Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Dubbel gevoel bij het examen. Echt veel te veel tijd verloren bij sommige vragen en een aantal stomme fouten :doh:. Had het echt beter gekund, concentratie was er niet volledig ofzo. Op't einde was het veel beter, maar had geen tijd meer om na te kijken. Zal ongeveer mijn helft zijn, heel moeilijk in te schatten. Maar goed, is maar op de helft van de punten.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Are you ready to crumble. Want hij maakt appelcrumble:rofl:
Hij was weer in vorm. Die man maakt mij nu eens zo gelukkig e.

Was te laat thuis! Maar gisteren: "neem nu de schapenkaas (3min verder), ja das spotgoedkoop he sheep chees."

In den blok is wel alles grappig :p, maar die mens is geweldig!

metaphore

Legacy Member
Oké, nu ik uitgezocht heb hoe die draaibalpen met 3 kleuren juist mechanisch werkt... (en terwijl ook kapot gemaakt heb) :sop:
terug studeren.

tom1

Legacy Member
Afiscaliteit zei:
It's the same. :p Hamburger, frieten, turks brood, groenten, saus,... 'K zie niet echt een verschil.

Ehmm, ge kunt gelijk veel meeer dan gewoon nen stommen hamburger kiezen :s?

En nen Fransen hamburger ligt in nen baguette

Lospeed

Legacy Member
Hetzelfde verhaal als vorig jaar: zit nog rap door de cursus te bladeren, moet naar binnen gaan net als ik aan een bep. bewijs kom... Examen begint: vraag 1, dat bewijs. :p (Kon het nog redelijk goed maar ontbreekt hier en daar wat uitleg :p),
2e vraag: een bewijs waarvan ik wist dat de kans groot was dat hij het ging vragen. Kon het perfect en dacht dat alles in orde was, onderweg naar huis valt mij een klein detail in over de laatste stap... (die ik dus fout heb gedaan) Zulke dingen vallen mij altijd pas in als ik even met het examen gedaan heb en de "stress" wat weg is. Dan komt dat allemaal terug. :p

Van de oefeningen denk ik 1 van de 2 kunnen oplossen, er zal toch redelijk wat van juist zijn vermoed ik. (indien mijn antwoord niet juist is) De tweede oefening was wat klooien om maar iets gezocht te hebben. :p
Vorig jaar enkel wat kunnen prullen met wat gegevens bij beide oefeningen zonder enig zinnig antwoord te kunnen geven. (dus oefeningen beter, theorie denk ik ook iets beter)
Dus normaalgezien zal ik naar mijn gevoel (:unsure:) meer hebben dan vorig jaar maar het zal toch rond de 10 zijn, ik verwacht geen wonder. :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Bijzondere overeenkomsten was een chill examen.
Heb mij nog geamusseerd. :woohoo:

joshetei

Legacy Member
kans op 20/20 voor bouwmechanica, geleden van het 1ste jaar zo'n makkelijk examen :p

TheRedDevils

Legacy Member
Ze zijn ier aant boren en ik zit er natuurlijk vlak tegen. Mijn pa zei het nog een paar dagen geleden dat ze hier sebiet gingen werken :angry:
Kamer aan de straatkant = alleen maar nadelen!

In de keuken gaan zitten dan maar :sop:
Morgen of overmorgen ga ik naar Gent vertrekken! Daar ist altijd rustig op kot.

LaBuenaVida

Legacy Member
Woensdag eerste examen.
Moduleoverschrijdende test, geen idee wat ik mij daar moet bij voorstellen --"

Zou normaal moeten gaan over het KUNNEN van je labo's (chemie, biofysica, ...)
Dusja, kan hier niet veel aan leren.. beetje alles nakijken van labo's en kwalitatieve controle en blabla

AmandaH

Legacy Member
Lospeed zei:
Hetzelfde verhaal als vorig jaar: zit nog rap door de cursus te bladeren, moet naar binnen gaan net als ik aan een bep. bewijs kom... Examen begint: vraag 1, dat bewijs. :p
Dat gebeurt echt altijd op examens he :p

cdp1193

Legacy Member
De wet van jurin was goed, beide oefeningen waren goed, visco elastische materialen was ranzig.

Utred

Legacy Member
Dat examen was een grap. Ik heb er 20 minuten aan gewerkt. Ik denk 40 meerkeuzevragen. Ik heb er 1 nie ingevuld, 2 waar ik twijfelde. Al de rest wist ik direct. Met een paar stomme fouten meegerekend zou het me verbazen als ik minder dan 18 heb. En dat is dan 1 van de grote buisvakken :s:s:s

Snowyflake

Legacy Member
Deze ochtend/middag uurtje vroeger opgestaan als anders en al bijna 2u op de timer :cool:

Atariani zei:
Veel zal afhangen van komende week. Ik geef mezelf nog 2 dagen voor recht. Tot nu toe (na 2 dagen) bak ik dr niets van. Hopelijk na die 2 dagen toch al wat beter, anders is dat sowieso tweede zit.

Dan moet ik woensdag nog voc zien te leren van Engels en/of Frans. Als dat héél erg veel lijkt te zijn, dan worden Frans of Engels ook moeilijk in de examens. En vanaf donderdag dan leren voor het examen boekhouden zaterdag. Op zich zou dat moeten lukken. Als dat examen lukt zal het mentaal iig al een goeie boost zijn voor de andere examens!

Afhankelijk van hoe goed ge natuurlijk zijt in talen moet ge u geen zorgen maken voor Engels maar als ge nog niet aan Frans zijt begonnen dan zijn uw slaagkansen daarvoor zeer laag :s (Alé mss niet als ge Frans thuis spreekt of een natuurtalent zijt.)

glashelder

Legacy Member
Altijd zo'n fatalistisch gevoel, de dag voor het examen. Als ik het nu nog niet kan, heeft het weinig zin om nog iets te doen en als ik het wel kan, moet ik niks meer doen. Dus voel ik mij veel minder schuldig dan wanneer ik niks doe tijdens de blok zelf, want dan is nog alles mogelijk.

Toch nog maar eens die oefeningen overlopen.

Mss. Slash

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Hoeveel dagen hebben jullie tussen 2 examens?

Hangt er vanaf :)
Vandaag een examen, donderdag de volgende :) dan weer de maandag en derna de week nadien..

dusja :)
normaalgezien zou dat rond de 2 dagen zijn (als dat meevalt natuurlijk)

Holocene

Legacy Member
Examen van vandaag was identiek als het examen vorig jaar :cool:

Hellooooo 18/20 ofzo :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan