Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
Trekt gij serieus ne foto elke keer uw kat op papier ligt?

Nee, dan zou ik al 25 foto's hebben. De eerste keer was het grappig omdat ze lag te slapen (het was ook een heel saai vak), de tweede keer omdat ze het weer deed en nu... omdat ze het nog eens doet :unsure: En omdat ik eigenlijk al meer dan een uur opnieuw moest beginnen en "mijn kat ligt op mijn cursus te slapen" een goed excuus is :unsure:

metaphore

Legacy Member
glashelder zei:
Nee, dan zou ik al 25 foto's hebben. De eerste keer was het grappig omdat ze lag te slapen (het was ook een heel saai vak), de tweede keer omdat ze het weer deed en nu... omdat ze het nog eens doet :unsure: En omdat ik eigenlijk al meer dan een uur opnieuw moest beginnen en "mijn kat ligt op mijn cursus te slapen" een goed excuus is :unsure:

:niceone:

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Nee, dan zou ik al 25 foto's hebben. De eerste keer was het grappig omdat ze lag te slapen (het was ook een heel saai vak), de tweede keer omdat ze het weer deed en nu... omdat ze het nog eens doet :unsure: En omdat ik eigenlijk al meer dan een uur opnieuw moest beginnen en "mijn kat ligt op mijn cursus te slapen" een goed excuus is :unsure:

Sterk:p

Svenno

Legacy Member
NMR-vraagje:

Kan iemand mij zeggen waarom er bij hogere magnetische veldsterkte ter hoogte van een proton, er een hogere frequentie van radiogolven nodig is opdat het proton resonantie zou vertonen?

Exorikos

Legacy Member
Svenno zei:
NMR-vraagje:

Kan iemand mij zeggen waarom er bij hogere magnetische veldsterkte ter hoogte van een proton, er een hogere frequentie van radiogolven nodig is opdat het proton resonantie zou vertonen?

Bij een hoger magnetisch veld zullen de energieniveau's verder van elkaar gaan, waardoor het foton meer energie moet hebben om een overgang tussen beide toestanden te veroorzaken. Hogere energie = hogere frequentie. Voor alle duidelijkheid: NMR is een methode die gaat over een experiment met een ensemble protonen en niet over individuele protonen.

Tsubasa

Legacy Member
Goed, nog wat doen. A dangerous method is goed! Lekker scherpe dialogen.

Voor de Knightly-fans: haar blote tetten, allee ja, tetten. :unsure:

Svenno

Legacy Member
Exorikos zei:
Bij een hoger magnetisch veld zullen de energieniveau's verder van elkaar gaan, waardoor het foton meer energie moet hebben om een overgang tussen beide toestanden te veroorzaken. Hogere energie = hogere frequentie. Voor alle duidelijkheid: NMR is een methode die gaat over een experiment met een ensemble protonen en niet over individuele protonen.

:niceone:

Gatsby

Legacy Member
Tsubasa zei:
Goed, nog wat doen. A dangerous method is goed! Lekker scherpe dialogen.

Voor de Knightly-fans: haar blote tetten, allee ja, tetten. :unsure:

Ik heb gehoord dat Knightley's 'Russische' accent vreselijk was? Maar ADM wil ik sowieso zien in de inhaalweek, als die dan nog draait.

En notities ruilen met een medestudente, sommige fouten die daarin staan. :sop:

... which made it obvious that the danger was comming
they still believed in supersticion
new grammer (serieus, grammer?? :angry:)

Tsubasa

Legacy Member
Gatsby zei:
Ik heb gehoord dat Knightley's 'Russische' accent vreselijk was? Maar ADM wil ik sowieso zien in de inhaalweek, als die dan nog draait.

En notities ruilen met een medestudente, sommige fouten die daarin staan. :sop:

... which made it obvious that the danger was comming
they still believed in supersticion
new grammer (serieus, grammer?? :angry:)

Ja, dat accent is niet echt een succes te noemen.

glashelder

Legacy Member
Kom op zeg, nog juist die assumpties en dan ben ik klaar voor vandaag en ik zit hier maar dom rond te surfen. Zal waarschijnlijk nog geen half uur duren aangezien ik het toch niet snap (ik wil het nog eens overlopen uit principe :unsure:) maar stel je toch voor dat ik iets mis op 9lives :ironic:

Lorvet

Legacy Member
Je kan mijn aandacht in de hoorcolleges pijnlijk goed aflezen uit mijn notities. :s Wanneer ik aan het babbelen was staat het vol met obvious kleine fouten, wanneer ik in slaap aan het vallen was staat mijn blad vol met inktstrepen over mijn blad, verschrikkelijk slecht geschrift en bijgevolg ook veel te veel typex. Conclusie: ik moet echt meer slapen en beter opletten in de les :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Lorvet zei:
Je kan mijn aandacht in de hoorcolleges pijnlijk goed aflezen uit mijn notities. :s Wanneer ik aan het babbelen was staat het vol met obvious kleine fouten, wanneer ik in slaap aan het vallen was staat mijn blad vol met inktstrepen over mijn blad, verschrikkelijk slecht geschrift en bijgevolg ook veel te veel typex. Conclusie: ik moet echt meer slapen en beter opletten in de les :unsure:

Mijn notities van geschiedenis vorig jaar:

Supergoeie notities, overgaand in redelijk goede notities
Horizontale lijn om aan te duiden dat het pauze was
niets meer

zeker vijf lessen op die manier teruggevonden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan