Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Voor wat hadde herex?

Hmmja, toch maar maken dat ik der door ben zeker. :) Kan dan nog beslissen. Merci!

Racing_Genk

Legacy Member
Iemand op onze facebook groep van TEW vraagt zich af vanwaar die 0.21 komt als ge de btw moet berekenen :lol:

Matt.

Legacy Member
WolCoM zei:
Haha echt hé. Heb dat ook eens gehad, 'k ging na men mondeling pissen en kwam die zo naast mij staan pissen. Seriously, wa zegde dan. :D

Niets? :p
Pas awkward als ge tegelijk met nen maat moet gaan kakken, dan zit ge daar alletwee in een voor de rest stille ruimte, dan begin ik gewoon meestal "door" de wand te praten omdat het anders zo verdacht stil is (en om andere geluiden te verdoezelen). :unsure:

Seffes een keer gaan lopen sie! Al jaren niet meer deftig gesport, dus toertje van 2.6km zal volstaan peisk!

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Voor wat hadde herex?

Hmmja, toch maar maken dat ik der door ben zeker. :) Kan dan nog beslissen. Merci!

psychiatrie en heelkunde :)
Had die moeten meepakken naar het 5e en da was onmogelijk om te combineren met de gewone examenperiode (allebei 2e semester) dus had die ni meegedaan en naar de herexamens verhuisd :p

Matt.

Legacy Member
Ge kunt nu al geen .torrent-files meer afhalen als uw VPN aan staat. Sinds wanneer zijn .torrent-files illegaal?

tom1

Legacy Member
Wie download er nu legale torrents :s?

edit: wie download er nog torrents in 't algemeen :p?

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Ge kunt nu al geen .torrent-files meer afhalen als uw VPN aan staat. Sinds wanneer zijn .torrent-files illegaal?

Lol ik heb zelf nooit geweten dat die downloadbaar zijn met vpn :')

tom1 zei:
Wie download er nu legale torrents :s?

edit: wie download er nog torrents in 't algemeen :p?
Oh geen idee, zo wat de meeste nog :wtf:

bludgeoned

Legacy Member
Matt. zei:
Ge kunt nu al geen .torrent-files meer afhalen als uw VPN aan staat. Sinds wanneer zijn .torrent-files illegaal?
In een ver verleden deze mail nog gehad toen newsleecher aanstond :)

"Beste,

het downloaden van illegaal/copyrighted materiaal via het universitaire netwerk is NIET toegelaten.
Graag hadden wij van u een reactie gekregen hieromtrent.

mvg,"

Ironpole

Legacy Member
bludgeoned zei:
"Beste,

het downloaden van illegaal/copyrighted materiaal via het universitaire netwerk is NIET toegelaten.
Graag hadden wij van u een reactie gekregen hieromtrent.

mvg,"

Lol, zot! :D

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Fokk, recht begint mij gewoon tegen te steken, zelfs in die mate dat ik meer en meer de 'neventeksten' zelf begin over te slaan :/

Ik had dat ook tijdens de blok :p Nu is het nog maar dag 2 dus lukt het nog om alles te lezen wat ik onderlijnd heb.

Wat wel een goede truuk is, is sneller leren, hoe sneller je over de leerstof gaat hoe minder saai .. :unsure: Na het eten zou ik aan p360 moeten beginnen.

TheRedDevils zei:
Ik ben hier met die samenvatting bezig, gaat echt niet vooruit :x
En ik erger me mateloos aan die dt-fouten, zelfs van een wet die letterlijk overgenomen is van de codex staat er dan op het einde : worden toegekent :cry:

samenvatting gaat idd niet vooruit :p

Ik heb nog geen enkele dt-fout gevonden in de samenvatting :$
Das het voordeel he, ik maak zelf veel dt-fouten maar erger mij niet aan anderen hun dtfouten want ik zie ze zelf niet eens :p

tom1

Legacy Member
bludgeoned zei:
In een ver verleden deze mail nog gehad toen newsleecher aanstond :)

"Beste,

het downloaden van illegaal/copyrighted materiaal via het universitaire netwerk is NIET toegelaten.
Graag hadden wij van u een reactie gekregen hieromtrent.

mvg,"

Kheb da eens in den Therminal gedaan, en dan was ik daar een jaar geband :unsure:.

WolCoM

Legacy Member
Mja, met hun stomme 10 gig limiet van kotnet ook, wat wilde. :)

Ben ook altijd aan het dl'en als ik id bib zit fzo.

Joeshoe

Legacy Member
Linux shell van €2.5 de maand bij bv eushells.com als ssh tunnel gebruiken, en downloaden maar! :woohoo:


Van horen zeggen hé. :unsure:

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Mja, met hun stomme 10 gig limiet van kotnet ook, wat wilde. :)

Ben ook altijd aan het dl'en als ik id bib zit fzo.

Ik heb continu 4 accounts ter beschikking ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan