Nas
Legacy Member
Welke heb je? Ik heb een Gillette Fusion, omdat mijn pa dat gekocht had, maar nooit gebruikt heeft. Dat scheert echt aan geen kanten.PinkyNTheBrain zei:Thuis wel, op kot heb ik een machientje liggen.
Tis nu ook zo'n 5 dagen geleden denk ik. Is gwn vervelend omda elke dag te moeten doen >_< ma na 5 dagen wordt het wel weer redelijk wa werk dan.
'k Heb es zo'n Mach 3 geprobeerd, in een trek heel mijn gezicht geschoren.


) en dan zal het wel weer voldoende geweest zijn voor vandaag...
Nu heb ik stoppelkes gelijk ik mij één/twee dagen niet geschoren zou hebben. Het voordeel is dat met de tondeuze in 20 seconden gefixed is 
