Hetzelfde verhaal als vorig jaar: zit nog rap door de cursus te bladeren, moet naar binnen gaan net als ik aan een bep. bewijs kom... Examen begint: vraag 1, dat bewijs.

(Kon het nog redelijk goed maar ontbreekt hier en daar wat uitleg

),
2e vraag: een bewijs waarvan ik wist dat de kans groot was dat hij het ging vragen. Kon het perfect en dacht dat alles in orde was, onderweg naar huis valt mij een klein detail in over de laatste stap... (die ik dus fout heb gedaan) Zulke dingen vallen mij altijd pas in als ik even met het examen gedaan heb en de "stress" wat weg is. Dan komt dat allemaal terug.
Van de oefeningen denk ik 1 van de 2 kunnen oplossen, er zal toch redelijk wat van juist zijn vermoed ik. (indien mijn antwoord niet juist is) De tweede oefening was wat klooien om maar iets gezocht te hebben.

Vorig jaar enkel wat kunnen prullen met wat gegevens bij beide oefeningen zonder enig zinnig antwoord te kunnen geven. (dus oefeningen beter, theorie denk ik ook iets beter)
Dus normaalgezien zal ik naar mijn gevoel

unsure

meer hebben dan vorig jaar maar het zal toch rond de 10 zijn, ik verwacht geen wonder.
