Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Vandaag goed op tijd gaan slapen. Morgen is toch hopeloos en dan kan ik in de namiddag al beginnen. Zal ook op tijd terug zijn want examen is om 8u. Ja, fucking 8u :doh:. Gelukkig kan ik de auto gebruiken anders was het de trein van 6u10...

Edit: de punten komen op Minerva zodat iedereen het van elkaar weet... Dat is ook de eerste keer dat ik dit tegen kom. Juist een examen dat ik niet ga kunnen :sop:

Schummi88

Legacy Member
Resultaten zijn bekend voor mij: 14 voor Beheers- en tarificatiesoftware, 15 voor Aansprakelijkheidsverzekeringen en 17 voor Personenverzekeringen Leven. Enkel over Engels tast ik nog in het duister. Zeer tevreden over men punten.

Succes aan zij die nog moeten blokken!

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
1ste master (MOT). (Wel 4j over bachelor gedaan ipv 3j...) Waarom misschien? :)

Ah gewoon uit interesse, kdacht dat je eerst een andere richting had gedaan. :p

Kga deze avond wat teksten lezen van Frans, kben de woordenschat beu :puke:

Tsubasa

Legacy Member
Pauze is nu al ongeveer 4u :p... Doet op zich wel deugd. Er voor gaan en het dan niet kunnen is ook niet bevorderlijk voor te leren voor mijn laatste vak. Als morgen plots de vragen goed meevallen is het mss wel pijnlijk :unsure:. Allee, ga de oefeningen 'afwerken'!

NotoriousP

Legacy Member
devi zei:
Zijn er hier mensen die ook liever s morgens leren en zeggen rond 6u-7u savonds, nu is het genoeg geweest?

Jup, ik zet mijn wekker om smorgens te blokken want s'avonds komt er niet veel meer van, tenzij de dag vlak voor het examen.

Kysr

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Ugh net gedaan met privaatrechtsgeschiedenis, hopelijk heb ik morgen wat chance met de vragen.

Klopt het dat het mondeling is tegenwoordig?

Veel succes alvast.

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
Staan er ergens nog meer oplossingen van oude examens? Hij heeft er een hoop online gezet, maar slechts vier daarvan met oplossingen.

PM'ed uw email eens, ik heb de volgende: 1, 6, 7, 9, 11, 13 en 14. Qua vragen heb ik 1 - 14.

OxYg3N

Legacy Member
NotoriousP zei:
Jup, ik zet mijn wekker om smorgens te blokken want s'avonds komt er niet veel meer van, tenzij de dag vlak voor het examen.

Zelfs dan kan ik het niet meer opbrengen :P. 's Morgens opstaan is niet super, maar leren gaat dan echt heel vlot, 's avonds heb ik echt goesting om mij rustig voor de tv te zetten.

edraket

Legacy Member
Examen ging wel, een 10 is zeker haalbaar, eventueel nog met de projecten van tijdens het jaar. Nu terug motivatie voor de laatste 2, knallen!

Cadiuro

Legacy Member
Fuck it, kbent beu. De goesting is weg en der zijn ni zo kleine paragraafkes ofzo da ge nog kunt herhalen, enkel van die grote brokken leerstof waar ge niet op 1-2-3 doorzijt en waar ge u aandacht echt serieus moet bijhouden.

Kga nog is wandelen en dan extra vroeg slapen, da's ook wat waard. Tmoet maar lukken morgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan