Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

joshetei

Legacy Member
Damn ik ben zo slecht in herhalen...kheb nu 1,5dag om alles eens te herhalen en wat oefeningen opnieuw te maken maar ik ben om de 5 min afgeleid...In de blok zelf ben ik 3-4 dagen geconcentreerd bezig geweest met dit vak en nu ist weer niets. Een probleem dat bij mij echt elke keer terugkomt :(

Subai

Legacy Member
De namiddag na een examen is altijd een fail... Why oh why..

Eerste examen vandaag ging anders wel goed. Alleen stond er een max. op de hoeveelheid die je mag schrijven en dat was bij sommige vragen wel iets te laag naar mijn mening. Ik had bijna de neiging om in kernwoorden te antwoorden.

xversex

Legacy Member
Matt. zei:
Al niet meer geschoren sinds oudejaar! 't Begint toch ook eens tijd te worden. :p

http://memorytest.docopeople.com/test/ (Niet gewoon tijdverspilling, is wel degelijk deel van wetenschappelijk onderzoek.) Beetje teleurgesteld, 80%, maar dan ook niet echt m'n best gedaan en gewoon geklikt zonder echt de woorden proberen te onthouden. :unsure:

WolCoM zei:
Mja, het jeuken begon te irritant te komen. :p En als ge niet kunt bijtrimmen, tjah. Maar het moest toch gebeuren, vrijdag examen.

Als ik mij 4 à 5 dagen niet geschoren heb, begint het al niet normaal te jeuken :s :s

freakykiller

Legacy Member
Lol eens op café geweest, gepoold en nu lekker lang uit geslapen

Subit eens beginnen aan het volgend examen !

WolCoM

Legacy Member
Hup, juist accident op hoek van men straat. Auto die veel te rap reed met blijkbaar 2 marokkanen in, niet gestopt aan kruispunt en doorgergereden. Ouder madamke haar auto meegehad, maar zelf overkop geweest. En uit hun auto gekropen en weggespurt. :D

Tzal ook geen gestolen auto zijn zeker... Madamke had niets btw, alleen wat in shock. :)

WolCoM

Legacy Member
Jupjup, maar politie en ambulance is daar nu. :) Aan haar auto was overigens echt niet zoveel. Dus ze heeft ferm geluk gehad.

josilirios

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
'k Ben creatief bezig met toch nog een reisje te plannen met paar maten in de lesvrije week. :cool:

Ik heb ineens zin om naar de zee te gaan, DAFUCK daar kunde niks doen.. :p

Matt.

Legacy Member
xversex zei:
Als ik mij 4 à 5 dagen niet geschoren heb, begint het al niet normaal te jeuken :s :s

Dat gaat wel weer over na nog een dag of twee. :p

josilirios zei:
Ik heb ineens zin om naar de zee te gaan, DAFUCK daar kunde niks doen.. :p

Eens goed uitwaaien kan deugddoen! Toch de max, dat eindeloze beuken van die golven, de krijsende meeuwen, ... :love:
Wou ook nog wat doen in 't intersemestrieel, maar de meesten hadden al wat te doen (stage, thesis, weg met andere mensen/school, ...), kon nog wel citytripje doen met ne maat of zo maar dat ging weer redelijk duur uitvallen, dus 't is niets geworden. :sad:

Net weer wat aan 't programmeren geslagen, wat herhalen voor 't examen vrijdag. Ongelofelijk hoe snel ge uit dat ritme raakt...

Royal Belgium

Legacy Member
sterf Belgisch Publiekrecht, sterf !
morgen eerste examen, I'm scared

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Al niet meer geschoren sinds oudejaar! 't Begint toch ook eens tijd te worden. :p

Memory Test (Niet gewoon tijdverspilling, is wel degelijk deel van wetenschappelijk onderzoek.) Beetje teleurgesteld, 80%, maar dan ook niet echt m'n best gedaan en gewoon geklikt zonder echt de woorden proberen te onthouden. :unsure:

geen tijdverspilling :s na een half uur kwam erop ja ge zit halverwege ... heb dan maar afgesloten ... Heb zelf de helft van part 1 gewoon hele tijd doorgeklikt zonder te kijken omdat ik mij al verveelde :s

Baats

Legacy Member
Fokk, recht begint mij gewoon tegen te steken, zelfs in die mate dat ik meer en meer de 'neventeksten' zelf begin over te slaan :/

Subai

Legacy Member
Royal Belgium zei:
sterf Belgisch Publiekrecht, sterf !
morgen eerste examen, I'm scared

Internationaal publiekrecht is ook cool! :hug:

OT: toch wat aan het lezen geslagen. Dan heb ik het toch al eens doorgenomen en is deze namiddag niet geheel nutteloos. Momenteel aan een PPT. begonnen waar ik echt de ballen van snap. Kernwoorden en geen deftige notities hebben = :help: (dat mens was ook zo moeilijk verstaanbaar, ik steek het daarop)

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Fokk, recht begint mij gewoon tegen te steken, zelfs in die mate dat ik meer en meer de 'neventeksten' zelf begin over te slaan :/

Ik ben hier met die samenvatting bezig, gaat echt niet vooruit :x
En ik erger me mateloos aan die dt-fouten, zelfs van een wet die letterlijk overgenomen is van de codex staat er dan op het einde : worden toegekent :cry:

WolCoM

Legacy Member
Exorikos zei:
Het voelt best vreemd om de pisein naast de prof te gebruiken. :unsure:

Haha echt hé. Heb dat ook eens gehad, 'k ging na men mondeling pissen en kwam die zo naast mij staan pissen. Seriously, wa zegde dan. :D

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik ben hier met die samenvatting bezig, gaat echt niet vooruit :x
En ik erger me mateloos aan die dt-fouten, zelfs van een wet die letterlijk overgenomen is van de codex staat er dan op het einde : worden toegekent :cry:

'k Was al bijna begonnen met streepkes zetten, maar op sommige pagina's staan er gewoon meer dan 5.. op een half blad.

Ik kom daar ook zot van :p

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Meta, paar vraagskes da mij al heel blok bezighouden. Ge moet maar eens antwoorden als ge tijd en zin hebt. Ge krijgt dan een pint in Leuven, ooit es. =D

-Stel nu dat ge herexames hebt in 5e jaar, dan heeft dat natuurlijk gevolgen voor u stage. Ge begint later en eindigt gwn later, dus zonder vakantie het jaar daarop? Of moet ge nog stage op een ander tijdstip in halen?

-Kent ge mensen die na het 5e een jaartje sabbat genomen hebben? En zou dat gevolgen hebben voor de selectie van assistentschap. Maw gewoon een jaar later aan uw stage beginnen. :) Zou een jaartje willen werken --> reizen. Want vanaf stagejaar hebben we daar imo nooit meer de kans toe.

-Als laatste :D Voor radiotherapie, moet ge daar eerst radiologie voor doen? Of is dat een aparte specialisatie ( meer samen met onco ofzo )?

- als ge herexamens hebt <12 studiepunten (theoretisch, in de praktijk mag mits motivatie ook iets meer studiepunten) moogt ge die herexamens proberen te doen tijdens uw stage. (heb ik gedaan, geen lachertje :p)

- als ge teveel herexamens hebt begint ge 1 maand later aan uw stagejaar. En hebt ge inderdaad geen vakantie daarna. Ge begint dan direct met uw co-assistentschap.

- Ik ken niemand die een sabbatjaar heeft genomen eerlijk gezegd, maar ik veronderstel dat dat wel mogelijk moet zijn. Of dat effecten heeft op toelating heb ik geen idee van. Zal van het diensthoofd afhangen denk ik. Met een jaar nixen gaat ge uwe CV niet echt verrijken denk ik :p. Maar een jaar cultuur opsnuiven in het buitenland kan voor sommigen mss wel een meerwaarde zijn. (hangt dus van uw inkleding af ;) )

- Radiotherapie is een aparte specialisatie ("radiotherapie en oncologie")
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan