Nunak
Legacy Member
Greenie zei:Zoals nen bezetene zit ik da hier te herhalen.
Hopelijk blijft het zo wel ook zitten![]()
Ik ga daar ook nog eens mee beginnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Greenie zei:Zoals nen bezetene zit ik da hier te herhalen.
Hopelijk blijft het zo wel ook zitten![]()

Matt. zei:1ste master (MOT). (Wel 4j over bachelor gedaan ipv 3j...) Waarom misschien?![]()


devi zei:Zijn er hier mensen die ook liever s morgens leren en zeggen rond 6u-7u savonds, nu is het genoeg geweest?
Burntfaceman zei:Ugh net gedaan met privaatrechtsgeschiedenis, hopelijk heb ik morgen wat chance met de vragen.
stinky zei:Staan er ergens nog meer oplossingen van oude examens? Hij heeft er een hoop online gezet, maar slechts vier daarvan met oplossingen.
NotoriousP zei:Jup, ik zet mijn wekker om smorgens te blokken want s'avonds komt er niet veel meer van, tenzij de dag vlak voor het examen.
. 's Morgens opstaan is niet super, maar leren gaat dan echt heel vlot, 's avonds heb ik echt goesting om mij rustig voor de tv te zetten.Hier aanvaarden ze enkel studentenkaart, ID niet. Logica_ns_ zei:Gewoon u ID, heb da vandeweek nog gedaan

Ironpole zei:PM'ed uw email eens, ik heb de volgende: 1, 6, 7, 9, 11, 13 en 14. Qua vragen heb ik 1 - 14.
Faun zei:Hoe zalig zou dit wel niet zijn terwijl het studeren?
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...980874_224132780955169_767115_792298921_n.jpg

Vincort zei:Hoe ademt ge![]()