Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Snowyflake zei:
Weet gij eigenlijk wel wat schaken is? :wtf:

Ja hoor :p Kzal het anders stellen: Wat videogames die geen rechstreekse digitale kopie van het bordspel zijn betreft, is dit het dichtste dat je bij schaken zal komen waarschijnlijk.

Bij het bordspel schaak doe je een zet, maar denk je automatisch na over de mogelijke zetten die je vijand daaropvolgend zou kunnen doen en wat jij daarop zou kunnen terugdoen.
In Frozen Synapse moet je een aantal assumpties tegelijk maken en weet je niet rechtstreeks welk gevolg elke actie zal hebben.

Bij schaken moet je iets meer vooruit denken maar kan je wel zet per zet werken, bij FS moet je minder vooruit denken maar wel meer pionnen tegelijk in de gaten houden en bespelen.

Filmpje is enkel de gespeelde beurten. Hier is een voorbeeld van ne kerel die aant plannen is - terwijl je zo bezig bent, kan je ook simuleren, zeggen van "ik denk dat die enemy kerel dat gaat doen" (dus een plan uittekenen voor de vijand, wat je vermoedt dat hij zal doen), dan testen wat er zou gebeuren als hij dat effectief zou doen, mogelijk je plannen aanpassen. Als je tevreden bent, denkt van "dat en dat gaat gebeuren dus mijn team moet zo reageren", dan klik je op prime en krijg je te zien wat er effectief gebeurt.

OT: Kga nu slapen, morgenvroeg hier rond half negen vertrekken zodat ik om half tien toch op kot ben. Dan naar de winkel, het gewonnen boek gaan halen bij iemand en misschien nog een uurtje studeren voor de middag, maar daar vrees ik wat voor. Toch, winkel is nodig, want op mijn kot staat niks dan een fles water :p

@Racing: Dit misschien?

Subai

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Morgen keer proberen om om 9u op te staan. Alé, da zeg ik eigenlijk al anderhalve week maar aangezien ik vrijdagochtend examen heb moet ik toch stilaan vroeger opstaan ipv altijd om 12u

Iemand tips? Het antwoord "karakter tonen" ken ik al als tip

I'm a very heavy sleaper

:rofl:

Matt.

Legacy Member
Vroeg opstaan is niet moeilijk, gedurende de dag wakker genoeg blijven is meestal de opgave. :p

Th1x4nG

Legacy Member
Veel waarheid. ^

Opgestaan om 11 na kleine 5 uur slaap, naar gemeentehuis geweest om eindelijk mijn identiteitskaart te gaan halen, om 13 of zo in m'n bed gekropen met boek vennootschapsboekhouden => epic dutje van 3 uur

Monoslay

Legacy Member
Nog 1 hoofdstuk geschiedschrijving doen, man wat een saai vak...
Hopelijk ben ik daarmee klaar binnen een uurtje.
Eerst nog wat om te eten halen! ;)

Matt.

Legacy Member
Off to bed. Vanaf morgen knallen, zou normaal geen probleem mogen zijn wegens favoriete vak.
Net gezien dat ik volgend semester maar 3 examens zal hebben normaal, twee coole projectvakken, en van mijn 2 statistiekvakken samen 1 examen. :cool: Nu ja, zorgen voor volgend semester, eerst deze exmanperiode doorspartelen.
Succes mensen met examen morgen!

Monoslay

Legacy Member
Monoslay zei:
Nog 1 hoofdstuk geschiedschrijving doen, man wat een saai vak...
Hopelijk ben ik daarmee klaar binnen een uurtje.
Eerst nog wat om te eten halen! ;)
Net iets meer dan een uurtje. :p
Nog een spelleke spelen en dan :sleep:

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Theoriegedeelte zwaar geowned, maximum is goed haalbaar. Oefeningen was een andere zaak. Eerste vraag verkeerd geïnterpreteerd en de tweede vraag was nogal onmogelijk. Er het beste nog van gemaakt. Enige probleem is; je moet op beide delen "een voldoende" halen :unsure:
Hopelijk zal De Bie in zien dat die oppervlakvraag nogal extreem moeilijk was. Dan ben ik er denk'k wel door, tegen alle verwachtingen in. Wel dom geweest en niet direct over gegaan naar de lijnintegralen. Maja swat, al bij al beter dan verwacht en een 10-12 is mogelijk.

Joeshoe

Legacy Member
Dat onwennige moment wanneer je een klasgenoot een inhoudelijke vraagt stelt over een belangrijk deel van de cursus en hij absoluut geen idee heeft omdat hij zomaar alles aanneemt en vanbuiten leert! :angry:



Waarom klinkt da int engels altijd zoveel beter? :confused:

Plutus

Legacy Member
En gas! Gisteravond nog lessen 1 en 2 herhaald, vandaag de overige 7. Had het graag anders gezien maar ach, we komen er wel.

Fliblit

Legacy Member
Joeshoe zei:
Dat onwennige moment wanneer je een klasgenoot een inhoudelijke vraagt stelt over een belangrijk deel van de cursus en hij absoluut geen idee heeft omdat hij zomaar alles aanneemt en vanbuiten leert! :angry:



Waarom klinkt da int engels altijd zoveel beter? :confused:

>mfw

Tsubasa

Legacy Member
Dit jaar consistent mijn wekker steeds 40 à 45 minuten later zetten wnr hij gaat. Moet ik afleren! In 2011 deed ik dat niet, zal al wat moe worden...

Nog 3 weken en 2 dagen! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan