Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Als ik zie wat mijn vrienden in politieke moeten leren(2e bach) is dat toch de moeite ze. Ge moet daar niet aan beginnen als u da nie ferm interesseert.
Mij interesseert het geen klop in ieder geval, ik zou op al die vakken waar politiek- socio- psycho- -management staat serieus zitten vloeken, misschien dat ik zou slagen, maar met veel meer moeite dan ik nu moet doen. Het moet u liggen he :p

Drew

Legacy Member
glashelder zei:
Wel tof, terwijl ik er eigenlijk De Wever (Bart) in zat af te breken :unsure:
Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')

Gatsby

Legacy Member
Ja, die stof van recht was zo logisch opgebouwd (voor zover dat kan in recht) en toepasbaar op veel situaties. Oh, en de gastprof die auteursrecht kwam geven vond ik nog leuker haha.
Het enige wat ik écht mis van de faculteit pol&soc is de zotgoede organisatie van het monitoraat. Nu ik op de Blandijn zit, merk ik hoeveel moeite Isabelle/Tom/Alien moeten gedaan hebben om alles te organiseren want hier verloopt alles véél chaotischer. :p

Utred

Legacy Member
Drew zei:
Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')

Ik denk dat er weinig mensen op die faculteit zitten die Bart zijn ideeën delen.

Tsubasa

Legacy Member
Drew zei:
Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')

In de lessen van Bruno werd er zelf vaak gelachen met Bart. Good times!

Gatsby zei:
Ja, die stof van recht was zo logisch opgebouwd (voor zover dat kan in recht) en toepasbaar op veel situaties. Oh, en de gastprof die auteursrecht kwam geven vond ik nog leuker haha.
Het enige wat ik écht mis van de faculteit pol&soc is de zotgoede organisatie van het monitoraat. Nu ik op de Blandijn zit, merk ik hoeveel moeite Isabelle/Tom/Alien moeten gedaan hebben om alles te organiseren want hier verloopt alles véél chaotischer. :p

Ik kom van Blandijn naar Economie en weet pas sinds dit jaar dat er iets bestaat zoals een monitoraat. Toen ik op den Blandijn zat, wist ik niet dat zoiets bestond :p.

josilirios

Legacy Member
Lorvet zei:
No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?

Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.

:doc:

+1

glashelder

Legacy Member
Tibokio zei:
Ge moet dat artikel in de Humo over hem nekeer lezen. Hij wordt daar totaal in afgebroken :p Diene gast zou beter les geven ipv in de politiek te zitten.
Ja, maar die paper ging dus over de broer van de prof. :p

Drew zei:
Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')
Nee, dat kwam ik achteraf ook te weten :p Daarmee mijn 2/2 :D

Tsubasa zei:
In de lessen van Bruno werd er zelf vaak gelachen met Bart. Good times!
Kijk, als ik nu meer dan 3x was geweest... :unsure:

metaphore

Legacy Member
Tibokio zei:
True, maar het werk interesseert u toch? En het moet toch tof zijn om bezig te kunnen zijn met waar dat ge voor gestudeerd hebt? :p

Maar aan de andere kant, 6 uur is wel vroeg :sop:

Ja tuurlijk is dat werk interessant en leuk :)

Maar de examens van nu zijn eerder als vakantie voor mij. Heb me voor nekeer voorbereid, dus moet nu maar max 5u per dag bezig zijn met de leerstof.

Dus examens zijn momenteel minder vermoeiend en stressvol als een hele dag werken :p
en.. 6u is heel vroeg, en elke week (soms weekend) wacht doen waardoor ge 3u slaapt op ne nacht is nog minder aangenaam ^^ (maarja het hoort erbij)

Kysr

Legacy Member
Tibokio zei:
Ge moet dat artikel in de Humo over hem nekeer lezen. Hij wordt daar totaal in afgebroken

Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!

Balsaus

Legacy Member
Ik heb ook tot 3 februari examen. Ik ga skiën tijdens lesvrije week , maar kan de bus van vrijdag niet pakken doordat ik examen heb tot 5 uur. Moet dan zaterdag pas de bus pakken.

Voordeel is wel dat ik meer tijd heb om te leren.


En blijkbaar heb ik in juni ook tot de allerlaatste dag examen , de 29ste pas! Bah :c

Utred

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik heb ook tot 3 februari examen. Ik ga skiën tijdens lesvrije week , maar kan de bus van vrijdag niet pakken doordat ik examen heb tot 5 uur. Moet dan zaterdag pas de bus pakken.

Voordeel is wel dat ik meer tijd heb om te leren.


En blijkbaar heb ik in juni ook tot de allerlaatste dag examen , de 29ste pas! Bah :c

Die bussen zijn toch nooit weg voor 6 uur? Als er u iemand kan komen halen is dat nog te doen.

Kging kip curry maken maar mijn boter is op:s:s:s:s Dan maar weer pizza.

Tibokio

Legacy Member
syNk zei:
Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!

Dat zeg ik niet. Subjectieve waarheid bestaat ook.

Snowyflake

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik heb ook tot 3 februari examen. Ik ga skiën tijdens lesvrije week , maar kan de bus van vrijdag niet pakken doordat ik examen heb tot 5 uur. Moet dan zaterdag pas de bus pakken.

Voordeel is wel dat ik meer tijd heb om te leren.


En blijkbaar heb ik in juni ook tot de allerlaatste dag examen , de 29ste pas! Bah :c

Ik heb examen tot vrijdag 3 februari 15u en om 17u30 zit ik al op de bus richting de ski-oorden :cool:

metaphore

Legacy Member
3-2-1... klaar voor men examen van morgen.

Allereerste keer ooit in heel men leven dat ik effectief alles gedaan heb voor een examen :D
Vreemd gevoel, juist alsof er iets niet klopt...

Moet ik da nu nog eens herhalen? of wat doet ne mens normaal als hij klaar is met leren?? :unsure:

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Die bussen zijn toch nooit weg voor 6 uur? Als er u iemand kan komen halen is dat nog te doen.

Kging kip curry maken maar mijn boter is op:s:s:s:s Dan maar weer pizza.

Met olie lukt da ook ze. Hoeveel keer hebt ge nu al pizza gegeten sinds nieuwjaar? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan