Tsubasa
Legacy Member
TheRedDevils zei:Aja, die MC... Weet het niet meer zo goed, examen viel alleszins goed mee
Ratio's kon ik goed en de rest had ik eens goed gelezen en was er vlot door.
Ik hoop dat het goed meevalt, want die gevorderde kasstromenanalyse gaat er toch niet zo vlot in hoor. Vind dat zelf nog redelijk lastig omdat allemaal te onthouden. Als ik vooruit blader, zien de ratio's er inderdaad wel gemakkelijker uit.
Heb echt geen zin. Hoop dat ik mij toch kan opladen dat ik mijn laatste niet verkloot, zeker als iedereen in mijn omgeving zegt dat dat meevalt. Ook maar belachelijk he



ad:

Het is geen moeilijk examen (er worden geen onmogelijke vragen gesteld) maar je moet het wel kennen, natuurlijk. Als je niet veel tijd heb, concentreer je dan op de begrippen. Heel vaak wordt er een situatie omschreven en moet jij zeggen welk begrip van toepassing is.