Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Enfin hup, gesetteld, gewinkeld, gegeten, gesocialized, we zullen maar eens aan de dagtaak beginnen.

Put_met_keren

Legacy Member
Ik had middagpauze voorzien van 12u45 tot 13u30.
Maar mijn eten is nu pas op. 'k Ben er dus weer aan voor de moeite :s

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Bon, middagpauze zit erop, nog wat leren :)



Sent from my laptop die al meer dan 4j oud is.

Saphira

Legacy Member
Studeren met 2 mini-ratjes in mijn kap :love: en tijdens pauze continu dermee bezig zijn... Ah studeren is leuk :D

edraket

Legacy Member
Kwillekik anders wel es me uw muis spelen :s:s:s:s


Half ingedut door de heerlijke warmestraling van de radiator op mijn rug. Tijd voor cafeine.

Ironpole

Legacy Member
Ben compleet leeg... examen van vijf uur. :sleep:
Ik ga aan de halve liters koffie beginnen.

Utred

Legacy Member
Als ik voor 10 uur niet begonnen ben dan is mijn dag verloren. Ik geraak er echt niet in. Kga verlof nemen vandaag.
Tof dat ik zo populair ben in de tags:unsure:

WolCoM

Legacy Member
Mij juist nog eens met het scheermes moeten scheren aangezien men baardtrimmer kapoetski is. I feel nude :cry: :cry:

metaphore

Legacy Member
Ik ga nekeer starten voor vandaag.
De bedoeling is om 4u aan een stuk echt door te werken en op die tijd heel forensische te leren :cool:, nog eens men karakter testen :p

Matt.

Legacy Member
Al niet meer geschoren sinds oudejaar! 't Begint toch ook eens tijd te worden. :p

http://memorytest.docopeople.com/test/ (Niet gewoon tijdverspilling, is wel degelijk deel van wetenschappelijk onderzoek.) Beetje teleurgesteld, 80%, maar dan ook niet echt m'n best gedaan en gewoon geklikt zonder echt de woorden proberen te onthouden. :unsure:

WolCoM

Legacy Member
Matt. zei:
Al niet meer geschoren sinds oudejaar! 't Begint toch ook eens tijd te worden. :p

Mja, het jeuken begon te irritant te komen. :p En als ge niet kunt bijtrimmen, tjah. Maar het moest toch gebeuren, vrijdag examen.

tom1

Legacy Member
Hmpf, eigenlijk is dit wss mijn laatste moeilijke examen :(. Een blok om te onthouden!

Burntfaceman

Legacy Member
Privaatrecht is goed gegaan, mag wel voor de derde keer :unsure:.
Nu volle bak op mensenrechten.

WolCoM

Legacy Member
Meta, paar vraagskes da mij al heel blok bezighouden. Ge moet maar eens antwoorden als ge tijd en zin hebt. Ge krijgt dan een pint in Leuven, ooit es. =D

-Stel nu dat ge herexames hebt in 5e jaar, dan heeft dat natuurlijk gevolgen voor u stage. Ge begint later en eindigt gwn later, dus zonder vakantie het jaar daarop? Of moet ge nog stage op een ander tijdstip in halen?

-Kent ge mensen die na het 5e een jaartje sabbat genomen hebben? En zou dat gevolgen hebben voor de selectie van assistentschap. Maw gewoon een jaar later aan uw stage beginnen. :) Zou een jaartje willen werken --> reizen. Want vanaf stagejaar hebben we daar imo nooit meer de kans toe.

-Als laatste :D Voor radiotherapie, moet ge daar eerst radiologie voor doen? Of is dat een aparte specialisatie ( meer samen met onco ofzo )?

Greenie

Legacy Member
Seffes hebben ze nog ingebroken in mijn kot terwijl ik aan het studeren ben thuis...
... Huisbaas belde :x

Duckwhisperer

Legacy Member
'k Ben creatief bezig met toch nog een reisje te plannen met paar maten in de lesvrije week. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan