Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Hahaha. Peuterkes doen mij lachen. :,)
starriiejj zei:leer dat woord eerst schrijven
Iemand zei:Hahaha. Peuterkes doen mij lachen. :,)
)Matt. zei:In ruil voor een rep krijgt ge knightley! (Tip: volumeknop naar beneden draaien, 't gaat nogal luid.)
Lorvet zei:Ik ben bang dat ik tot de conclusie moet komen dat uw interpunctie en gebruik van hoofdletters in uw zin de wensen overlaat. Gelieve terug te keren naar het 1ste middelbaar en daar de regels van laatstgenoemden opnieuw in te studeren. Ik dank u op voorhand.
*ignore*

Iemand zei:Ey Matt, ik ben geen liefdadigheidsinstelling e![]()

Matt. zei:Zie PM? Als 'k het hier post worden het infractions vrees ik!![]()
Snowyflake zei:Matt = een mietje (a)
Misericordiam zei:

Bekos zei:Smaakt een pita nog na dergelijke voorstellen?![]()
Maar ja, best wel vreemd voorstel.Matt. zei:Zie PM? Als 'k het hier post worden het infractions vrees ik!![]()

Hmm die dacht dus dat ge homo waartMisericordiam zei:Allright, vandaag goe geblokt donderdag eerste vak, vrijdag al tweede en 't zal krap worden maar ik heb toch de laatste week voortreffend gewerkt.
Anyway, tijd om eens een zwaar off topic marginaal verhaaltje te delen met jullie.
Deze week, 't was maandag denk ik. Het is rond 19.00 en ik heb honger dus ik stop met blokken en ik ging dus een pitta gaan halen. Ferm uitkijkend naar mijne pitta loop ik over straat en opeens komt er een buitenlander naar me.
Hij vroeg vanwaar ik kwam. Ik zeg dat ik van België kom (aja, 'k ben een gemixte Europeaan- Latino) en ik zie er natuurlijk wel wat exotisch uit ma soit ik ben een Belg (Jupiler, frieten met mayo en made in West-flanders brahs). Ik vraag natuurlijk vanwaar deze mijnheer komt en blijkt dat ie van Tsjechië (too lazy to google spelling bitchez).
Cool cool, zeg ik nog dat ik vorig jaar in Praag ben geweest. Allemaal goed en wel. Opeens zegt deze quasi tandenloze meneer dat ie naar de hoeren wil en dat ie zegt dat een goede madam geld kost.
En toen kwam het...
Bleek dat deze marginaal goed kon pijpen en hij deed er de nodige bewegingen bij om dat te impliceren. Aja, een beetje bijverdienen om dan te herinvesteren.
Achteraf had ik zo het gevoel dat ik z'n laatste rotte tand uit z'n bakkes had moeten slaan maar op dat moment was ik een beetje van mijn melk.
Ik weet niet hoe dat zit met jullie maar 't is niet een alledaags fenomeen dat een man mij een voorstel doet om wat op mijn huidfluit te spelen. Ik heb er eigenlijk gewoon niet op gereageerd. En toen stelde hij het weer voor. Ik heb weer niks gezegd en toen is hij het afgetrapt en kon ik om mijn pitta. En daar heb ik zowat één van de heetste wijven ooit gezien. Ik was al aan het denken 'moest het nu haar geweest zijn, hoe zou ik er dan op gereageerd hebben?'
Een leuk begin van 2012 me dunkt.
Nighty night niners.
?Bekos zei:Smaakt een pita nog na dergelijke voorstellen?![]()


Th1x4nG zei:Smaakt zo'n rifapeneten überhaupt?Maar ja, best wel vreemd voorstel.
Matt. zei:Well, what ya waitin for?![]()
Dat had ik niet zien aankomen 

