Lospeed
Legacy Member
cdp1193 zei:De wet van jurin was goed, beide oefeningen waren goed, visco elastische materialen was ranzig.
Beide oefeningen goed?

Die eerste oefn, wtf was me dat allemaal. (allezja, heb al vermeld dat die sin en cos en trillingsdingen mij niet liggen maarja, hij vraagt er altijd wel iets over, oefn of theorie
)Beetje hetzelfde voor theorie, al wist ik alles van visco-elastische behalve de laatste stap (oplossing van die vergelijking) niet en heb maar een gokje geplaatst. Wel geen grafiek gemaakt want als het fout is zou de Freddy het nog zwaarder doorrekenen.
Bij jurin juist bij mijn laatste stap een redeneerfoutje gemaakt, al de rest ivm contacthoek en opstijging en redenering juist normaal.
Wat kom jij uit bij die 2e oefening?

Edit: Trouwens de reacties op facebook al gelezen? Er beweren er daar dat iemand van het monitoraat gezegd heeft dat ze Jurin niet moesten kennen en ze zijn al klachtmails aan het sturen.



En ik erger me daar altijd zo aan hé 




