Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Damn, blij dat ik iets wetenschappelijk studeer want dat zou ik echt niet binnenkrijgen. :( :puke:

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Zou zeggen van niet, het is zijn eigen schuld dat hij dronken is. Maar er is wel een verschil.
Denk dat als je NIET zag dat hij onder invloed was, dan kan je zeggen dat hij die overeenkomst moet uitvoeren/SV betalen, als je het duidelijk zag kan die persoon achteraf zeggen : ik wil het nietig verklaren.

Dus als je niet zag dat hij zat was, kan je zeggen : Door uw onzorgvuldigheid, heb je die mogelijkheid tot vernietiging verwerpt.
Als je het duidelijk zag kan hij het wel vernietigen.


Snowyflake zei:
kweet ook niet meer hoe het zat, maar ik ga er ook vanuit dat ik het wel zal vinden morgen :p Echt? geen 3u? :s


Van die dronken man: Als je ter goeder trouw dat contract sluit met hem kan hij de dag erna wel nog nietig laten verklaren maar moet hij jou een schadevergoeding. We hebben niet gezien wat als jij ter kwader trouw bent denk ik. Maar ik ga ervan uit dat als je ter kwader trouw was dat dit valt onder benadeling omdat je misbruik hebt gemaakt van een duidelijk onevenwicht en zijn zwakte hebt misbruikt en uiteindelijk ook nietig maar dan zonder schadevergoeding? :p

Ik snap beide kanten wel.. Maar toch geen sluitend antwoord.

'k Heb hem een mailtje gestuurd. Zo'n vraag gaan we sowieso niet krijgen, maar ik wil het wel weten :p

Ik hou jullie op de hoogte!

Snowyflake

Legacy Member
Ironpole zei:
Damn, blij dat ik iets wetenschappelijk studeer want dat zou ik echt niet binnenkrijgen. :( :puke:

Ik ga idd ook blij zijn dat ik vanaf morgenmiddag wiskunde-oefeningskes mag maken ipv recht te moeten blokken :p

Gatsby zei:
Soms vraag ik mij af waarom ik Nederlands gekozen heb. :sad:

Waarom?

Exorikos

Legacy Member
Nu nog evolutie van sterren met massa groter dan 15 zonsmassa's herhalen en ik kan eindelijk aan de pijnpunten beginnen. Morgen komt veel te snel... :(

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Damn, blij dat ik iets wetenschappelijk studeer want dat zou ik echt niet binnenkrijgen. :( :puke:

², en hetzelfde kan ik ook zeggen van het hersenloos blokken van planten- en dierennamen, aminozuren, chemische molecules, enz. Ben ik niet al te sterk in heb ik al veelvuldig gemerkt.

Iemand

Legacy Member
Ik zou mij beroepen op vertrouwensleer baats. Ideale oplossing in deze. Wanneer je rechtmatig mocht geloven dat de persoon die half dronken was (wat je niet wist) het contact echt wou sluiten, zit je safe.

Voert hij niet uit: schadevergoeding of uitvoering via dwangsom.

Bij een te dronken toestand die duidelijk zichtbaar is moet je,weten dat je niet kon rekenen op de juiste wil. Schadevergoeding van evdntueel gemaakte kosten indien js ter goeder trouw was imo.

WeedJunk

Legacy Member
libaros zei:
Wat hebt ge er na gedaan? Toch geen herder geworden aan uw schermafbeelding te zien?:unsure:

freakykiller zei:
Herder ipv dierenarts
Close enough :D

:cool:

Nee, vorig jaar toegepaste informatica gedaan, wat zwaar tegengevallen is. Dan maar dit jaar in het 2de jaar dierenzorg gestart.

Gatsby

Legacy Member
Snowyflake zei:

Al die spellings- en grammaticaregels zijn op den duur frustrerend want na een tijdje denk je dan dat je die volledig beheerst, maar dan komen de uitzonderingen en de uitzonderingen daarop. Of dan heeft de assistent het zus gezegd terwijl het in de cursus zo staat.

stormtrooper

Legacy Member
Ironpole zei:
Damn, blij dat ik iets wetenschappelijk studeer want dat zou ik echt niet binnenkrijgen. :( :puke:

Ik juist niet. Hoe meer en meer ik leer in informatica, hoe interessanter recht lijkt :unsure:

WolCoM

Legacy Member
Haha Robbrecht ( prof neuro ) heeft blijkbaar praktisch iedereen gekloot. Normaal is dat meerkeuze examen met zo 10 antwoorden. Dat mag nu niet meer van KUL ( max 5 ) dus heeft hij het geschift veel moeilijker gemaakt.
Nog van niemand gehoord dat ze der ook maar IETS van gebakken hebben. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan