Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Heb wel wat geleerd vandaag, maar de kwaliteit van wat ervan nog in mijn hoofd steekt...

metaphore

Legacy Member
Misericordiam zei:
Je dokter moet dan nog eens familie van je zijn (zoals bij mij)

'Ja, verwijs me maar door hoor'

(hypothetisch hé)

hypothetisch... zal wel :p


Saphira zei:
ma tis ni echt in 't poepgaatje eh, tis in de sacrale dermatomen :p.
adhesiolysis

Kzie ni in wat dat met adhesiolyse te maken heeft :)
Maar uiteindelijk moet ge ook geen goede reden hebben om naalden in iemand zen gat te steken hé ;)

libaros

Legacy Member
@exo: de wet van Biot-Savart wat is daar zo speciaal aan? Want iedereen spreekt erover alsof het moeilijk is om te vatten of om de logica erachter te zien.

Utred

Legacy Member
Boter gekocht, maar te tam voor te koken.
Nog 1e pizza in de diepvries!

Duckwhisperer

Legacy Member
Iemand zei:
Rechtsvergelijking ;)

Ik ben benieuwd naar wat ge vindt van uw andere vakken (die ge gekozen hebt) en of ge die kunt aanraden om te volgen in de master. :p

josilirios

Legacy Member
libaros zei:
@exo: de wet van Biot-Savart wat is daar zo speciaal aan? Want iedereen spreekt erover alsof het moeilijk is om te vatten of om de logica erachter te zien.
elektriciteit :puke:

Exorikos

Legacy Member
libaros zei:
@exo: de wet van Biot-Savart wat is daar zo speciaal aan? Want iedereen spreekt erover alsof het moeilijk is om te vatten of om de logica erachter te zien.

De oefeningen daarvan vond ik vroeger niet zo evident, maar uiteindelijk was dat niet het conceptuele dat daar het probleem was.

WolCoM

Legacy Member
Fuck off stomato, seriously, fuck off. Hoe saai kunde zijn.

Men respect voor tandartsen/orthodontisten/paradontologen of whatever ze ook mogen noemen stijgt immens. Vrijwillig hiervoor kiezen voor de rest van u leven. Man man, wie kiest daar voor? :)

edit: En voor stomatoloog moet ge dan nog eens naast geneeskunde, tandheelkunde extra bij doen... WTF

Klaagzang out!

Joeshoe

Legacy Member
libaros zei:
@exo: de wet van Biot-Savart wat is daar zo speciaal aan? Want iedereen spreekt erover alsof het moeilijk is om te vatten of om de logica erachter te zien.

Oefeningen daarop vond ik ook niet altijd evident, maar da was omdat die meestal gecombineerd waren met andere zaken omdat biot-savart in essentie gewoon een formuleke toepassen is natuurlijk. Als ze de wet zelf bedoelen, zou ik het ook niet weten wat daar moeilijk aan is.

WolCoM

Legacy Member
En waarom is het in godsnaam niet meer mogelijk om examens te ruilen op de KUL?
Stom IER miljaar, wil men examen in juni ruilen en dat gaat niet meer omdat hun pc dat nie aankan. WTF noobs.

Morrissey

Legacy Member
Vandaag 3,5 uur gewerkt aan examen boekhouden, 3 gasten waren al klaar na 15 minuten :unsure:

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Fuck off stomato, seriously, fuck off. Hoe saai kunde zijn.

Men respect voor tandartsen/orthodontisten/paradontologen of whatever ze ook mogen noemen stijgt immens. Vrijwillig hiervoor kiezen voor de rest van u leven. Man man, wie kiest daar voor? :)

edit: En voor stomatoloog moet ge dan nog eens naast geneeskunde, tandheelkunde extra bij doen... WTF

Klaagzang out!

Is stomato ni gewoon 30 vragen of is da ondertussen veranderd?
Was één van men beste examens ooit ^^ (19/20)

en: ge lijkt nogal gefrustreerd :p

WolCoM

Legacy Member
48 vragen. Puur van buiten en bokke saai imo :)
En samen met NKO éh, maar dat wrs ook al zo toen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan