Mr.
Legacy Member
Baats zei:Vorig jaar hadden we hier nog een leuke discussie over..
Wat doen jullie op een MC-examen?
Stel: 40 vragen, hier nu +3/-1. (3 mogelijkheden per vraag (of was het 4 bij recht, Snowy?))
Je lost 25-30 vragen op waar je redelijk zeker van bent. Wat doe je nu, speel je op safe en geef je af, of 'gok' je nog op alle andere vragen waar je 'twijfelt' tussen 2 antwoorden?
Afgeven.
))
Vorig jaar kon ik toen ik rond was nog 2 of 3 vragen gewoon 100% gokken zonder risico te lopen minder punten te hebben. Weet er wel niet meer het fijne van



