Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij interesseert het geen klop in ieder geval, ik zou op al die vakken waar politiek- socio- psycho- -management staat serieus zitten vloeken, misschien dat ik zou slagen, maar met veel meer moeite dan ik nu moet doen. Het moet u liggen heUtred zei:Als ik zie wat mijn vrienden in politieke moeten leren(2e bach) is dat toch de moeite ze. Ge moet daar niet aan beginnen als u da nie ferm interesseert.

Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.glashelder zei:Wel tof, terwijl ik er eigenlijk De Wever (Bart) in zat af te breken![]()

Drew zei:Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')
Drew zei:Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')
Gatsby zei:Ja, die stof van recht was zo logisch opgebouwd (voor zover dat kan in recht) en toepasbaar op veel situaties. Oh, en de gastprof die auteursrecht kwam geven vond ik nog leuker haha.
Het enige wat ik écht mis van de faculteit pol&soc is de zotgoede organisatie van het monitoraat. Nu ik op de Blandijn zit, merk ik hoeveel moeite Isabelle/Tom/Alien moeten gedaan hebben om alles te organiseren want hier verloopt alles véél chaotischer.![]()
.Lorvet zei:No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?
Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
:doc:
Ja, maar die paper ging dus over de broer van de prof.Tibokio zei:Ge moet dat artikel in de Humo over hem nekeer lezen. Hij wordt daar totaal in afgebrokenDiene gast zou beter les geven ipv in de politiek te zitten.

Nee, dat kwam ik achteraf ook te wetenDrew zei:Bruno deelt dan ook niet de ideeën van Bart.
Paper nooit gemaakt trouwens :')
Daarmee mijn 2/2 
Kijk, als ik nu meer dan 3x was geweest...Tsubasa zei:In de lessen van Bruno werd er zelf vaak gelachen met Bart. Good times!

Tibokio zei:True, maar het werk interesseert u toch? En het moet toch tof zijn om bezig te kunnen zijn met waar dat ge voor gestudeerd hebt?
Maar aan de andere kant, 6 uur is wel vroeg![]()


Tibokio zei:Ge moet dat artikel in de Humo over hem nekeer lezen. Hij wordt daar totaal in afgebroken
syNk zei:Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit.
Balsaus zei:Ik heb ook tot 3 februari examen. Ik ga skiën tijdens lesvrije week , maar kan de bus van vrijdag niet pakken doordat ik examen heb tot 5 uur. Moet dan zaterdag pas de bus pakken.
Voordeel is wel dat ik meer tijd heb om te leren.
En blijkbaar heb ik in juni ook tot de allerlaatste dag examen , de 29ste pas! Bah :c



Dan maar weer pizza.syNk zei:Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!
Balsaus zei:Ik heb ook tot 3 februari examen. Ik ga skiën tijdens lesvrije week , maar kan de bus van vrijdag niet pakken doordat ik examen heb tot 5 uur. Moet dan zaterdag pas de bus pakken.
Voordeel is wel dat ik meer tijd heb om te leren.
En blijkbaar heb ik in juni ook tot de allerlaatste dag examen , de 29ste pas! Bah :c



Utred zei:Die bussen zijn toch nooit weg voor 6 uur? Als er u iemand kan komen halen is dat nog te doen.
Kging kip curry maken maar mijn boter is opDan maar weer pizza.
