Exorikos
Legacy Member
metaphore zei:Hoe je mag passen?
Is dat pappenheimer-finale stijl ofzo![]()
Zij zegt een term en dan leg je die uit en krijg je een volgende term. Als je niet kan antwoorden dan pas je en krijg je de volgende term. Als ze alle 10 gepasseerd zijn, dan krijg je die waar je op gepast hebt terug. Het is allemaal wel on the spot antwoorden.
Rechten is sowieso gemakkelijker.





Smiley's typen op qwerty is vervelend...




momenteel benk dus aan t leren waarom ze in iemands poep 'n naald steken :')
Ben wat dingen aan het bekijken, zien wat ik nog kan doen e.d.
Maar ik kan mij inbeelden dat de patiënt dat over het algemeen nog minder leuk vindt 