Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Baats is in vorm op de facebookgroep :D

Edit : hoe lang blijft cola werken? Kwil tegen 11 uur/half 12 in slaap liggen. Tot 8 uur ofzo mag ik dat dan nog drinken zeker..

Joeshoe

Legacy Member
metaphore zei:
Geef het nog een 20 tal jaar en er zijn vrouwen die enkel bestaan uit vagina's en borsten. :applause:

Beetje bioengineering en wie weet kan het al vroeger! :woohoo:

metaphore

Legacy Member
Joeshoe zei:
Beetje bioengineering en wie weet kan het al vroeger! :woohoo:

Goei plan :p, laten we de handen in elkaar slaan.

We hebben wel een vrouwmens nodig om onze genetisch gemanipuleerde embryo's uit te broeden...

vrijwilligsters??

NotoriousP

Legacy Member
metaphore zei:
Een mooi voorbeeldje van Darwin's evolutietheorie:
vrouwen hebben meer en meer partners => meer seks => evolutionair voordeel als ge meer seks dan een andere vrouw kunt hebben => 2 vagina's

Evolutie draait om voortplanting, niet seks. Een tweede baarmoeder maakt het net mogelijk om een dubbele zwangerschap te krijgen die voor complicaties zorgt. Geen evolutionair voordeel dus...

Een extra borst daarentegen... :p

metaphore

Legacy Member
NotoriousP zei:
Evolutie draait om voortplanting, niet seks. Een tweede baarmoeder maakt het net mogelijk om een dubbele zwangerschap te krijgen die voor complicaties zorgt. Geen evolutionair voordeel dus...

laat ons dromen :naughty:

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Evolutie draait om voortplanting, niet seks. Een tweede baarmoeder maakt het net mogelijk om een dubbele zwangerschap te krijgen die voor complicaties zorgt. Geen evolutionair voordeel dus...

Een extra borst daarentegen... :p

Goh, hangt ervanaf. Mogelijkheid tot dubbel zoveel kinderen weegt misschien op tegen de extra risico's? :p

Racing_Genk

Legacy Member
Hangt er vanaf hoe goed gij kunt slapen. Ik lig gemakkelijk een uur wakker soms dus voor mij zou het rampzalig zijn ma als gij direct in slaap valt boeit een glas cola nie

metaphore

Legacy Member
TheRedDevils zei:

halfwaardetijd van 5u.
Hangt er vanaf hoe gevoelig ge dervoor bent hé.

Als ik in een gewoon ritme zit van 7u slapen per nacht kan ik makkelijk een tas koffie drinken 30min voor ik ga slapen, dan val ik nog op het normale uur in slaap. :cool:

coldplayke

Legacy Member
Pfffff... vandaag de hele dag zitten herhalen voor Europese literatuur, nog niet met alles klaargeraakt. Vanavond nog even een uurtje opzeggen -.-"
Dat duurt echt een eeuwigheid om alles van 3300 v.C. tot 1800 n.C. op te dreunen :sop:

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Baats is in vorm op de facebookgroep :D

Edit : hoe lang blijft cola werken? Kwil tegen 11 uur/half 12 in slaap liggen. Tot 8 uur ofzo mag ik dat dan nog drinken zeker..

'k Moet die dutskes toch uit de nood helpen hé.


:unsure:

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Een mooi voorbeeldje van Darwin's evolutietheorie:
vrouwen hebben meer en meer partners => meer seks => evolutionair voordeel als ge meer seks dan een andere vrouw kunt hebben => 2 vagina's

Geef het nog een 20 tal jaar en er zijn vrouwen die enkel bestaan uit vagina's en borsten. :applause:

Hoe gaat ze dan nog bier uit de ijskast kunnen halen? :s:s:s:s

-----

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Baats is in vorm op de facebookgroep :D
Kan je mij eens daar naar linken? Ik wil kijken als er daar ook zaken ivm mijn keuzevakken sociaal recht, micro-economische analyse van beleidsvraagstukken staan? Die vakken kunnen jullie nl. ook kiezen in jullie 2de of 3de jaar. Staan er daar toevallig ook zaken mbt master in Accountancy en Fiscaliteit of is dat een andere fbgroep? Ik zoek namelijk nog een samenvatting voor openbare financiën en voorbeeldexamens :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan