Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Haha Robbrecht ( prof neuro ) heeft blijkbaar praktisch iedereen gekloot. Normaal is dat meerkeuze examen met zo 10 antwoorden. Dat mag nu niet meer van KUL ( max 5 ) dus heeft hij het geschift veel moeilijker gemaakt.
Nog van niemand gehoord dat ze der ook maar IETS van gebakken hebben. :D

Hehe, typisch robberechts! Daar stonden bij ons opt examen al dingen tussen waar niemand ooit van gehoord had :p
Was er gokcorrectie bij? heb gehoord dat de faculteit dat ook afgeschaft had.

edit: nu nog een uurke leren (over barmhartigheid :sop: ) en dan zal het wel weer voldoende geweest zijn voor vandaag...

TheRedDevils

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik moet mij echt dringend is scheren.

Heb ik gisteren gedaan, twas echt nodig :unsure:
Morgen examen dusja, moet wat deftig op het examen verschijnen. Ook al is het schriftelijk :p

Exorikos

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik moet mij echt dringend is scheren.

Ik ga mij sebiet nog eens douchen om wat op te frissen voor ik begin te herhalen en dan ineens mij scheren, dan moet ik dat morgenvroeg niet meer doen.

Metaphore is me voorbij gestoken... :(

NotoriousP

Legacy Member
metaphore zei:
1 zwangerschap gaat den hormonale balans verstoren zodat er aan den andere kant geen eiersprong meer kan gebeuren...

In die 30 minuten dat ge nodig hebt om een nieuwe lading klaar te krijgen? :p Veronderstellend dat haar regels tegelijk kunnen voorkomen. (wat een bitch moet dat niet zijn)

josilirios

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Heb ik gisteren gedaan, twas echt nodig :unsure:
Morgen examen dusja, moet wat deftig op het examen verschijnen. Ook al is het schriftelijk :p

'k vind dat altijd grappig als er mensen schriftelijk komen doen in trainingsbroek gewoon :p

metaphore

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ga mij sebiet nog eens douchen om wat op te frissen voor ik begin te herhalen en dan ineens mij scheren, dan moet ik dat morgenvroeg niet meer doen.

Metaphore is me voorbij gestoken... :(

en ik doe da dus ni express... ik heb effectief nix beter te doen dan hier te zitten.

Muismat

Legacy Member
WolCoM zei:
Haha Robbrecht ( prof neuro ) heeft blijkbaar praktisch iedereen gekloot. Normaal is dat meerkeuze examen met zo 10 antwoorden. Dat mag nu niet meer van KUL ( max 5 ) dus heeft hij het geschift veel moeilijker gemaakt.
Nog van niemand gehoord dat ze der ook maar IETS van gebakken hebben. :D

Echt da was het meest absurde examen ooit, barstensvol genetica (10+ vragen, detailkes volgens de Robbe als ge 19 wilt halen!), neurochirurgie quasi alleen scans (ej manne, als ik radiologie wil doen dan zal ik het u melden) en dan nog het "Beevor's sign" (zelfs Harrison kent dat niet blijkbaar) en Robberecht die ff doodleuk 20 (!) minuten te laat was waardoor we daar met onze vingers zaten te draaien. Dikke FAIL.

Nas

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Zijn er nog mensen met zo de typische examenbaard? :')
Geen echte examenbaard, maar ik scheer me veel te onregelmatig, enkel wanneer ik tijd heb. Zo 5 dagen niet en dan plots in de namiddag wel. :unsure:
Wie scheert er zich hier ook met zeep en mes?

Utred

Legacy Member
Ik scheer mij nog altijd elken dag of om de dag want anders is da veel te neig afzien.

Tsubasa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Heb ik gisteren gedaan, twas echt nodig :unsure:
Morgen examen dusja, moet wat deftig op het examen verschijnen. Ook al is het schriftelijk :p

Oh fuck, ik heb ook mondelinge verdediging van mijn examen en ben ook echt nen bosaap. Gelukkig lees ik dat hier want ik zou dat vergeten :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Nas zei:
Wie scheert er zich hier ook met zeep en mes?

Thuis wel, op kot heb ik een machientje liggen.

Tis nu ook zo'n 5 dagen geleden denk ik. Is gwn vervelend omda elke dag te moeten doen >_< ma na 5 dagen wordt het wel weer redelijk wa werk dan.

Baats

Legacy Member
Ik heb pas de 31 een mondelinge verdediging, maar ik ga het echt niet uithouden om die tot dan te laten staan..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan