Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Over 24 uur mijn eerste, toch een beetje stress.
Vooral, ik ben klaar met alles te leren, ik snap alles, en nu heb ik zo'n schuldgevoel dat ik niks aan het doen ben.
Niks gewoon! Ik heb dat al 6 maand (klierkoorts etc). :doh:freakykiller zei:Precies of mentaal overbelast ben vandaag. Ik kan telkens één-anderhalf uur goed werken en dan doet me hoofd zeer en begin ik zo'n starende brainless zombie te worden![]()
:naughty:Morrissey zei:Over 24 uur mijn eerste, toch een beetje stress.
Vooral, ik ben klaar met alles te leren, ik snap alles, en nu heb ik zo'n schuldgevoel dat ik niks aan het doen ben.
Ik ben gewoon jaloers :'(Matt. zei:Als ge het kunt moet ge niets meer doen e.![]()


Utred zei:Er is een punt dat ge alles kunt, en er is een punt dat het genoeg geweest is. En dat tweede ligt meestal toch veel vroeger dan het eerste.
Utred zei:Het is totale chaos in onze facebookgroep. Allemaal compleet aant flippen, tis echt hilarisch soms.
Utred zei:Ze kunnen allemaal gans den boek vanbuiten, maar het begrijpen dat is blijkbaar toch een brug te ver voor de meeste.
Exorikos zei:Mijn bed is vrij.![]()
