Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metaphore zei:Geef het nog een 20 tal jaar en er zijn vrouwen die enkel bestaan uit vagina's en borsten. :applause:

Joeshoe zei:Beetje bioengineering en wie weet kan het al vroeger!![]()
, laten we de handen in elkaar slaan.metaphore zei:Een mooi voorbeeldje van Darwin's evolutietheorie:
vrouwen hebben meer en meer partners => meer seks => evolutionair voordeel als ge meer seks dan een andere vrouw kunt hebben => 2 vagina's

NotoriousP zei:Evolutie draait om voortplanting, niet seks. Een tweede baarmoeder maakt het net mogelijk om een dubbele zwangerschap te krijgen die voor complicaties zorgt. Geen evolutionair voordeel dus...
Werkt dat dan?TheRedDevils zei:Edit : hoe lang blijft cola werken? Kwil tegen 11 uur/half 12 in slaap liggen. Tot 8 uur ofzo mag ik dat dan nog drinken zeker..

NotoriousP zei:Evolutie draait om voortplanting, niet seks. Een tweede baarmoeder maakt het net mogelijk om een dubbele zwangerschap te krijgen die voor complicaties zorgt. Geen evolutionair voordeel dus...
Een extra borst daarentegen...![]()

TheRedDevils zei:Baats is in vorm op de facebookgroep
Edit : hoe lang blijft cola werken? Kwil tegen 11 uur/half 12 in slaap liggen. Tot 8 uur ofzo mag ik dat dan nog drinken zeker..



TheRedDevils zei:cafeïne é![]()

TheRedDevils zei:Baats is in vorm op de facebookgroep
Edit : hoe lang blijft cola werken? Kwil tegen 11 uur/half 12 in slaap liggen. Tot 8 uur ofzo mag ik dat dan nog drinken zeker..

metaphore zei:Een mooi voorbeeldje van Darwin's evolutietheorie:
vrouwen hebben meer en meer partners => meer seks => evolutionair voordeel als ge meer seks dan een andere vrouw kunt hebben => 2 vagina's
Geef het nog een 20 tal jaar en er zijn vrouwen die enkel bestaan uit vagina's en borsten. :applause:




Exorikos zei:Hoe gaat ze dan nog bier uit de ijskast kunnen halen?![]()
Kan je mij eens daar naar linken? Ik wil kijken als er daar ook zaken ivm mijn keuzevakken sociaal recht, micro-economische analyse van beleidsvraagstukken staan? Die vakken kunnen jullie nl. ook kiezen in jullie 2de of 3de jaar. Staan er daar toevallig ook zaken mbt master in Accountancy en Fiscaliteit of is dat een andere fbgroep? Ik zoek namelijk nog een samenvatting voor openbare financiën en voorbeeldexamensTheRedDevils zei:Baats is in vorm op de facebookgroep![]()
