Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lospeed

Legacy Member
tommie314 zei:
1. dan word ik lid
2. printscreens

Kort samengevat komt het erop neer dat de wet van jurin bewezen moest worden op het examen. Nu zou iemand van het monitoraat tijdens een info-sessie waarin de wet van jurin besproken werd gezegd hebben "dat hij dat waarschijnlijk niet zal vragen aangezien hij het vorig jaar in de 2e zit vroeg". Er zijn er blijkbaar die dat hebben geïnterpreteerd als "jurin moeten we niet kennen want hij gaat dat zeker niet vragen". Zijn die begonnen met klachtmails sturen en dergelijke. Komt daar natuurlijk reactie op dat ze belachelijk zijn, niet meer in het middelbaar zitten, niet naar het monitoraat moeten luisteren maar naar de prof,... en van het een komt het ander maar er bleef toch eentje volharden. :p
En momenteel zijn ze nu gestopt met discussiëren... :sad:
(vermoed dat die ene ook al ingezien heeft dat dat toch niet uitmaakt en dat het hun eigen fout is)

TheRedDevils zei:

Veel toffer dan dat geplank, geowl en dergelijke... :D

Greenie

Legacy Member
Nu al de derde keer barstende hoofdpijn en weinig eetlust in de blok ...
Beloofd al veel voor de examens zelf, (meestal ook hoofdpijn erna)

getting old ? :'(

Greenie

Legacy Member
Ironpole zei:
Niet zo'n aangename aankomst op mijn kot: door die cheape riooltjes is deze vakantie, doordat er iemand teveel water doorspoelde, mijn sifon leeggezogen. Bijgevolg heel mij kot ruikend naar de stront! :(:(:puke:

Wees blij dat ze anders tenminste nog werken:
Hier loopt de douche maar niet goed door ookal is de 'siffon' (wat er voor moet doorgaan) uitgekuist en al chemische en echte onstopper gebruikt.

En mijne lavabo maar naar lucht happen ondertussen :)

Maar alvast veel sterkte met uw raam open :D

Subai

Legacy Member
Damn, examenvragen uit vorige jaren bekeken en niet al te makkelijk.

Zal er vanaf hangen wat voor vragen het worden! Morgenvroeg alles toch nog es "herlezen", kan soms wonderen doen.

Nu: pa proberen helpen met homebanking, maar er zit een fout in het systeem = algemene chaos in het hoofd van mijn pa, funny :D

Plutus

Legacy Member
Om 17u thuisgekomen van examen, op mijn gemak gegeten en naar iets gekeken. Dan weer achter mijn bureau gekropen voor het volgende en les 1 heb ik al achter de kiezen :cool: proberen nog eentje te doen vandaag!

Morrissey

Legacy Member
Iemand een leuk programmatje, genre Impractical Jokers ( 30 min. lang, goed lachen) om mijn pauze mee te vullen?

Lorvet

Legacy Member
Theoriegedeelte zwaar geowned, maximum is goed haalbaar. Oefeningen was een andere zaak. Eerste vraag verkeerd geïnterpreteerd en de tweede vraag was nogal onmogelijk. Er het beste nog van gemaakt. Enige probleem is; je moet op beide delen "een voldoende" halen :unsure:

metaphore

Legacy Member
Morrissey zei:
Iemand een leuk programmatje, genre Impractical Jokers ( 30 min. lang, goed lachen) om mijn pauze mee te vullen?

"Balls of steel" wel ander concept dan impractical jokers...
Wordt ge wel beu na een tijdje, maar dat is met alles zo zeker :p

MichaelS

Legacy Member
Manu zei:
Om 17u thuisgekomen van examen, op mijn gemak gegeten en naar iets gekeken. Dan weer achter mijn bureau gekropen voor het volgende en les 1 heb ik al achter de kiezen :cool: proberen nog eentje te doen vandaag!

Ik lag om 20u al in slaap in de zetel. Tot mijn oudjes thuiskwamen. Een beetje inlevingsvermogen was weer te veel.

Examens en klierkoorts/post virale vermoeidheid = a no-no combination. :angry:

Cadiuro

Legacy Member
Een van mijn schachten vraagt of ik nog een Book of Data heb. Ik zeg van niet, maar dat ik wel eens kan rondhoren bij de tweedejaars.

Na wat vragen, stuur ik smsje naar iemand met dus de vraag om dat boek. Hij kent mijn nummer niet, stuurt terug "Wie is dit?"
"U Arch Enemy in Frozen Synapse" - voor de niet-begrijpers, Frozen Synapse is een zeer taktisch spel, eigenlijk gewoon digitale schaak, waarin ik zijn ass al heel veel gekickt heb.
"Ok, ge moogt da boek lenen, maar ge moet mij eerst verslaan in Frozen Synapse"

Challenge - Accepted. We zijn nu aant battlen aan het boek voor de schacht :p

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Theoriegedeelte zwaar geowned, maximum is goed haalbaar. Oefeningen was een andere zaak. Eerste vraag verkeerd geïnterpreteerd en de tweede vraag was nogal onmogelijk. Er het beste nog van gemaakt. Enige probleem is; je moet op beide delen "een voldoende" halen :unsure:

Nice, was het nu veel verschillend van een Brackx-examen?

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Nice, was het nu veel verschillend van een Brackx-examen?
Niets, examen was extreem voorspelbaar, heb zelfs al mijn opgaven opgeschreven op mijn klad, eens online zetten wanneer ik me wat verveel en met Latex wil leren werken :p Alleen is het nogal moeilijk om de integraal uit te rekenen over een sfeer die op veel te veel manieren begrensd is. Hoe streng hij verbeterd zal ik wel merken, Brackx was daar niet zo vriendelijk in vond ik :p

s0123986

Legacy Member
Eindelijk nog eens een goeie dag. Het is de eerste na nieuwjaar, dus het begon wel nodig te worden :D Hopelijk morgen nog iets beter, want ik heb deze namiddag toch een serieuze dip gehad van een uur of drie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan