Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
Waarom leren mensen nu eens nooit samenvattingen in pdf te zetten? Helft van de pagina is weggesmeten door foute uitlijning :unsure:

Plutus

Legacy Member
FFUUUUU. Actualiteitsgedeelte van dit vak komt steeds uit de Tijd, net zoals de examenvraag van morgen hoogstwaarschijnlijk. Ging vandaag alles schoon herhalen, blijkt mijn pa zijn abonnement gisteren vervallen te zijn :angry:

Misericordiam

Legacy Member
Allright, een half uur leren en ik ga gaan eten met de oudjes. Buiten gezelligheid en lekker eten vind ik dat maar een waste of time ma soit. Ik heb er wel zin in.

Ironpole zei:
Was dat toevallig zo ne vent? Met z'n dreads opgerold op zijne kop?

Ik stond eens in De Brug te wachten en die staat voor mij. Dus een redelijk klein manneke met lange dreads als een tulband op zijn kop en twee voortanden. Hij spreekt een meiske aan en begint over de cultuur hier dat ze niet 'outgoing' zijn. Hij begon dan over z'n eigen land dat de vrouwen daar veel vlotter zijn en maakt dan bewegingen alsof hij anaal genomen wordt. :lol: En dan pijpbewegingen erbij enal, die kerel was goed zot. :p Allemaal in het Engels/Frans/Duits.

Lol, oh boi. Wij zijn idd niet zo outgoing.

Nah, buiten zijn tandenloos smoelenwerk zag die kerel er gewoon uit. Kort haar, redelijk deftig gekleed enzo.

coldplayke

Legacy Member
Woordjes die we voor Engels moeten leren:
A posteriori, A priori, Ad hoc, De jure, De luxe, De rigueur, Ad lib, Au fait, Bone fide, Compos mentis, Cordon blue (nee, niet het vlees), De facto, De trop, Ex gratia, Hors de combat, laissez-faire, Per capita, Prima facie, Sub judice.

_ns_

Legacy Member
Ook moeten leren voor Legal English hier, allemaal met een belachelijke engelse uitspraak :sleep:.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik moet stoppen met mezelf te overtuigen dat ik kan leren op mijn bed, ik val telkens in slaap :unsure:. Terug aan de bureau!

Utred

Legacy Member
Manu zei:
FFUUUUU. Actualiteitsgedeelte van dit vak komt steeds uit de Tijd, net zoals de examenvraag van morgen hoogstwaarschijnlijk. Ging vandaag alles schoon herhalen, blijkt mijn pa zijn abonnement gisteren vervallen te zijn :angry:

:lol:

coldplayke

Legacy Member
_ns_ zei:
Ook moeten leren voor Legal English hier, allemaal met een belachelijke engelse uitspraak :sleep:.

Same here :p
Als je het dan toch op de goeie manier kan uitspreken, waarom het dan op een marginaal Engelse manier doen... De prof zei omdat ze (de Britten) anders niet weten wat je bedoelt :sop:
Er zijn nog van die fantastische woorden: hoggledy-poggledy, hanky-panky, pie-in-the-sky, ...
En ook ziektes waar we de symptomen van moeten kennen, zoals Shingels (fantastisch woord) :')

Morrissey

Legacy Member
Op het einde van onze cursus boekhouden zit 1 oefening, waarin zowat alles aan bod komt van de cursus (ik schat 500 blz). Deze voormiddag opgelost, 68 T-rekeningen, 4 bladzijden naast elkaar en (ik schat) 45 verrichtingen ofzo. Daarna de oplossingen checken op Hubwise, alles juist.

:love:

Duckwhisperer

Legacy Member
Die examenroosters worden toch ofwel door vrouwen ofwel door homo's opgesteld?
Nen dag na het BK veldrijden eerste examen. Sowieso al een uur dat ge kwijt zijt. :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Noob:s

Beginnen ze in Gent allemaal zo vroeg? In leuven pas vrijdag of zelfs de week erop voor sommigen

freakykiller

Legacy Member
Precies of mentaal overbelast ben vandaag. Ik kan telkens één-anderhalf uur goed werken en dan doet me hoofd zeer en begin ik zo'n starende brainless zombie te worden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan