Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Iemand die zaterdag nog examen heeft?

Dan voel ik mij niet diegene die als laatste gedaan is met de examens.

TheRedDevils

Legacy Member
Damn zeg, al 2 uur op kot met de chauffage vollebak en nog is het hier koud :sop:

Ook vrijdag hier :D

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Damn zeg, al 2 uur op kot met de chauffage vollebak en nog is het hier koud :sop:

Gekend fenomeen. :p Als ik mijn chauffage lager dan 15°C zet, dan moet ik niet verwachten dat het binnen de halve dag warmer dan 20°C wordt... (Meestal kom ik rond 20h op kot aan, als ik uitslaap is het dan meestal net op temperatuur (21°C).) Gigantisch slecht geïsoleerd. Als het al geïsoleerd is. Waarschijnlijk niet.

Nog veel werk voor morgen. Al een geluk dat het weer 's middags is.

kil911ler

Legacy Member
Ma faak... nog een bisser die _nu_ tot de conclusie gekomen is dat Psychologie dit jaar gegeven is door een andere docent met als gevolg een ander boek/cursus.

Ja, hij is dus gefuckt voor het examen morgen.


Kversta da ni wi -_-

Cadiuro

Legacy Member
Ik heb daar wel geluk in. In de winter constante temperatuur van tussen de 16-18 graden... in de zomer pakweg 17-19. Mijne chauffage heeft nog maar ene keer opgestaan dees jaar en ik slaap nog steeds in mijn zomerpyjama, ait

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Ah, ja, als je het niet goed kent zal het ook niet goed zijn hé :p Het is geen moeilijk examen (er worden geen onmogelijke vragen gesteld) maar je moet het wel kennen, natuurlijk. Als je niet veel tijd heb, concentreer je dan op de begrippen. Heel vaak wordt er een situatie omschreven en moet jij zeggen welk begrip van toepassing is.
Ja, over die begrippen heb ik een vraag: wat is het verschil tussen een marginale mens en statusinconsistentie?

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:
Ma faak... nog een bisser die _nu_ tot de conclusie gekomen is dat Psychologie dit jaar gegeven is door een andere docent met als gevolg een ander boek/cursus.

Ja, hij is dus gefuckt voor het examen morgen.


Kversta da ni wi -_-

:') lees ik da nu efkes heel droog op ze west vlaams :D
Nuja, heb hier ook al één gehad die een vraag vroeg over een examenvraag terwijl dat die oef ook gewoon voorkwam in de oefeningen... :p, dat herinner je je toch wel want zoveel oef hebben we niet altijd :unsure:

Utred

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik heb daar wel geluk in. In de winter constante temperatuur van tussen de 16-18 graden... in de zomer pakweg 17-19. Mijne chauffage heeft nog maar ene keer opgestaan dees jaar en ik slaap nog steeds in mijn zomerpyjama, ait

Mijn pyjama is gewoon een shortje:unsure:

Lorvet

Legacy Member
Ik ben nog altijd gewoon om in mijn dikke stoffen pyjama te slapen in de winter. Dat gevoel en die warmte :love: Met als gevolg natuurlijk dat ik gemiddeld pas om 14u mijn kleren aan doe :unsure:

Misericordiam

Legacy Member
Ik het hele jaar door in mijn boxershort.



Als da nie interessant is :D

Lorvet

Legacy Member
In den blok is alles interessant! Op de boeken na natuurlijk :p

En ik ga wat oud examenvragen maken om morgen dat examen te gaan acen!

insomnia

Legacy Member
boxershort master race reporting in

Nog 1 powerpoint presentatie te gaan, het einde komt in zicht, voor vandaag

glashelder

Legacy Member
Ik kan ook niet in pyjama slapen, ik raak daar heel verwikkeld in :p Vanaf dat je een keer draait zit je daar heel vast in en moet je constant stukken lostrekken en doen.

kil911ler zei:
Ma faak... nog een bisser die _nu_ tot de conclusie gekomen is dat Psychologie dit jaar gegeven is door een andere docent met als gevolg een ander boek/cursus.

Ja, hij is dus gefuckt voor het examen morgen.


Kversta da ni wi -_-
Zoiets snap ik toch ook niet :p Zo van die studenten die halverwege de blok vragen stellen over stukken die wij niet gezien hebben maar wel in één of andere samenvatting staan. En dan heel in paniek: "waar staat dat??" Kom op zeg, je kan toch wel zorgen dat je in je blok wel een beetje weet wat er wel en niet in het boek of de cursus staat :p

Nas zei:
Ja, over die begrippen heb ik een vraag: wat is het verschil tussen een marginale mens en statusinconsistentie?
Kan je niet tegenover elkaar zetten. Statusconflict en statusconsistentie wel (het één wordt ervaren door het individu, het ander door de mensen rond het individu). Het resultaat is de marginale mens.

Net nog even opgezocht en op de één of andere manier slides gevonden van het monitoraat van één of ander proefexamen. Deze stelling is dan juist volgens de slides: een marginale mens is iemand die potentieel statusinconsistentie en statusconflict ondervindt.

Hier, om je bezig te houden :p http://wiki.vppk.be/index.php/Sociologie_(1bpex)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan