Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Hoe je mag passen?
Is dat pappenheimer-finale stijl ofzo :wtf:

Zij zegt een term en dan leg je die uit en krijg je een volgende term. Als je niet kan antwoorden dan pas je en krijg je de volgende term. Als ze alle 10 gepasseerd zijn, dan krijg je die waar je op gepast hebt terug. Het is allemaal wel on the spot antwoorden.

Rechten is sowieso gemakkelijker. :s:s:s:s:s

Smiley's typen op qwerty is vervelend... :s

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
De uitkomst weet ik niet meer exact maar ik dacht dat het bij die ene 2dimensionale beweging ergens rond de 7m lag. De wrijvingscoefficient weet ik niet meer. Dit gezegd zijnde, ik denk toch dat ik een herexamen ga krijgen.

Idd het is hun eigen fout hé. Die vrouw van het monetariaat had trouwens gezegd dat hij dat waarschijnlijk niet meer zou vragen maar dat ze het wel moesten leren.

7m en nog iets heb ik ook, fk was bij mij iets van 0,38 ofzo
Bij mij gaat het ook nipt worden.

En het is inderdaad hun eigen fout, ik kan maar moeilijk begrijpen dat ze er zo over zagen. Zal inderdaad zoiets geweest zijn dat ze gezegd hebben.

Saphira

Legacy Member
:rofl: momenteel benk dus aan t leren waarom ze in iemands poep 'n naald steken :')

Ironpole

Legacy Member
Ik zou eigenlijk nu compleet moeten ontspannen en dan vanavond nog eens alles herhalen. Want ik ben klaar voor morgen.



Maar ik kan dat niet. :x Ben wat dingen aan het bekijken, zien wat ik nog kan doen e.d.

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
:rofl: momenteel benk dus aan t leren waarom ze in iemands poep 'n naald steken :')
Hu? dat heb ik precies toch nog nooit gezien.

maar toch liever een naald dan ne vinger! nix zo onaangenaam als 'een anaal touché' te moeten doen :$ Maar ik kan mij inbeelden dat de patiënt dat over het algemeen nog minder leuk vindt :p

Tsubasa

Legacy Member
Halfuur geleerd ofzo. Man man, na een examen leren is voor mij echt lastig. Concentreren gaat bijna niet. Goed, volgende is vrijdag 15u, dus 3,5 dagen. Heb het al eens doorgenomen dus moet wel lukken.

Edit: 't is wel veel en niet echt simpel (ook niet zo moeilijk :p), maar goed! Is echt wel een gemis, zo'n chill vakske voor eens tussendoor, maar dat steken ze niet in schakeljaren.

Gatsby

Legacy Member
Doenbaar examen, slechte organisatie wel. Start examen was voorzien om 13u maar omdat ze niet gerekend hadden op zoveel studenten werd het uiteindelijk 13u35.

Misericordiam

Legacy Member
metaphore zei:
Hu? dat heb ik precies toch nog nooit gezien.

maar toch liever een naald dan ne vinger! nix zo onaangenaam als 'een anaal touché' te moeten doen :$ Maar ik kan mij inbeelden dat de patiënt dat over het algemeen nog minder leuk vindt :p

Je dokter moet dan nog eens familie van je zijn (zoals bij mij)

'Ja, verwijs me maar door hoor'

(hypothetisch hé)

Morrissey

Legacy Member
Raar gevoel. Ik ga er wel door zijn, maar het was véél moeilijker dan ik had gedacht. In het jaar zelf hadden we proefexamens en 2 testen, altijd bij de hoogste scores gehaald, en dan nu maar een middelmatig examen.

Zaken erbij flansen die we nooit gezien hebben, véél moeilijkere oefeningen, dubbel gevoel. Maar bon, er door is voldoende zeker. Moeilijk examen om in te schatten, voor hetzelfde geld heb ik gewoon een zeer hoge score, maar ik acht de kans klein. 12/20, zal zoiets worden.

Burntfaceman

Legacy Member
Morgen inleiding tot privaatrecht, moet normaal geen probleem zijn :)

Atmosphere

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik zou eigenlijk nu compleet moeten ontspannen en dan vanavond nog eens alles herhalen. Want ik ben klaar voor morgen.



Maar ik kan dat niet. :x Ben wat dingen aan het bekijken, zien wat ik nog kan doen e.d.

Ziek!

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
Hu? dat heb ik precies toch nog nooit gezien.

maar toch liever een naald dan ne vinger! nix zo onaangenaam als 'een anaal touché' te moeten doen :$ Maar ik kan mij inbeelden dat de patiënt dat over het algemeen nog minder leuk vindt :p

ma tis ni echt in 't poepgaatje eh, tis in de sacrale dermatomen :p.
adhesiolysis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan