Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
De wet van jurin was goed, beide oefeningen waren goed, visco elastische materialen was ranzig.

Beide oefeningen goed? :eek:
Die eerste oefn, wtf was me dat allemaal. (allezja, heb al vermeld dat die sin en cos en trillingsdingen mij niet liggen maarja, hij vraagt er altijd wel iets over, oefn of theorie :p)

Beetje hetzelfde voor theorie, al wist ik alles van visco-elastische behalve de laatste stap (oplossing van die vergelijking) niet en heb maar een gokje geplaatst. Wel geen grafiek gemaakt want als het fout is zou de Freddy het nog zwaarder doorrekenen.
Bij jurin juist bij mijn laatste stap een redeneerfoutje gemaakt, al de rest ivm contacthoek en opstijging en redenering juist normaal.

Wat kom jij uit bij die 2e oefening? :)

Edit: Trouwens de reacties op facebook al gelezen? Er beweren er daar dat iemand van het monitoraat gezegd heeft dat ze Jurin niet moesten kennen en ze zijn al klachtmails aan het sturen. :rofl:

glashelder

Legacy Member
Tussen de eerste twee maar twee dagen, maar daarna negen dagen en zes dagen :p

TheRedDevils

Legacy Member
Holocene zei:
Examen van vandaag was identiek als het examen vorig jaar :cool:

Hellooooo 18/20 ofzo :love:

Zou toch niet mogen. Welke richting is dat? :unsure:


Samenvatting van privaatrecht die ik aan het leren ben is wel nog goed, maar die dt-fouten zijn niet te tellen :x En ik erger me daar altijd zo aan hé :p

Brek

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Hoeveel dagen hebben jullie tussen 2 examens?
Moeilijkste vak -> 24 uur
Makkelijkste vak -> 5 dagen
:angry:

Morgen aan mijn eerste examen (zaterdag) beginnen leren. Redelijk wat stof maar een makkelijk examen naar het schijnt.

LaBuenaVida

Legacy Member
Hmm.
Ik heb altijd maandagvoormiddag en dan donderdagnamiddag examen.

Heb het gevoel dat ik tijd zat heb voor elk examen (m'n eerste jaar hoger)

Ardo

Legacy Member
Damn zoveel zelfvertrouwen na het maken van het voorbeeldexamen, na het echte examen toch wel beetje gezakt:unsure: maar al bij al denk k wel dat k erdoor ga zijn zodus:cool:

Joeshoe

Legacy Member
glashelder zei:
Als ik het nu nog niet kan, heeft het weinig zin om nog iets te doen en als ik het wel kan, moet ik niks meer doen.

Damage control. Het verschil tussen een 9 of een 10 zit hem meestal in die laatste 5 minuten dat je je cursus bekijkt voor het examen :p

Matt.

Legacy Member
Meh, 8, 9, 10, 11, time will tell! Blijkbaar heeft 1 van de 4 proffen tegen enkele van de studenten voor aanvang van het examen gezegd dat ge voor alle vier delen apart moet geslaagd zijn, maar ge wel vrijstellingen krijgt voor de delen dat ge wél geslaagd zijt, wat niemand wist. Als het zo is mag ik sowieso teruggaan in augustus, en met mij een grote meerderheid denk ik. Mogen ze wel eens duidelijk vooraf communiceren imo...

Ff rusten, dan trein op en de rest vd avond nog wat aan server prutsen. Wel nog vette prijs eigenlijk, levenslang toegang tot een (web)server binnen het universiteitsdomein (lees: vette bandwidth), te delen met maar een man of 5-10. Wel nog deftig mee leren werken, niet gewoon om via shell access te werken zonder grafische interface.

glashelder

Legacy Member
Joeshoe zei:
Damage control. Het verschil tussen een 9 of een 10 zit hem meestal in die laatste 5 minuten dat je je cursus bekijkt voor het examen :p

Dat doe ik nooit :unsure: Kom daar zenuwachtig van, iedereen die dan als een zot in z'n cursussen zit te bladeren en ineens met allerlei termen afkomt waar je nog nooit van gehoord hebt, of waarvan je dacht dat je ze niet moest kennen (is ook altijd zo).

metaphore

Legacy Member
Ik heb nog nooit zo'n belachelijke examenperiode gehad als dit jaar. Ze willen niet dat wij nog buizen.

Examen vandaag: 5 vragen waarvan 2 op te lossen naar keuze
Examen woensdag: meerkeuze geen giscorrectie (vroeger openvragen = teveel gebuisden -> dan maar meerkeuze met giscorrectie = nog altijd enkele gebuisden -> systeem van nu)
Examen vrijdag: religie -> zeveren

NotoriousP

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol in wat voor een grap richting zit jij als het identiek is. :lol:

Dat is bij ons nochtans ook... Ik zie op het forum een examen van 2011 dat exact hetzelfde is als het voorbeeld examen van 2010. Helaas heeft de prof dit jaar dat voorbeeld examen zelf aan ons gegeven dus betwijfel ik dat we dit terug krijgen. :(

Plutus

Legacy Member
Analyse & waardering van ondernemingen ging vlotjes! Op naar de volgende, overmorgen al..

Joeshoe

Legacy Member
glashelder zei:
Dat doe ik nooit :unsure: Kom daar zenuwachtig van, iedereen die dan als een zot in z'n cursussen zit te bladeren en ineens met allerlei termen afkomt waar je nog nooit van gehoord hebt, of waarvan je dacht dat je ze niet moest kennen (is ook altijd zo).

Ja daar doe ik ook niet aan mee, is zo herkenbaar :p Maar ik bekijk 's morgens voor het examen meestal nog alle belangrijke dingen en dat heeft toch al vruchten afgeworpen. Zo vlak voor het vertrekken nog snel een bewijs of zo bekijken en dan dat bewijs krijgen en kunnen, fuck yeah :cool:

glashelder

Legacy Member
Ben hier toch maar eens dat voorbeeldexamen aan het oplossen, voor de zekerheid :unsure: Je weet nooit dat de prof een Holoceneetje doet. We zitten met achterlijk veel schakelstudenten dit jaar (evenveel als gewone studenten), wat bij de prof al voor kopzorgen heeft gezorgd (ze houden de boel op, zijn niet zo snel mee omdat ze statistiek I en II tegelijk moeten volgen) dus misschien maakt hij het niet zo moeilijk.

't Is nodig :unsure:

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Ik heb nog nooit zo'n belachelijke examenperiode gehad als dit jaar. Ze willen niet dat wij nog buizen.

Examen vandaag: 5 vragen waarvan 2 op te lossen naar keuze
Examen woensdag: meerkeuze geen giscorrectie (vroeger openvragen = teveel gebuisden -> dan maar meerkeuze met giscorrectie = nog altijd enkele gebuisden -> systeem van nu)
Examen vrijdag: religie -> zeveren

Ik heb vrijdag een examen waarbij het mondelinge gedeelte bestaat uit op 10 minuten 10 begrippen kernachtig uitleggen. Je mag passen. :')

metaphore

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik heb vrijdag een examen waarbij het mondelinge gedeelte bestaat uit op 10 minuten 10 begrippen kernachtig uitleggen. Je mag passen. :')

Hoe je mag passen?
Is dat pappenheimer-finale stijl ofzo :wtf:

cdp1193

Legacy Member
Lospeed zei:
Wat kom jij uit bij die 2e oefening? :)

Edit: Trouwens de reacties op facebook al gelezen? Er beweren er daar dat iemand van het monitoraat gezegd heeft dat ze Jurin niet moesten kennen en ze zijn al klachtmails aan het sturen. :rofl:

De uitkomst weet ik niet meer exact maar ik dacht dat het bij die ene 2dimensionale beweging ergens rond de 7m lag. De wrijvingscoefficient weet ik niet meer. Dit gezegd zijnde, ik denk toch dat ik een herexamen ga krijgen.

Idd het is hun eigen fout hé. Die vrouw van het monetariaat had trouwens gezegd dat hij dat waarschijnlijk niet meer zou vragen maar dat ze het wel moesten leren.

_ns_

Legacy Member
Holocene zei:
Examen van vandaag was identiek als het examen vorig jaar :cool:

Hellooooo 18/20 ofzo :love:

metaphore zei:
Ik heb nog nooit zo'n belachelijke examenperiode gehad als dit jaar. Ze willen niet dat wij nog buizen.

Examen vandaag: 5 vragen waarvan 2 op te lossen naar keuze
Examen woensdag: meerkeuze geen giscorrectie (vroeger openvragen = teveel gebuisden -> dan maar meerkeuze met giscorrectie = nog altijd enkele gebuisden -> systeem van nu)
Examen vrijdag: religie -> zeveren

NotoriousP zei:
Dat is bij ons nochtans ook... Ik zie op het forum een examen van 2011 dat exact hetzelfde is als het voorbeeld examen van 2010. Helaas heeft de prof dit jaar dat voorbeeld examen zelf aan ons gegeven dus betwijfel ik dat we dit terug krijgen. :(

Exorikos zei:
Ik heb vrijdag een examen waarbij het mondelinge gedeelte bestaat uit op 10 minuten 10 begrippen kernachtig uitleggen. Je mag passen. :')


Jawatte mannen, dan afkomen da rechten makkelijk is. :s

metaphore

Legacy Member
_ns_ zei:
Jawatte mannen, dan afkomen da rechten makkelijk is. :s

mja laatste jaar hé, staan meer punten op stage en eindwerk.
En ze willen iedereen de kans geven om op de proclamatie te zijn ofzo denk ik :)

en examen van vandaag was geneeskundig recht => makkelijk ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan