Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Ik ben benieuwd naar wat ge vindt van uw andere vakken (die ge gekozen hebt) en of ge die kunt aanraden om te volgen in de master. :p

Ik heb nu internationaal fiscaal recht en vennootschapsbelasting.

Beiden zéér interessant vind ik als belastingen u interesseren. ;)

Utred

Legacy Member
Ze zeiden allemaal dat dat van vandaag het grootste buisvak is van het eerste semester.
Op stress moet ik dus ook al niet meer hopen:sop:

Hayrus

Legacy Member
Altijd tof als het examen gespreid is over twee dagen. Nu ik de vragen van vandaag gehoord heb zit ik met een dubbele reactie: enerzijds check, geen probleem, anderszijds fuck daar heb ik te weinig aandacht aan besteed. Nu nog snel nieuwe dingen leren in de hoop dat ik ze niet verwar met de rest <zucht>

WolCoM

Legacy Member
Trust me, it isn't. :)

Das simpel éh, das per onderdeel in u cursus, de titel in vraagvorm zetten. Dus eigenlijk moet ge gewoon rats vanbuiten die cursus kunnen afratelen = bokke boring. Zeker als de leerstof dan nog eens saai is.

metaphore

Legacy Member
Iemand zei:
Ook wijs als ge de vragen op voorhand weet :p

ja idd
Maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ge gewoon heel de cursus vanbuiten moest kennen, alleen wist ge wel de mogelijke vragen.
Dom systeem op zich...

edit:
zelfde als Wolcom zegt dus :)

Lospeed

Legacy Member
Shit just got serious op de fb-groep van de 1e bach. (In verband met er die klachtmails en dergelijke sturen omdat ze dachten dat ze een stuk niet moesten kennen en net dat werd toch wel gevraagd zeker) :lol:

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
hypothetisch... zal wel :p




Kzie ni in wat dat met adhesiolyse te maken heeft :)
Maar uiteindelijk moet ge ook geen goede reden hebben om naalden in iemand zen gat te steken hé ;)

kweeni iets van elektrostimulatie dat pijndempend kan werken... Via een naald die dan door één van de openingen in het sacrum gaat, zo naar de zenuwen... daar zetten ze dan elektrostimulatie op

@Lospeed: wij hebben dat ook nog gehad. Prof in kwestie was op het moment van het examen in het buitenland en we hadden een andere prof in de plaats (iemand waar we nog nooit les van gekregen hadden). We vroegen aan hem hoe het nu zat. En of er MC mocht zijn. Hij heeft dan proberen te bellen naar de prof in kwestie, maar hem nooit aan de lijn gekregen.
Hij besloot dan zelf om de vraag door te laten gaan en der geen MC van te maken. Iedereen kwam wat in opstand aangezien dit normaal gezien niet aan de orde was.
Zijn uitleg was dat je de zwakkere van de sterkere moet onderscheiden en dus met open vragen moet werken :doh:

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
kweeni iets van elektrostimulatie dat pijndempend kan werken... Via een naald die dan door één van de openingen in het sacrum gaat, zo naar de zenuwen... daar zetten ze dan elektrostimulatie op

Nooit van gehoord!
en dat perianaal?...klinkt als SM voor mij :unsure:

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
Nooit van gehoord!
en dat perianaal?...klinkt als SM voor mij :unsure:

neenee. Als je de plaats hebt ter hoogte waar de billen bijeenkomen net onder de lumbale wervelzuil... Daar steken ze de naald in. Onder L5... In het sacrum...

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
neenee. Als je de plaats hebt ter hoogte waar de billen bijeenkomen net onder de lumbale wervelzuil... Daar steken ze de naald in. Onder L5... In het sacrum...

Oké ik leer elke dag bij ;)

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Boter gekocht, maar te tam voor te koken.
Nog 1e pizza in de diepvries!

Op geen enkel moment in mijn leven heb 'k al meer dan 1 pizza in mijn diepvries gehad? Zelfs thuis nooit meer dan 5 of zo. :p

tommie314 zei:

*neemt alvast popcorn erbij* (ja ben te lui om die jpg te zoeken)

Ironpole

Legacy Member
Niet zo'n aangename aankomst op mijn kot: door die cheape riooltjes is deze vakantie, doordat er iemand teveel water doorspoelde, mijn sifon leeggezogen. Bijgevolg heel mij kot ruikend naar de stront! :(:(:puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan