Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Over 24 uur mijn eerste, toch een beetje stress :unsure:.

Vooral, ik ben klaar met alles te leren, ik snap alles, en nu heb ik zo'n schuldgevoel dat ik niks aan het doen ben.

Utred

Legacy Member
Net ontdekt dat ik morgen maar in de namiddag examen heb. Fantastisch nieuws.

Tsubasa

Legacy Member
Ook gepost in glimlach, maar moet het ook delen met mijn medestudenten! Goed, we vliegen er terug in!

Overkill

freakykiller

Legacy Member
Morrissey zei:
Over 24 uur mijn eerste, toch een beetje stress :unsure:.

Vooral, ik ben klaar met alles te leren, ik snap alles, en nu heb ik zo'n schuldgevoel dat ik niks aan het doen ben.

Fantastisch, geef me de rest van uw tijd !

Put_met_keren

Legacy Member
Pfft dit wordt geen goede dag. Ik ben nog maar een uurtje wakker en 'k ben eigenlijk nog altijd moe.

MichaelS

Legacy Member
freakykiller zei:
Precies of mentaal overbelast ben vandaag. Ik kan telkens één-anderhalf uur goed werken en dan doet me hoofd zeer en begin ik zo'n starende brainless zombie te worden :(
Niks gewoon! Ik heb dat al 6 maand (klierkoorts etc). :doh:

Matt.

Legacy Member
Snap ni da sommige mensen ni kunnen laten om in "officiële" communicatie hun ongenoegen te laten blijken. Wees eens professioneel, hou uw mening voor uzelf en doe het werk dat van je verwacht wordt. Nee, altijd uitvluchten en dan toch maar even arrogant doen. En het grappige is dat ze eerst zeggen dat het hun schuld niet is om dan twee zinnen later hun toch te verontschuldigen. :')

josilirios

Legacy Member
Morrissey zei:
Over 24 uur mijn eerste, toch een beetje stress :unsure:.

Vooral, ik ben klaar met alles te leren, ik snap alles, en nu heb ik zo'n schuldgevoel dat ik niks aan het doen ben.
:naughty:

Utred

Legacy Member
Er is een punt dat ge alles kunt, en er is een punt dat het genoeg geweest is. En dat tweede ligt meestal toch veel vroeger dan het eerste.

Matt.

Legacy Member
True. Ik snap ook alles, ik heb ook alles geleerd, maar ik ben het wel al allemaal weer vergeten!

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Als ge het kunt moet ge niets meer doen e. :unsure:
Ik ben gewoon jaloers :'(
Zoals Utred zegt heb ik zelden een examen dat ik zeg, oké ik kan ELK stuk perfect dus ik mag stoppen. Eerder zoiets van, meh 't is genoeg geweest stoppen. :p
+ hij begint nu al met examens dus hij stopt ook vroeger :sop:
Utred zei:
Er is een punt dat ge alles kunt, en er is een punt dat het genoeg geweest is. En dat tweede ligt meestal toch veel vroeger dan het eerste.

Utred

Legacy Member
Het is totale chaos in onze facebookgroep. Allemaal compleet aant flippen, tis echt hilarisch soms.

n9ne

Legacy Member
Utred zei:
Het is totale chaos in onze facebookgroep. Allemaal compleet aant flippen, tis echt hilarisch soms.

gewoon alles leuk vinden, grappig om die mensen te zien panikeren.

Utred

Legacy Member
Ze kunnen allemaal gans den boek vanbuiten, maar het begrijpen dat is blijkbaar toch een brug te ver voor de meeste.

n9ne

Legacy Member
Utred zei:
Ze kunnen allemaal gans den boek vanbuiten, maar het begrijpen dat is blijkbaar toch een brug te ver voor de meeste.

idem hier, en ik krijg er het schijt van. Ik ben nu last minute er een samenvatting van iemand anders aant inproppen en die anderen hebben gans de cursus al geleerd. Dan krijgt ge smsen: "moeten we dit/dat kennen?" "Leert gij dat stuk goed?" "Hoelang hebt gij erover gedaan om dat stuk te leren?"

Vooral die laatste vraag is zwaar lachwekkend. Ik kan het dan nooit laten van die mensen extra paniek te geven :')

n9ne

Legacy Member
Ik ga altijd voor :"gij moet daar nog aan beginnen ofwa?"

In het eerste jaar is zoiets nog begrijpbaar, maar in het derde jaar is dat er toch los over :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan