Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:Damn zeg, al 2 uur op kot met de chauffage vollebak en nog is het hier koud![]()
Als ik mijn chauffage lager dan 15°C zet, dan moet ik niet verwachten dat het binnen de halve dag warmer dan 20°C wordt... (Meestal kom ik rond 20h op kot aan, als ik uitslaap is het dan meestal net op temperatuur (21°C).) Gigantisch slecht geïsoleerd. Als het al geïsoleerd is. Waarschijnlijk niet.Ja, over die begrippen heb ik een vraag: wat is het verschil tussen een marginale mens en statusinconsistentie?glashelder zei:Ah, ja, als je het niet goed kent zal het ook niet goed zijn héHet is geen moeilijk examen (er worden geen onmogelijke vragen gesteld) maar je moet het wel kennen, natuurlijk. Als je niet veel tijd heb, concentreer je dan op de begrippen. Heel vaak wordt er een situatie omschreven en moet jij zeggen welk begrip van toepassing is.
kil911ler zei:Ma faak... nog een bisser die _nu_ tot de conclusie gekomen is dat Psychologie dit jaar gegeven is door een andere docent met als gevolg een ander boek/cursus.
Ja, hij is dus gefuckt voor het examen morgen.
Kversta da ni wi -_-

, dat herinner je je toch wel want zoveel oef hebben we niet altijd 
freakykiller zei:Waar ziet ge da specifiek ?
Ironpole zei:Iemand die zaterdag nog examen heeft?
Dan voel ik mij niet diegene die als laatste gedaan is met de examens.

Cadiuro zei:Ik heb daar wel geluk in. In de winter constante temperatuur van tussen de 16-18 graden... in de zomer pakweg 17-19. Mijne chauffage heeft nog maar ene keer opgestaan dees jaar en ik slaap nog steeds in mijn zomerpyjama, ait

s0123986 zei:Jap, hier ook zaterdag het laatste![]()


Vanaf dat je een keer draait zit je daar heel vast in en moet je constant stukken lostrekken en doen.Zoiets snap ik toch ook nietkil911ler zei:Ma faak... nog een bisser die _nu_ tot de conclusie gekomen is dat Psychologie dit jaar gegeven is door een andere docent met als gevolg een ander boek/cursus.
Ja, hij is dus gefuckt voor het examen morgen.
Kversta da ni wi -_-
Zo van die studenten die halverwege de blok vragen stellen over stukken die wij niet gezien hebben maar wel in één of andere samenvatting staan. En dan heel in paniek: "waar staat dat??" Kom op zeg, je kan toch wel zorgen dat je in je blok wel een beetje weet wat er wel en niet in het boek of de cursus staat 
Kan je niet tegenover elkaar zetten. Statusconflict en statusconsistentie wel (het één wordt ervaren door het individu, het ander door de mensen rond het individu). Het resultaat is de marginale mens.Nas zei:Ja, over die begrippen heb ik een vraag: wat is het verschil tussen een marginale mens en statusinconsistentie?
http://wiki.vppk.be/index.php/Sociologie_(1bpex)