Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Subai

Legacy Member
Ook tot den 2e februari examens, eindigen met een mondeling!

Momenteel op schema, let's go!

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
3de... wel chill exaampke.

Idem, althans het lijkt zo, al heb ik gehoord dat het toch niet te onderschatten is...

Herhalen vlot nog redelijk. Straks moet ik wel naar vlaanderen vakantieland kijken, naar 't schijnt komen er veel dingen in die we ook bezocht/gezien hebben in Noorwegen! :unsure:

Lospeed

Legacy Member
Tegen vanavond moet ik rond zijn, dus herhaal naargelang de tijd die ik heb...
Halfweg de cursus en zit 1u15 voor op schema. :unsure:
Dan nog maar wat extra de formules herhalen vanavond eh en misschien red ik het dan toch nog. :p
(Plots is hij er... de laatste-dag-voor-het-examen-superboost, komt altijd veel te laat bij mij)

EDIT: Ik ben zelfs al 4u bezig aan 1 stuk zonder het te merken :eek:, stel u voor dat ik nog alles goed ga kunnen en niet op de factor geluk zal moeten rekenen. (Ik ben nu aan het dromen vrees ik. :unsure:)

Saphira

Legacy Member
16 januari begin ik om de 17e gedaan te hebben :unsure:
en 13 februari te herbeginnen met stage

edraket

Legacy Member
3de mondeling en de 4de de vlieger op naar Vancouver voor 2 weken! Week school skippen like a boss.

Nas

Legacy Member
_ns_ zei:
30e bitches :cool:

hierboven: bedrijfsmanagement als ik me niet vergis!
No disrespect ofoz, maar ik heb horen zeggen dat dit de makkelijkste richting is van de hogeschool?

Mijn zus heeft dat ook gedaan en zei dat ze nooit echt ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
:unsure:

Utred

Legacy Member
Kben rond met herhalen. Maar kga toch best een paar stukken nog eens herdoen denk ik.
En met een paar stukken bedoel ik zo ongeveer half den boek.

Lorvet

Legacy Member
Nas zei:
No disrespect ofoz, maar ik heb horen zeggen dat dit de makkelijkste richting is van de hogeschool?

Mijn zus heeft dat ook gedaan en zei dat ze nooit echt ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
:unsure:
No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?

Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.

:doc:

coldplayke

Legacy Member
Allé, op de reinforcement test van de noun phrase op toledo had ik toch een 27/30 :p


...op de phrasal verbs een 11 :sop:

Matt.

Legacy Member
1 deeltje herhaald, straks/vanavond het andere en dan vannacht latijnse namen blokken.
Andere twee delen niet meer herhalen, ach, 10/20 is genoeg! :unsure:

Nas

Legacy Member
Lorvet zei:
No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?

Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.

:doc:
Nope, het is inderdaad niet zo moeilijk en qua hoeveelheid valt het mee, althans het eerste semester, over de rest kan ik niets zeggen.
BEHALVE FOKING POLITICOLOGIE!

Duidelijk op uw tenen getrapt

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?

Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.

:doc:

Jamaja gemoet onderscheid maken hé. Gehebt de communicatiewetenschappen en de rest he. De communicatiewetenschappen zijn pas het echte zwarte shaap !


(Ale da maken die pol&soc vrienden mij toch altijd wijs die geen communicatie doen !)

Utred

Legacy Member
Als ik zie wat mijn vrienden in politieke moeten leren(2e bach) is dat toch de moeite ze. Ge moet daar niet aan beginnen als u da nie ferm interesseert.

Ze willen hier allemaal facebookvrienden worden. Om mij dan constant lastig te vallen me domme vragen in de chat zeker.
Alleen de hete accepteer ik:cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan