metaphore
Legacy Member
Tibokio zei:Werken >>> blokken![]()
Ik ben bezig tot de 1e februari.![]()
blokken = opstaan om 12u, werken = opstaan om 6u

Dat is het grootste probleem vr mij ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tibokio zei:Werken >>> blokken![]()
Ik ben bezig tot de 1e februari.![]()

Utred zei:Als ik zie wat mijn vrienden in politieke moeten leren(2e bach) is dat toch de moeite ze. Ge moet daar niet aan beginnen als u da nie ferm interesseert.
Ze willen hier allemaal facebookvrienden worden. Om mij dan constant lastig te vallen me domme vragen in de chat zeker.
Alleen de hete accepteer ik![]()
Lorvet zei:No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?
:doc:
Nas zei:Nope, het is inderdaad niet zo moeilijk en qua hoeveelheid valt het mee, althans het eerste semester, over de rest kan ik niets zeggen.
BEHALVE FOKING POLITICOLOGIE!
Duidelijk op uw tenen getrapt

Misericordiam zei:Welke richting doe jij beste Mr. Morissey?
Ja, ik kan het niet echt vergelijken, enkel met cursussen van maten (TEW/EW/HIR, Rechten, Geneeskunde, Biomedische, ...)Gatsby zei:Shit, en ik vond net dat het qua hoeveelheid echt keiveel was toen.![]()
.metaphore zei:blokken = opstaan om 12u, werken = opstaan om 6u
Dat is het grootste probleem vr mij ^^


Nas zei:No disrespect ofoz, maar ik heb horen zeggen dat dit de makkelijkste richting is van de hogeschool?
Mijn zus heeft dat ook gedaan en zei dat ze nooit echt ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
![]()
Dramatic Chipmunk - YouTubeglashelder zei:Methodologie vond ik nog wel grappig.
Th1x4nG zei:Me voader is heweldih vermohend. Ie rie me een BMW 7 e zit in de textielsector. Tapitn ezo. :')
Beangstigend hoe goed de Chris dit geschetst heeft.
.Lorvet zei:No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?
Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
:doc:
glashelder zei:Ik vond het eerste semester veel interessanter. LeerstelselsIn het tweede allemaal van die vage inleidende vakken zoals psychologie, recht en geschiedenis. Maar wel minder in hoeveelheid, idd.
Methodologie vond ik nog wel grappig.
Duckwhisperer zei:Voila gedaan met studeren.
Nu wachten op maat om heel de avond fifa te spelen en dan morgenvroeg examen.
Een gewoonte die in eer moet gehouden worden (en al vruchten heeft afgeworpen)!

Nas zei:No disrespect ofoz, maar ik heb horen zeggen dat dit de makkelijkste richting is van de hogeschool?
Mijn zus heeft dat ook gedaan en zei dat ze nooit echt ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
![]()
'k Had er wel een herexamen voorDrew zei:
En 'k heb er nogal op gevloekt, ook. Maar ik vond het wel interessant ergens, alleen dat kutexamen. En ik heb de leerstof dit jaar al kunnen gebruiken om een onderzoeksvoorstel te schrijven, dus niet geheel nutteloos.God nee, recht was echt onnozel saai. Hij gaf wel leuk les, dat wel, maar de stof zelf? Blegh. Naar geschiedenis ben ik misschien 3x geweest, idd om die redenGatsby zei:Ahja juist, maar recht vond ik echt nog interessant itt geschiedenis. Die "paper" was zo'n onzin en beide proffen konden geen les geven.
Voor de paper had ik 2/2
Wel tof, terwijl ik er eigenlijk De Wever (Bart) in zat af te breken 
_ns_ zei:De vrucht '9' ken ik niet.
![]()


metaphore zei:blokken = opstaan om 12u, werken = opstaan om 6u
Dat is het grootste probleem vr mij ^^


glashelder zei:God nee, recht was echt onnozel saai. Hij gaf wel leuk les, dat wel, maar de stof zelf? Blegh. Naar geschiedenis ben ik misschien 3x geweest, idd om die redenVoor de paper had ik 2/2
Wel tof, terwijl ik er eigenlijk De Wever (Bart) in zat af te breken
![]()
Diene gast zou beter les geven ipv in de politiek te zitten.