Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Greenie

Legacy Member
Burrid zei:
Laatste tijd is het mij opgevallen dat vrouwen meestal onderaan de trein gaan zitten bij een dubbeldekker. Bij mannen is het eerder verspreid.
Ik vind het juist aangenamer boven.
We zullen onze zeep maar niet laten vallen zeker ? :D (j/k he)

Matt.

Legacy Member
Ideetje voor de volgende poll: hoeveel herexamens heb je. :unsure: (Uitgedrukt in studiepunten of zo, want die hogeschoolers met hun 290910 vakken per semester. :s)

Tijd voor hoofdstuk 3!

Rusher

Legacy Member
s0123986 zei:
Hier ook :p filosofie vind ik nog meevallen, maar sociologie suckt echt zo hard. Dat boek gaat nu eens echt over niets. Ik zal blij zijn als ik er door ben, want naar het schijnt zijn er altijd veel mensen op gebuisd.

Dan zijn wij klasgenootjes :p hoe fijn op een hoop van pakweg 800 man :p!

Da boek van sociologie doet me denken aan die memes van "DAFUQ did I just read?":cry:

TheRedDevils

Legacy Member
Yes, oplossing gevonden!
Op naar het laatste hoofdstuk. Eerst een chicken eten.

Burrid

Legacy Member
Matt. zei:
Ideetje voor de volgende poll: hoeveel herexamens heb je. :unsure: (Uitgedrukt in studiepunten of zo, want die hogeschoolers met hun 290910 vakken per semester. :s)

Tijd voor hoofdstuk 3!

Ergste is dat ze het altijd als reden gebruiken om moeilijkheid aan te tonen.
Als ik zeg dat ik maar 4 vakken heb: "alejong zo weinig, en zoveel tijd, ik heb om de 2 dagen examen"
Dat valt niet te vergelijken! http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/076/537/Super_FUUU_Face.jpg?1318992465

Sommige hogeschool cursussen zijn secundair niveau, 40 pags, witregels alom, comic sans en lettergrootte 14...

Matt.

Legacy Member
Goh ja, is ook te zien welke richting zeker. :p Ik ken mensen die toch zwaar zweten op hogeschool (industrieel, HaWe, ...), anderen zeggen dat het makkelijker is dan het middelbaar (leraar sec onderwijs, verpleegkunde)...

Nunak

Legacy Member
Ah tof nog eens wat hogeschool bashen. Dat hadden we idd nog niet gedaan deze examenperiode.

TimeFtw

Legacy Member
Matt. zei:
Hoe was statistiek? Vrijdag laatste ook? :)

Redelijk, toch redelijk veel ingevuld, maja ge zijt nooit zeker of het nu juist is wat ge zegt of niet hé :p Hopelijk genoeg om er door te zijn. En vrijdag laatste idd, MEP, moet lukken hé :p

kil911ler

Legacy Member
Bij ons zijn de examens niet zooo zwaar zoals bij unief ofzo (duhh), maar deze minder zware examens worden wel gecompenseerd door de vele taken doorheen het jaar ^^

Snowyflake

Legacy Member
Aarrgg slechtkomen op fb, ze hebben niet alleen gedaan ze hebben ook al hun punten :doh:

josilirios zei:
Kzie het ook efkes nimeer zitten, we moeten nog vrij veel paginas doen voordat de volgende thread open mag en we hebben nog maar 2 volle dagen :/






:D


kalf :lol:

kil911ler zei:
Bij ons zijn de examens niet zooo zwaar zoals bij unief ofzo (duhh), maar deze minder zware examens worden wel gecompenseerd door de vele taken doorheen het jaar ^^

Wat doet gij mss?

Nunak

Legacy Member
kil911ler zei:
Bij ons zijn de examens niet zooo zwaar zoals bij unief ofzo (duhh), maar deze minder zware examens worden wel gecompenseerd door de vele taken doorheen het jaar ^^

Ga eens langs bij ir. CW en zeg dan nog eens dat ge veel taken door het jaar hebt :s:s:s

Exorikos

Legacy Member
Bekos zei:
Ga eens langs bij ir. CW en zeg dan nog eens dat ge veel taken door het jaar hebt :s:s:s

Ja, op unief heb je toch nooit projecten en presentaties? :s:s:s

Altijd de unieke sneeuwvlokjes op hogeschool...

Orchidee

Legacy Member
Matt. zei:
Ideetje voor de volgende poll: hoeveel herexamens heb je. :unsure: (Uitgedrukt in studiepunten of zo, want die hogeschoolers met hun 290910 vakken per semester. :s)

Ik had 7 vakken, nie zoveel meer dan een uniefrichting denk ik. Den doorsnee cursus is ook een stuk dunner dan die in het middelbaar.:crazy: En toch gaan de punten dit jaar weer niet overlopen vrees ik. Kvraag me al af hoe ik dit weer ga uitleggen thuis.:s

Racing_Genk

Legacy Member
Matt. zei:
Goh ja, is ook te zien welke richting zeker. :p Ik ken mensen die toch zwaar zweten op hogeschool (industrieel, HaWe, ...), anderen zeggen dat het makkelijker is dan het middelbaar (leraar sec onderwijs, verpleegkunde)...
Klopt.

Een maat van mij doet leerkracht secundair onderwijs en da stelt echt geen zak voor. Zijn examens begonnen de 12de ofzo en de 20ste had die al gedaan. Die had van drie vakken examens ofzo:wtf:

En de leerstofhoeveelheid trekt ook op geen zak en les heeft em ook al bijna nooit.

Als ge na uw middelbaar drie jaartjes wil chillen --> leerkracht sec onderwijs

Snowyflake

Legacy Member
Exorikos zei:
Ja, op unief heb je toch nooit projecten en presentaties? :s:s:s

Altijd de unieke sneeuwvlokjes op hogeschool...

is dat een verwijzing naar mij of gewoon toevallig? .. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan