Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WolCoM zei:Haha echt hé. Heb dat ook eens gehad, 'k ging na men mondeling pissen en kwam die zo naast mij staan pissen. Seriously, wa zegde dan.![]()


Exorikos zei:Het voelt best vreemd om de pisein naast de prof te gebruiken.![]()
:_ns_ zei:Chris & Co: het leven volgens Gregory (de student) | Facebook
Haha geweldig, had'k nog nooit gezien.
WolCoM zei:Voor wat hadde herex?
Hmmja, toch maar maken dat ik der door ben zeker.Kan dan nog beslissen. Merci!


Matt. zei:Ge kunt nu al geen .torrent-files meer afhalen als uw VPN aan staat. Sinds wanneer zijn .torrent-files illegaal?
Oh geen idee, zo wat de meeste nogtom1 zei:Wie download er nu legale torrents?
edit: wie download er nog torrents in 't algemeen?

In een ver verleden deze mail nog gehad toen newsleecher aanstondMatt. zei:Ge kunt nu al geen .torrent-files meer afhalen als uw VPN aan staat. Sinds wanneer zijn .torrent-files illegaal?

bludgeoned zei:"Beste,
het downloaden van illegaal/copyrighted materiaal via het universitaire netwerk is NIET toegelaten.
Graag hadden wij van u een reactie gekregen hieromtrent.
mvg,"

Baats zei:Fokk, recht begint mij gewoon tegen te steken, zelfs in die mate dat ik meer en meer de 'neventeksten' zelf begin over te slaan :/
Nu is het nog maar dag 2 dus lukt het nog om alles te lezen wat ik onderlijnd heb.
Na het eten zou ik aan p360 moeten beginnen.TheRedDevils zei:Ik ben hier met die samenvatting bezig, gaat echt niet vooruit
En ik erger me mateloos aan die dt-fouten, zelfs van een wet die letterlijk overgenomen is van de codex staat er dan op het einde : worden toegekent![]()



bludgeoned zei:In een ver verleden deze mail nog gehad toen newsleecher aanstond
"Beste,
het downloaden van illegaal/copyrighted materiaal via het universitaire netwerk is NIET toegelaten.
Graag hadden wij van u een reactie gekregen hieromtrent.
mvg,"
._ns_ zei:Kheb al in tezamen met jelle vossen in deze pisein gepist:
true story

Joeshoe zei:Linux shell van €2.5 de maand bij bv eushells.com als ssh tunnel gebruiken, en downloaden maar!
Van horen zeggen hé.![]()

WolCoM zei:Mja, met hun stomme 10 gig limiet van kotnet ook, wat wilde.![]()
Ben ook altijd aan het dl'en als ik id bib zit fzo.
metaphore zei:Ik heb continu 4 accounts ter beschikking ^^