Meta, paar vraagskes da mij al heel blok bezighouden. Ge moet maar eens antwoorden als ge tijd en zin hebt. Ge krijgt dan een pint in Leuven, ooit es. =D
-Stel nu dat ge herexames hebt in 5e jaar, dan heeft dat natuurlijk gevolgen voor u stage. Ge begint later en eindigt gwn later, dus zonder vakantie het jaar daarop? Of moet ge nog stage op een ander tijdstip in halen?
-Kent ge mensen die na het 5e een jaartje sabbat genomen hebben? En zou dat gevolgen hebben voor de selectie van assistentschap. Maw gewoon een jaar later aan uw stage beginnen.

Zou een jaartje willen werken --> reizen. Want vanaf stagejaar hebben we daar imo nooit meer de kans toe.
-Als laatste

Voor radiotherapie, moet ge daar eerst radiologie voor doen? Of is dat een aparte specialisatie ( meer samen met onco ofzo )?