Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Anoebis zei:
Kan je mij eens daar naar linken? Ik wil kijken als er daar ook zaken ivm mijn keuzevakken sociaal recht, micro-economische analyse van beleidsvraagstukken staan? Die vakken kunnen jullie nl. ook kiezen in jullie 2de of 3de jaar. Staan er daar toevallig ook zaken mbt master in Accountancy en Fiscaliteit of is dat een andere fbgroep? Ik zoek namelijk nog een samenvatting voor openbare financiën en voorbeeldexamens :p

https://www.facebook.com/groups/270656492962296/

Snowyflake

Legacy Member
Anoebis zei:
Kan je mij eens daar naar linken? Ik wil kijken als er daar ook zaken ivm mijn keuzevakken sociaal recht, micro-economische analyse van beleidsvraagstukken staan? Die vakken kunnen jullie nl. ook kiezen in jullie 2de of 3de jaar. Staan er daar toevallig ook zaken mbt master in Accountancy en Fiscaliteit of is dat een andere fbgroep? Ik zoek namelijk nog een samenvatting voor openbare financiën en voorbeeldexamens :p

wat doet gij mss van richting?

NotoriousP

Legacy Member
Matt. zei:
Goh, hangt ervanaf. Mogelijkheid tot dubbel zoveel kinderen weegt misschien op tegen de extra risico's? :p

Ik denk van niet, kan ze wel degelijk 2 gelijktijdige geboortes aan? Bevallen is al zwaar maar als je dan nog eens van 2 gescheurde vagina's moet herstellen --> groter risico dat de moeder sterft. Met als gevolg max 2 kinderen (als ze het overleven) die bovendien een lagere overlevingskans hebben zonder moeder.

Het risico voor de baby's zelf vergroot uiteraard ook...

-----

Legacy Member
Thanks TDR, hopelijk vind ik daar wat relevants :p
Snowyflake zei:
wat doet gij mss van richting?
3de jaar Bestuurskunde.
Tip: keuzevak micro-economische analyse van beleidsvraagstukken niet pakken; echt niet leerrijk :sop:

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik denk van niet, kan ze wel degelijk 2 gelijktijdige geboortes aan? Bevallen is al zwaar maar als je dan nog eens van 2 gescheurde vagina's moet herstellen --> groter risico dat de moeder sterft. Met als gevolg max 2 kinderen (als ze het overleven) die bovendien een lagere overlevingskans hebben zonder moeder.

Het risico voor de baby's zelf vergroot uiteraard ook...

"Twee gelijktijdige geboortes", 't is niet alsof dat dat op exact dezelfde moment moet gebeuren eh. :p Maar goed, ik ga zwijgen, ik ben geen gynaecoloog en ik weet niets van zwangerschapsrisico's.

Utred

Legacy Member
Dat is voor wijven.

Zegt degene in zowat de grootste wijvenrichting van de unief.

metaphore

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik denk van niet, kan ze wel degelijk 2 gelijktijdige geboortes aan? Bevallen is al zwaar maar als je dan nog eens van 2 gescheurde vagina's moet herstellen --> groter risico dat de moeder sterft. Met als gevolg max 2 kinderen (als ze het overleven) die bovendien een lagere overlevingskans hebben zonder moeder.

Het risico voor de baby's zelf vergroot uiteraard ook...

Volgens mij zijn 2 zwangerschappen zelfs onmogelijk. 1 zwangerschap gaat den hormonale balans verstoren zodat er aan den andere kant geen eiersprong meer kan gebeuren...

Cadiuro

Legacy Member
Exorikos, gij waart nen tijd geleden toch naar CERN e? Was dat met 2e master chemie?

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Dat is voor wijven.

Zegt degene in zowat de grootste wijvenrichting van de unief.

:rofl: (ik word simpel! - nog het laatste stuk van het belangrijkste erin rammen en dan nog 4uur tijd uitrekken voor die lezingen, ik kijk ernaar uit! NOT)

Baats

Legacy Member
Vorig jaar hadden we hier nog een leuke discussie over..

Wat doen jullie op een MC-examen?

Stel: 40 vragen, hier nu +3/-1. (3 mogelijkheden per vraag (of was het 4 bij recht, Snowy? :p))

Je lost 25-30 vragen op waar je redelijk zeker van bent. Wat doe je nu, speel je op safe en geef je af, of 'gok' je nog op alle andere vragen waar je 'twijfelt' tussen 2 antwoorden?

Racing_Genk

Legacy Member
Baats zei:
Vorig jaar hadden we hier nog een leuke discussie over..

Wat doen jullie op een MC-examen?

Stel: 40 vragen, hier nu +3/-1. (3 mogelijkheden per vraag (of was het 4 bij recht, Snowy? :p))

Je lost 25-30 vragen op waar je redelijk zeker van bent. Wat doe je nu, speel je op safe en geef je af, of 'gok' je nog op alle andere vragen waar je 'twijfelt' tussen 2 antwoorden?
Afgeven

_ns_

Legacy Member
Baats zei:
Vorig jaar hadden we hier nog een leuke discussie over..

Wat doen jullie op een MC-examen?

Stel: 40 vragen, hier nu +3/-1. (3 mogelijkheden per vraag (of was het 4 bij recht, Snowy? :p))

Je lost 25-30 vragen op waar je redelijk zeker van bent. Wat doe je nu, speel je op safe en geef je af, of 'gok' je nog op alle andere vragen waar je 'twijfelt' tussen 2 antwoorden?

Ik vul altijd per 4 in. De regel van 4. :bow:

edit: andere giscorrectie dan wel

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Volgens mij zijn 2 zwangerschappen zelfs onmogelijk. 1 zwangerschap gaat den hormonale balans verstoren zodat er aan den andere kant geen eiersprong meer kan gebeuren...

Ahja, geen vrijgave meer van FSH! :unsure:

Cadiuro zei:
Exorikos, gij waart nen tijd geleden toch naar CERN e? Was dat met 2e master chemie?

Vorig jaar in het eerste semester.

Brek

Legacy Member
Baats zei:
Vorig jaar hadden we hier nog een leuke discussie over..

Wat doen jullie op een MC-examen?

Stel: 40 vragen, hier nu +3/-1. (3 mogelijkheden per vraag (of was het 4 bij recht, Snowy? :p))

Je lost 25-30 vragen op waar je redelijk zeker van bent. Wat doe je nu, speel je op safe en geef je af, of 'gok' je nog op alle andere vragen waar je 'twijfelt' tussen 2 antwoorden?

Ik 'gok' altijd behalve als ik echt geen flauw idee hebt wat het zou kunnen zijn.

Wat heel vervelend is, is als ge uw examen wilt gaan afgeven en ge staat te wachten tot ze aftekenen bij u en ge ziet dat de kerel met dezelfde examenversie als u zijn bollekes op zijn antwoordenblad in grote mate verschillen met die van u.
Ik had een twaalf de vorige keer dat me dat overkwam. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan