Plutus
Legacy Member
Gisteren examen gehad en zal er waarschijnlijk nipt niet door zijn.. Vandaag had de andere helft van onze groep examen voor dat vak en die hadden dus gewoon volledig dezelfde vragen
wtf??? Had ik dus in de groep van vandaag gezeten, was ik er sowieso door.. Vind zoiets echt niet kunnen, zeker niet voor zo'n zware vakken.
wtf??? Had ik dus in de groep van vandaag gezeten, was ik er sowieso door.. Vind zoiets echt niet kunnen, zeker niet voor zo'n zware vakken.
Zoiets zijn toch echt middelbare school praktijken

Heb hier de eerste hoofdstukken net afgewerkt, was direct de grootste brok. Voortdoen tot ze allemaal afgewerkt zijn dat ik morgen examens kan beginnen maken :applause: 


