bij een dubbeldekker. Bij mannen is het eerder verspreid.
Ik vind het juist aangenamer boven.
(j/k he)
(Uitgedrukt in studiepunten of zo, want die hogeschoolers met hun 290910 vakken per semester.
)
filosofie vind ik nog meevallen, maar sociologie suckt echt zo hard. Dat boek gaat nu eens echt over niets. Ik zal blij zijn als ik er door ben, want naar het schijnt zijn er altijd veel mensen op gebuisd.



En toch gaan de punten dit jaar weer niet overlopen vrees ik. Kvraag me al af hoe ik dit weer ga uitleggen thuis.
