NotoriousP
Legacy Member
josilirios zei:Oefeningen thermodynamica...Morgen wordt zo nen dikke fail
Zit gij niet op De Nayer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josilirios zei:Oefeningen thermodynamica...Morgen wordt zo nen dikke fail
NotoriousP zei:Zit gij niet op De Nayer?

TheRedDevils zei:Was ook bij ons zo vorig jaar, is eigenlijk niet echt moeilijk hé.
Als je dat een paar uur goed bekijkt ken je die ratio's vanbuiten. Wel enorm saai om te leren.
Tsubasa zei:Die MC, is dat echt zo dat je de theorie goed moet kennen? Want heb echt zin om over te schakelen naar de samenvatting dan kan ik alles ten minste een paar keer deftig doornemen...

NotoriousP zei:Zit gij niet op De Nayer?

check, fitnessboy da gewoon de formules van't formularium opt bord schrijft :doh:Joeshoe zei:Des te meer reden om te falen op thermo, bij ons was de kerel van de oefenzittingen maar nen dwaas en den docent was nog erger.![]()
josilirios zei:check, fitnessboy da gewoon de formules van't formularium opt bord schrijft :doh:
Heb er ook te weinig voor gedaan tijdens den blok dus 't is een beetje hopeloos...
Naart schijnt wel ne toffe kerel, maar voor dat vak veegde hij er toch zijn voeten aan. Het is sinds dit jaar wel een iets betere docent heb ik gehoord. Maar ja, als ge de oefeningen niet kunt hebde sowieso een probleem.Joeshoe zei:Des te meer reden om te falen op thermo, bij ons was de kerel van de oefenzittingen maar nen dwaas en den docent was nog erger.![]()
josilirios zei:Kan ik daarom niet falen op thermo misschien?![]()
josilirios zei:check, fitnessboy da gewoon de formules van't formularium opt bord schrijft :doh:
Heb er ook te weinig voor gedaan tijdens den blok dus 't is een beetje hopeloos...

NotoriousP zei:Dat was vrij easy in mijn tijd, had niemand van mijn klas 2de zit voor...
Thermodynamica is niet meer als formules toepassen met behoud van energie?
Is dat zo nog steeds een enorm ouderwetse cursus? Heb al die oefeningen nog gemaakt en ik ging niet naar die oefenzittingen. (assistenten deden idd niet meer dan rap formules opschrijven)
Matt. zei:Nog 4 dagen blokken en 2 middagen examen maken. Het is er weer te veel aan e.ad:


Utred zei:Tis wa totaal nog nie donker![]()
alsk mijn lichten ni aandoe, kan k mijnen boek ni lezen
Dat kan natuurlijk aan andere zaken dan het licht te wijten zijn, maar mijn punt blijft geldenCadiuro zei:Tis hier anders ook ni licht zealsk mijn lichten ni aandoe, kan k mijnen boek ni lezen
