Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:3de... wel chill exaampke.


, stel u voor dat ik nog alles goed ga kunnen en niet op de factor geluk zal moeten rekenen. (Ik ben nu aan het dromen vrees ik.
)NotoriousP zei:3de... wel chill exaampke.
No disrespect ofoz, maar ik heb horen zeggen dat dit de makkelijkste richting is van de hogeschool?_ns_ zei:30e bitches
hierboven: bedrijfsmanagement als ik me niet vergis!

metaphore zei:tot de 13e januari
Wel de 16e terug 12u/dag gaan werken![]()


_ns_ zei:Chris & Co: het leven volgens Gregory (de student) | Facebook
Haha geweldig, had'k nog nooit gezien.
No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?Nas zei:No disrespect ofoz, maar ik heb horen zeggen dat dit de makkelijkste richting is van de hogeschool?
Mijn zus heeft dat ook gedaan en zei dat ze nooit echt ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
![]()
Nope, het is inderdaad niet zo moeilijk en qua hoeveelheid valt het mee, althans het eerste semester, over de rest kan ik niets zeggen.Lorvet zei:No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?
Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
:doc:
Lorvet zei:No disrespect ofzo, maar ik heb horen zeggen dat pol&soc de makkelijkste richting is van de univ?
Een vriend doet dat nu nog altijd en zegt nooit dat hij ferm moest doordoen, nooit problemen gehad.
:doc:
