Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
tommie314 zei:
Ma kan je ze een gans jaar door opdrachten geven? Bij ons kan da maar gedurende 10 dagen

Ma ik heb hem geen opdracht gegeven he :p Hij vroeg me of ik nog ergens een Book of Data voor hem kon fixen, ik zei van, "dat kan ik", maar toen ik dat wou lenen, werd ik uitgedaagd door de eigenaar van dat boek met als inzet het uitlenen van het boek

Trouwens, kan mijn schachten wel nog min of meer bevelen op cantussen he

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
In welke zin is Slodicka voorspelbaar? :unsure:

Heb daar één examen van gehad en hij vroeg oa bewijsjes die hij in de les gegeven had. Maarja, daar bende niet zoveel mee...

Matt.

Legacy Member
tommie314 zei:
seg matt kunde iets meer vertellen over uw serverproject?

Serverproject? :s Staat gewoon ter mn beschikking, ik moet er alleen nog mee leren werken? :p

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Ziet er niet echt spectaculair uit:unsure:

Ik weet het, maar punt blijft wel dat ik hem stevig geowned heb.

Spel werkt ook niet zoals de gemiddelde shooter. Je tekent een plan uit (gij gaat daar staan, gij loopt naar daar, ...) terwijl je enemy hetzelfde doet. Pas wanneer beide partijen op submit hebben geklikt, worden gedurende vijf seconden de plannen gelijktijdig uitgevoerd. Daarna kan je evalueren wat er gebeurd is en een nieuw plan voor de volgende beurt uittekenen.
Je kan dit in het filmpje zien, wanneer iedereen bv even stilzat en plots allemaal tegelijk in beweging komt, of iemand ergens heen aant lopen was en plots een totaal andere richting uitgaat.

Ik zeg et, tis eigenlijk gewoon digitaal schaken

Utred

Legacy Member
Dat is inderdaad wel een leuk concept.

Ik ga der es vroeg aan kruipen. Namiddagske verlof heeft deugd gedaan, morgen weer knallen. Als alle examens van het niveau van vandaag zijn ga ik voor 18 gemiddeld!

glashelder

Legacy Member
Nog een uurtje herhalen en dan in m'n bed kruipen. Zo'n 4 uur vroeger dan anders :unsure:

Succes aan diegene die examen hebben morgen (en vooral aan mezelf :unsure:). Ik heb er niet veel hoop op, maar je weet nooit dat ik geluk heb met de vragen.

Matt.

Legacy Member
Avondje vrijaf heeft precies geen deugd gedaan, voel me redelijk nutteloos maar aan de andere kant ook geen zin om iets te doen. :unsure:

metaphore

Legacy Member
Matt. zei:
Avondje vrijaf heeft precies geen deugd gedaan, voel me redelijk nutteloos maar aan de andere kant ook geen zin om iets te doen. :unsure:

Ik wou ook ne namiddag nix doen, maar dan begon ik mij ineens te vervelen.
Oplossing: mijn boeken openleggen en mezelf verplichten om iets te doen.
Resultaat: heel de namiddag mezelf kunnen bezighouden met surfen en onnuttige dingen op internet :p

Racing_Genk

Legacy Member
Morgen keer proberen om om 9u op te staan. Alé, da zeg ik eigenlijk al anderhalve week maar aangezien ik vrijdagochtend examen heb moet ik toch stilaan vroeger opstaan ipv altijd om 12u

Iemand tips? Het antwoord "karakter tonen" ken ik al als tip

Snowyflake

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Morgen keer proberen om om 9u op te staan. Alé, da zeg ik eigenlijk al anderhalve week maar aangezien ik vrijdagochtend examen heb moet ik toch stilaan vroeger opstaan ipv altijd om 12u

Iemand tips? Het antwoord "karakter tonen" ken ik al als tip

De mama inschakelen? :unsure:

Joeshoe

Legacy Member
No way dat die dingen de fury van een ochtend-humeurige persoon kunnen doorstaan. Na een week ligt dat in frut van één :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan